07-06-2015. Ardennen-Eifel toer 2015.

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Starwave
Knop gevonden hoor !
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 mei 2015, 12:54

Bericht door Starwave »

Ik ben er ook bij met mij zzw30!!!
heb er zin in
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

:dux-blij_thumb-up: :dux-blij_thumb-up:

Dat maakt 10. Al meer dan verwacht.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

MarcoTwo schreef:Dit even uitprinten, zo loopt de route ongeveer:


Vanaf Maastricht via een stukje E25 snelweg door Liège om over de N633 richting Sur le Mont – Esneux – Comblain au Pont – Hamoir naar Durbuy te rijden. Na het rondje Durbuy weer vanuit Hamoir via de N66 richting Filot – Ville – Ferrières – Werbomont – Neucy – Haute Bodeux naar Trois Point. (2uur)

Vanuit Trois Point via de N68 naar Stavelot en N62 naar Masta – Malmedy – Belle Vue – Arimont – Hotleux – (sidekick N632) Waimes en Butchenbach – Bullingen – Losheimergraben. Dan via de N265 en N421 naar Hallschlag – Stadkyll – Schuller – Lissendorf – Hillesheim – Walsdorf. Dan vanaf Dreisbruk de N410 richting Kellberg en van daaruit de N257 Mulenbach – Adenau – Nurburgring. (3 uur) @ de ring volgt pitstop, coffee & piece of cake wink-emoticon De retour rit is gewoonlijk via de 'B258' wat 148 km. tot aan de Mc Donalds Maastricht is.


In geval we bij Pinocchio in Adenau centrum gaan eten zo rond 17.00-17.30, is het ook mogelijk om deels binnendoor terug te rijden en verder de Autobahn naar huis te nemen.

Ter plekke kan iedereen beslissen wat we met het laatste stukje doen (het tijdstip kan erg doorslaggevend zijn).
Vergeet het bovenstaande niet ZELF te knippen, plakken en te printen!!



Deelnemers lijstje tot nu toe:

1. MaRco2 - S2000
2. XLR8 - MR2 1.8
3. Marcus - MR2 2.0
4. Dimitrios Bastis - S2000
5. Rick V. - IS250
6. Velzen_Jr - MR2 2.0
7. Bronco - S2000
8. Chinawhite - Miata MX-5 1.8
9. TOvN - S2000
10. Starwave - MR2 1.8
11. ...

Mocht iemand nog lastminute besluiten om aan te sluiten, zet je zelf er gerust onder en zien we je wel verschijnen. Zelf weet ik niet of ik ná dit bericht nog kan kijken.

Nog heel veel te doen en zaterdagmorgen ben ik al vroeg onderweg voor wat werkafspraken en ben verder smiddags al in Zuid Limburg.

Contact: 06 22374655

Kom op tijd! Het verzamelen is tussen 09.30 en 10.00 en het idee is om zoveel mogelijk van de dag te pakken, dus rond 10 uur vertrekken.:)

Zie ook de voorgaande berichten (al dan niet op de vorige pagina!).
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Starwave
Knop gevonden hoor !
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 mei 2015, 12:54

Bericht door Starwave »

Wat is het exacte adres voor het verzamelpunt? Ik krijg het niet zo goed op google maps te vinden.
Gebruikersavatar
ferret
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 dec 2006, 20:13
Type MR2: AW11

Bericht door ferret »

McDonald's
Stadionplein 2
6225 XW Maastricht
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Starwave schreef:Wat is het exacte adres voor het verzamelpunt? Ik krijg het niet zo goed op google maps te vinden.


Ik heb de Spyder niet in de gauwigheid langs de 61 zien staan hoop ik?
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Starwave
Knop gevonden hoor !
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 mei 2015, 12:54

Bericht door Starwave »

Helaas wel foto's zullen volgen,
Auto is totaal uitgebrand. Eerst verzekering en de rest regelen
Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Bericht door Peerke »

Dat klinkt minder goed.
Afbeelding
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Starwave schreef:Helaas wel foto's zullen volgen,
Auto is totaal uitgebrand. Eerst verzekering en de rest regelen
Ik was vlak daarvoor met een 911 Turbo S (en een Copen ;D ) aan het doorjagen (de rest was intussen al een andere weg op gegaan of (volgende keer even op tijd lichtseintje geven, dat is een stop teken) bij een tankstation gestopt) en moesten toen in de ankers en tijdens het voorbijgaan zag ik tussen de politie auto en een berger iets staan wat op een Spyder leek.

Ik had iets van, zal toch niet? Jullie waren ook pakweg 2 uur eerder vertrokken.

Hopelijk goed verzekerd? Is wel een nachtmerrie. Enig idee hoe dit heeft kunnen gebeuren?
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Als iemand nog foto's en een verslagje heeft van gisteren, plaats het gerust.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Even gequoted om alles bij elkaar te houden.
Starwave schreef:Op 7 juni hadden we met een tiental auto's een tour door de prachtige Belgische Ardennen en de Nürburgring. Het startpunt was bij de mac in Maastricht. Vervolgens reden we met het treintje allereerst naar luik om daar vervolgens de mooie wegen van de Belgische Ardennen op te zoeken en daar lekker te kunnen sturen. Het weer was prachtig en de route was super!

Afbeelding

Vervolgens zijn we even gestopt om alle bolides vol te gooien met benzine om dan weer vervolgens door te rijden door het landschap. De route bracht ons in de middag bij het prachtige stadje Durbuy. Hier hebben we wat kunnen drinken en wat kunnen eten.

Afbeelding

Nadat iedereen (relatief ;) ) op tijd terug was bij de auto's om onze route te vervolgen. Reden we door weer een paar mooie stuur weggetjes door naar de Ring in Duitsland.

Op de Nürburgring hebben we even een terrasje gepakt en hebben we even rond kunnen kijken wat er allemaal te doen was. Vervolgens zijn er een aantal mensen eerder naar huis toe gegaan en was de tour voorbij.

Voor mij was het nog een lange dag geworden. Op de terugweg van de ring naar Nederland is mijn motor in vlammen opgegaan. Dit is gebeurd op de autobaan ter hoogte van Bedburg. Mijn auto is totaal afgebrand. Er is een vriendelijke duitser geweest die mij thuis heeft afgezet samen met mijn broertje. Wij zelf hebben niks opgelopen en daar ben ik wel blij om.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toch wel erg jammer zo'n einde aan een prachtige dag. Het enigste wat ik nog heb is het embleem en de foto's:*(
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
XLR8
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2009, 01:26

Bericht door XLR8 »

Het was idd weer een lekker dagje sturen door het Ardennen en Eifelgroen met prima gezelschap :)

Schrok wel even goed na het horen van bovenstaande bericht! 😟 gelukkig is niemand gewond, enkel verlies en emotionele schade.
Ik sprak de broers nog in Durbuy over de plannen van de aangeschafte Spyder mbt cosmetische opknappertjes en toekomstig onderhoud... geloeiende wat klote om dan dit aan de hand te hebben... hopelijk is de verzekering meegaand vwb een dikke financiële pleister op deze materiële wonde.
Sterkte mannen!
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Hopelijk komt alles goed en is er ook niet de schrik voor een opvolger als je weer gaat zoeken.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Velzen_Jr
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 sep 2014, 17:33

Bericht door Velzen_Jr »

Wat een roteinde voor zo'n mooie dag jongens. Ik hoop voor jullie dat de verzekering het netjes afhandeld. Groeten Vincent P.S. Mijn verslag volgt
It's better to have Japanese brains than to have American muscle. :dux-blij_thumb-up:
Plaats reactie