Waarom wil je in godsnaam lid worden van MR2club.nl; "The Wild Bunch"?

Mededelingen van de Pieten.

Moderator: Pieten

Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Waarom wil je in godsnaam lid worden van MR2club.nl; "The Wild Bunch"?

Bericht door Melle »

Hier een greep uit de verhalen, uiteraard anoniem

Omdat het een zeer interessante site is, waar je zowel nuttige informatie over de MR2 kan vinden, maar ook af en toe vind je net dat gene dat je zoekt aangeboden op de site. De site heeft mij in het verleden al voort geholpen met kleine problemen, maar toch o zo belangrijke problemen bv. snelheidsmeter die niet meer werkte. Voor de rest ben ik gewoon zo een beetje verslaaft aan mijn MR2 dus alles wat ik kan bijleren is altijd welkom.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

ah, ik ben aan de beurt voor de screening.
De geleerde zijn er nog steeds niet over uit waarom iemand uberhaupt lid worden van de wild bunch, gelukkig ben ik geen geleerde en kan ik alleen zeggen dat ik het een gezellig en praktisch forum vind voor 1 van de mooiste auto's die betaalbaar is. Het forum heeft mij al vele malen geholpen aan hints, tips en goedkope (2de hands) spullen voor mijn emmer. Dus hopelijk haal ik de screening!!! (zit ik al aan de 100 woorden?)
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Omdat ik er een heb, meer wil weten en omdat ik er misschien nog een ga kopen. 100 woorden kan je vergeten!
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Ik wil geen lid worden. Ik wil lid blijven !!!
Het is erg jammer dat deze drastische maatregelen gesteld worden. Dit komt het forum zeker niet ten goede. Natuurlijk hou je nu de rotte appels buiten de deur. Maar de drempel is nu veel te hoog voor nieuwe leden. Een motivatie van 100 woorden om lid te worden is echt van de zotte.

En tekst in HOOFDLETTERS wordt gezien als SCHREEUWEN !!

En zo gaan wij niet met elkaar om binnen deze club. Dus waarom wordt dat dan wel gedaan boven dit vakje?? "IN MINIMAAL 100 WOORDEN!!"
Dat komt niet echt vriendelijk over. Mag best even aangepast worden !!
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Er zaten stickers op de aw11 die ik vorig jaar gekocht heb, zodoende ben ik hier beland.
Ik vind het leuk om met liefhebbers van een 2 hier op het forum te communiceren en dingen te kopen als ik daar behoefte aan heb.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

De reden dat ik lid ben is dat:

1:Dat als ik een vraag stel dat er dan ervaren mensen zijn die mij antwoord kunnen geven waar ik wat mee kan.
2:Er is een verkoop topic waar je onderdelen aan elkaar kunt kopen en verkopen waar ik regelmatig gebruik van maak.
3:Er staan intressante dingen beschreven waar ik van kan leren,en omdat ik graag zelf aan de auto wil sleutelen is alle informatie welkom.
4: Ik vind het leuk om de site regelmatig te bekijken en dan met name de topic projecten om te zien hoe creatief mensen zijn met het upgraden van de auto.
5:Zelf een mr2 heb waar ik met veel plezier in rijdt.

Ik zal proberen om me wat vaker te laten zien op de site.
En zal binnen kort ook eens gezellig bij een meting komen kijken komen.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Omdat ik na jaren al lid te zijn lid wil blijven omdat de toch wel enigzins ongeregelde bende mij al enige jaren wel aanstaat.
Bovendien ben ik al jaren een MR2 liefhebber en waar zou je anders naar toe moeten als MR2 liefhebber.
Ook zijn de helaas weinige meetings die ik meerij altijd gezellig !

Het is wel jammer dat ik nooit zo lang van stof ben anders had ik hier vast vlot een hele bloemlezing van veel meer dan 100 woorden neer kunnen zetten over waarom ik zo graag lid wil blijven.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Ik vind dit een tof forum waar vele mede MR2 fanaten elkaar de hand toesteken en op een leuke manier met elkaar omgaan. Ik rij zelf ook een MR2, en ik zou het leuk vinden om op de verschillende meetings mede MR2 eigenaren te kunnen aanspreken betreffende bepaalde veranderingen aan hun wagen. Ik zou het dan ook bijzonder leuk vinden om bij dit enthousiast team te mogen horen, en daar waar ik een handje kan toesteken, zal ik het ook zeker doen. Alvast bedankt, en hopend op nog vele nuttige en leerrijke posts op dit forum!
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

