02-11-2014. Eifel-Ringdag 2014 IV.

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

02-11-2014. Eifel-Ringdag 2014 IV.

Bericht door MarcoTwo »

Voor mijzelf zal dit de seizoensafsluiter worden (direct daarna gaat de winterschorsing in) en mogelijk ben ik niet de enige.

Het lijkt prima rijweer te worden aanstaande zondag dus...

Zondag 2 november 2014
Eifel-Ring dag 2014 IV


Verzamelen: 09:00-09:30, vertrek uiterlijk 09:30 uur.
Verzamelpunt: McDonalds Tegelen (bij Venlo)
Ariensstraat 98
5912 PZ, VENLO

Voor genieters van mooie weggetjes, restanten groen tussen een fraai gekleurd herfstlandschap van de Duitse Eifel, lekker open rijden met af en toe een tussenstopje en veel bochtige wegen met als eindpunt de vermaarde Nürburgring waar we geweldige wegen rondom het circuit zullen gaan rijden met diverse spottersplaatsen en ook is er de mogelijkheid om zelf de baan op te gaan.

Om zoveel mogelijk van de dag te kunnen profiteren, vertrekken we op tijd en zo rond 09:30 vanaf Venlo om dan via de Nord-Eifel binnendoor richting de bekende 'tolweg' te rijden via prachtige weggetjes. Let op: er is geen routebeschrijving voorhanden! Dus de navigatie op vermijd snelwegen zetten met de genoemde tussenstops, dan komt alles goed!:D

De eerste korte tussenstop is zo rond 10:45 bij de Biker Ranch (waar we vorig jaar ook XLR8 opgepikt hebben met de blauwe MR2 Spyder).


* Stop 1: 10:45
Biker Ranch: Monschauer Strasse 68, 52152 Simmerath/Strauch

* Stop 2: 12:30 Breidscheid/Adenau langs de B258, vlakbij de 2e inrit naar de Ring; parkeren bij elkaar bij de ReWe.

Vanaf daar bezoeken we dan diverse spottersplaatsen (je bent vrij om zelf rond te gaan kijken!) en rijden fantastische weggetjes rondom Nürburg.

Aan het eind van de middag kunnen we ergens een hapje gaan eten om dan na een half uurtje binnendoor rijden, de AutoBahn naar huis te nemen.

De ervaring leert dat we een fantastische, maar vermoeiende, dag zullen hebben. Natuurlijk is het een vrijwillige deelname en volledig op eigen risico en we vertrouwen er op dat iedereen zich netjes gedraagt onderweg.

In Nederland telefonisch/WhatsApp bereikbaar via 06 22374655 (later ook via SMS).

Sluit gerust aan:

Het lijstje van deelnemers tot nu toe:
1. MaRco2 - S2000
2. Ruben - MX-5
3. Marcus - MR2 2.0
4. Peter R. - Lancer EVO VI TME (al aanwezig sinds zaterdag)
5. XLR8 - MR2 1.8
6. Rick V. - 207 RC (ovb, mogelijk rechtstreeks rijden)
7.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
XLR8
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2009, 01:26

Bericht door XLR8 »

Ondanks dat de koffie daar meer smaakt en uitziet naar afgewerkte, geklonterde lauwe motorolie sluit ik weer aan vanaf Biker Ranch @Simmerath :koffie:
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Je hoeft er geen koffie te halen hoor.;) Het is (nou ja voor het vroege treintje) alleen een stop&go plekje.

Bij Opa Strack is de koffie (nou ja, de choco in mijn geval, maar ook een keer de koffie op daar) wel prima.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Misschien komt er nog een zwarte 1.8 heen (Stefan) uit Zuid Limburgse regionen, daar hoor ik nog van.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
XLR8
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2009, 01:26

Bericht door XLR8 »

Je bedoelt Sjengster?

PS> Ik trek mss nog een 1.8 kandidaat mee maar ook daar hoor ik nog van, zal allemaal wel op z'n Limburgs last minute kwartiertje zijn :)
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Klopt, zou gisteren nog bericht krijgen. Zelf even nagevraagd.

Als het morgen is, zoals vandaag, kunnen we dik tevreden zijn qua weer.:)

Vanmiddag het beestje even uitgraven en klaarzetten.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
XLR8
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2009, 01:26

Bericht door XLR8 »

Uitgraven en klaarzetten is hier enkel de poort open zetten en starten. Wat het weertje betreft gaat het wel goed komen ;)
Stefan overigens nog ff een berichtje gestuurd mbt het eventuele aanhaken Maastricht > Simmerath.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Bij mij stond er nog een halve pallet aan dozen met veerpoten en een paar radiateuren voor. Plus een kruiwagen met winterwielen, een trap, wat dozen en een Jazz plus een aanhanger voor de deur.

Hier de laatste verzorgende dingetjes doen en dan snel vertrekken. Rond 8 uur bij Arnhem zijn voor de eerste stop (eigenlijk tweede, nog een tankstop daarvoor).:)

Van de Sjengster niets meer gehoord. Ik zag wel dat hij dit weekend nog te koop stond anders inruilen?
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie