Het was een gezellige meeting bij de Dynojet.
Edje beet de spits af met zijn MR2 Turbo.
Hij wilde weten wat de performance winst was van de nieuwe CT20 turbo.
Nu is tie nog heel ....
Tijdens de run:
Het uiteindelijke resultaat:
In het begin viel het resultaat tegen.
Dit kwam doordat de temperatuursensor een te snelle stijging van de temperatuur registreerde en hierdoor de turbo op half boost liet draaien. Hij had nu maar 0.5 bar druk.
Na het omzeilen van de temperatuursensor liep hij wel op 1.0 bar en werd de verwachte winst werkelijkheid.
Een toename van zeker 30 PK en 50 Nm koppel.
Mijn AW11 is ook op de bank gegaan voor een nulmeeting.
Klaar voor de run:
Het resultaat was zeker niet slecht voor een amerikaan die normaal maar 115 pk levert op de krukas.
104.9 pk op de wielen is toch 123 pk op de krukas.
Nu kan ik straks gaan vergelijken wat het werkelijke verschil in vermogen gaat worden.
Hierover zeer binnenkort meer info op het forum.
De zeer nette SW20 van marcel heeft ook een run gedaan.
Het resultaat van Marcel was zeer netjes 144 pk en 170 Nm koppel op de wielen. Zeer goed voor een gen 1 blok.
Marcel liet al doorschemeren dat een piggy back op het verlanglijstje gaat komen.
Ook heel leuk speelgoed een NSX supercharger
Misschien iets voor Vinnie een supercharger?
Ik heb het erg naar mijn zin gehad lekker kunnen bijkletsen met de verschillende deelnemers.
Greetz
Chris