Toyota Meeting 29-30 juni 2013 Gemert

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Toyota Meeting 29-30 juni 2013 Gemert

Bericht door Remmel »

Komend weekend is het al zover!
Hoorde vorige week pas dat deze er aan zit te komen.
Zijn er nog mensen van hier die gaan?

Afbeelding

Als het meezit zijn dan net mijn nieuwe velgen en semi-slicks binnen dus zijn deze én te bekijken én mijn oude 17" MAK XLR velgen zet ik dan te koop.
Mensen die interesse hebben kunnen ze kan direct meenemen.
Ik open hier nog wel een aparte topic voor...
Jean-Pierre

Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Ik denk dat Marco wel gaat... :-p
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Haha ja die Marco die kom je op de gekste plaatsen tegen
Jean-Pierre

Afbeelding
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

Kliene kans dat ik kom. Maar weet nog niet met welke aw11 of zzw30. Maar dat zie ik dan wel.
Afbeelding

Bijna weekend
Markk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:53
Type MR2: AW11

Bericht door Markk »

Ik kom zondag denk ik even langs gereden.:mini:
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Het was gezellig gisteren!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jean-Pierre

Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Remmel schreef:Haha ja die Marco die kom je op de gekste plaatsen tegen

Absoluut niet.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Was dat alles wat er op de zondag stond?

Waar is de tijd van 450 auto's jaren geleden in Venlo (al zijn het de 260 van de laatste JCS jaren op dezelfde locatie was ook lekker geweest, die opkomst haal ik er niet uit (200 minder?), in de tijd dat ik de kar nog trok)?

Op de foto's van Jaap van de zaterdag was het nog wat rustiger, lijkt het wel?::)

Komt tijd, komt raad.;) 8) :applaus-smiley:
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

Dat heeft met meer factoren te maken..o.a dat er meer en meer keuze is in meetings en mensen keuzes maken. Ook heeft de doel groep kinderen gekregen wat ook een verschil maakt in opkomst. Ook blijkt door de crisis dat sommige echt de euro om moeten draaien om rond te komen...en die daarom 70 euro aan brandstof willen besparen...begrijpelijk. verder is deze meeting wel aardig maar echt bijzonder om in een weiland te staan een weekend lang dat is voor max 1 dag aardig om te doen mits mooi weer. De meeting in ulft vindt ik leuker dan gemert maar dat is smaak.
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Zaterdag waren er 85 auto's, gisteren iets meer maar ik heb ze niet geteld.
Op sommige foto's was het nog vroeg toen druppelde iedereen nog binnen.
Denk dat er zo'n 120 auto's waren.
Ook vele MR2's echter ik heb hier weinig foto's van..., daar ben ik zo aan gewend dat ik nu vooral de vreemde eenden in de bijt op de foto heb.

Wel een internationaal gezelschap, naast de Belgen en Duitsers ook Zwitsers en mensen uit Luxemburg.
En helemaal uit Assen is trouwens ook een eind...
Jean-Pierre

Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Edje Turbo schreef:Dat heeft met meer factoren te maken..o.a dat er meer en meer keuze is in meetings en mensen keuzes maken. Ook heeft de doel groep kinderen gekregen wat ook een verschil maakt in opkomst. Ook blijkt door de crisis dat sommige echt de euro om moeten draaien om rond te komen...en die daarom 70 euro aan brandstof willen besparen...begrijpelijk. verder is deze meeting wel aardig maar echt bijzonder om in een weiland te staan een weekend lang dat is voor max 1 dag aardig om te doen mits mooi weer. De meeting in ulft vindt ik leuker dan gemert maar dat is smaak.

Is niet van het ene op het andere moment.;)

Dat heeft ook met andere factoren te maken (héél veel energie steken in promotie en stimulering e.d.).

Het pijnpunt noem je inderdaad: een dag is beter. Dan mis je misschien een handjevol buitenlanders.