ik ben wildbunch
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Ik ben lid van MR2 club "The Wild Bunch" omdat ik dit samengeraapte zooitje ouwere jongeren een warm hart toedraag. Daarnaast is de MR2 een goedkoop alternatief voor veel mooiere auto's die niet of nauwelijks betaalbaar zijn, eenmaal een vrek, altijd een vrek!
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Ik heb een mr2. Ik heb meerdere mr2's gehad. Ik heb al meer dan 100.000 km in een mr2 gereden. Ik ben vijf keer meegeweest naar Duderstadt. Zou iemand even het aantal woorden voor me willen tellen ??
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Ik ben allang lid joh.

Maargoed, waarom.. Omdat de meetings altijd super gezellig zijn, de pieten niet sporen (positief ;) ), ik --------------- en de routes altijd hartstikke leuk zijn.. Maar dat wisten jullie al.. Tevens ben ik altijd blij met de tips die op het forum staan en hou ik van ideeen uitwisselen met mede mr2 eigenaren. De barbeque's zijn ook altijd leuk :D
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

tja hoe ga ik in honderd woorden uitleggen waarom ik lid wil worden van the wild bunch... eens denken waar ik ga beginnen...
Ik vind het leuk om lid te zijn van the wild bunch omdat er binnen de club een sfeer van saamhorigheid is (denk aan alle brandende fakkels en hooivorken die bij elk probleempje alweer klaarstaan), de behulpzaamheid (al die totaal non-profit verkopers die een clubgenoot graag willen helpen bij het opbouwen/opknappen van hun tweetje) en gezelligheid hangt, de meeste leden gevoel voor humor hebben en tja wat kan ik nog meer zeggen.

Tis zo lastig om te omschrijven waarom ik the wild bunch zo leuk vind... of dat door t forum komt, de sfeer op meetings of door alle leuke ---------------- (die nu waarschijnlijk niet eens lid meer zijn) ;)

Al met al, zelfs met die rotte appels, is the wild bunch gewoon zo'n leuke club dat je eigenlijk heel zielig bent als je er niet bij hoort... (161)
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Ben nooit geen lid geweest. :-)
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Waarom wil je in godsnaam lid worden van MR2club.nl; "The Wild Bunch"?:
Ik doe het niet voor mij, ik doe het voor jullie!!!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Zo de tering!!! honderd woorden waarom ik in godsnaam lid wil worden.
Waarom moet het in jezus naam zo veel woorden?
Om nu meer even in thor de dondergod's naam het maar een beetje probeer in te vullen...
Vraag het je zelf eens af waarom, je het in allah's naam moet invullen?
misschien omdat we in boedha's naam wel een MR2 of 2 hebben???

nee, omdat het gewoon een holland's gezellige club is.
met de juiste naam! The wild bunch :-)

Greetz
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Ja je moet toch iets, en het is mischien nog wel leuk ook
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

van mijn vader hoeft dit niet...........
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Jammer dat het op deze mannier moet, maar goed veel plezier ermee.

Het leuke van deze club is (was) dat het altijd vrijheid blijheid was en dat maakt(e) deze club uniek. Verder ben ik MR2 liefhebber en heb alle types, aw11, sw20 gehad en nu de zzw30 in het bezit.
De meetings maken het lid zijn leuk en zijn vaak de moeite waard om te bezoeken.

Tja en verder wil ik natuurlijk lid blijven omdat ik op mijn mr2 een sticker heb van The Wild Bunch en ook mijn kentekenplaten zitten in zo'n speciale houder :-)
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

omdat ik een mongool ben die zo stom is om ze geld in een afgeragde mr2 uit 1992 te stoppen, en ik nog wel is met problemen zit om hem lopend te houden en met spullen die ik moet verkopen van me chicka omdat het tuin huisje weer te vol is of omdat ik spullen nodig heb voor me mr2 of omdat ik gewoon even wil gillen omdat hij voor de 100ste keer weer is niet wil starten!!! voor de rest wil ik geen lid worden van de club, omdat mensen met een mr2 alleen maar voor meer problemen bij mij zorgen en ik met zelfmoord neigingen rond rijd in dat wrak waar de tranen van in je ogen springen.(lol)
Plaats reactie