Ulft vond ik het tweede jaar eigenlijk een sof, ga er mogelijk volgend jaar niet meer heen (en die geluiden al van veel kanten gehoord, dus hoe moet het dan zijn?). Was allemaal erg leeg. Alleen het youngtimerveld was leuk (maar liep ook snel leeg, wat deels gecompenseerd werd door laatkomers).

Wel jammer, vorig jaar was het erg leuk. Men ging van veel clubs uit dat ze weer zouden komen en hadden er plek voor vrijgehouden (die dus leeg bleef, want die clubs kwamen niet en hadden zich ook niet aangemeld).

Op een gegeven moment (entree, reis/verblijfskosten) ga je toch steeds vaker kiezen. Beschikbare auto telt ook mee (afstand...).

Zelf genoeg bezocht, behalve wat clubdagen ook twee keer een Eifel of Ardennen/Luxemburgdag(weekend) gehad, gemiddeld 1.000 km per keer, Ulft, JAF, HondaFest in Venlo, Japmeeting De Meern,, etc.

De afgelopen maand 5.000 km gereden met de S2000!:::| Wel inclusief 6 dagen Oostenrijktripje, maar gaat dan lekker hard.;)

Persoonlijk is een JCS achtige leuker dan Toyota only (of het moet een klapper zijn met héél veel auto's), ik vernam dat er weer aan gewerkt wordt door wat liefhebbers uit de scene.;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Remmel schreef:
Wel een internationaal gezelschap, naast de Belgen en Duitsers ook Zwitsers en mensen uit Luxemburg.
En helemaal uit Assen is trouwens ook een eind...

Internationaal is niet nieuw, loopt al sinds 2002:)

Het is bijna terug bij af met goed 100 auto's, bedenk ik me.

Wat is er met Assen?
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
Remmel
Zere vingers van het typen..
Berichten: 761
Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Remmel »

Er was iemand met een leuke Starlet uit Assen naar Gemert gekomen.
Zijn vader was 1e eigenaar, mooie auto, steeds weer iets beter/mooier gemaakt.
En ondanks de TT-races toch naar Gemert!
Jean-Pierre

Afbeelding
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Of dankzij de TT-races misschien...;D

Ik ben vorig jaar ook geweest hoor (en ik moet toch al even rijden voor ik langs Assen kom). Toen was er wel als publiekstrekker de recordpoging. Dit jaar was er verder niets, dus kwam het neer op op een grasveld staan met zijn allen. Kan gezellig zijn, maar dan is het me toch iets te ver.

Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er weinig ruchtbaarheid aan gegeven is dit jaar, heb het idee dat de clubs daar ieder voor zich sterker in waren, dan dat de TCEA daar in is.

Maar misschien volgend jaar, kunnen we mooi bbq-en en overnachten bij Kim en Barra ;D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Remmel schreef:Er was iemand met een leuke Starlet uit Assen naar Gemert gekomen.
Zijn vader was 1e eigenaar, mooie auto, steeds weer iets beter/mooier gemaakt.
En ondanks de TT-races toch naar Gemert!
Jan Derk, zag ik op foto staan. Vorig jaar is hij naar de tt geweest.;)
Green Goblin schreef:Of dankzij de TT-races misschien...;D

Ik ben vorig jaar ook geweest hoor (en ik moet toch al even rijden voor ik langs Assen kom). Toen was er wel als publiekstrekker de recordpoging. Dit jaar was er verder niets, dus kwam het neer op op een grasveld staan met zijn allen. Kan gezellig zijn, maar dan is het me toch iets te ver.

Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat er weinig ruchtbaarheid aan gegeven is dit jaar, heb het idee dat de clubs daar ieder voor zich sterker in waren, dan dat de TCEA daar in is.

Maar misschien volgend jaar, kunnen we mooi bbq-en en overnachten bij Kim en Barra ;D
Ik weet wel iets. Kom ik op terug.;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie