17 mei 2008 een meeting voor chronisch zieke kids

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

frank en inge

17 mei 2008 een meeting voor chronisch zieke kids

Bericht door frank en inge »

hoi hoi,
we hopen dat er veel auto's naar deze meeting toekomen.
alle opbrengsten zijn voor het goede doel namelijk ronald mac donald huis. ik heb hier helaas zelf gebruik van moeten maken vanwege ons dochtertje. het is goed dat deze huizen er zijn zodat je dicht bij je kind kan zijn. en dat het een goed doel is hoef ik denk ik niemand uit te leggen.
er zijn deze dag 50 bekers te vergeven. waaronder voor de top 30 show and shine. top 3 best of weels. top 3 of paint. top 3 best of ice enz enz. er is een plublieks prijs en een prijs die de kids gaan geven. bij de grootste prijzen komen prijzen pakketten van meguair's en ik ben nog bezig met nog gavere prijzen. het is de bedoeling om smiddags een tourtocht van ongeveer een uurtje te houden met de wagens en met in elke wagen een chronisch ziek kind. een soort truckrun alleen dan met vette wagens.
de politie heeft beloofd die dag niet te controleren op evt. db enz. mits de wagens zich wel gedragen. er komen een aantal bekende artisten die die dag voor nks een optreden komen verzorgen.
dit is een tipje van de grote ijsberg die er gaat komen. dus kom met zijn alle naar venray 17 mei.
de flyer en meer info volgt nog.
we zoeken nog auto's die smiddags in de tourtocht willen meerijden met een kind in de auto.
groetjes inge
maya

Bericht door maya »

Heyz Don en ik zijn erbij alleen willen we wel even graag weten hoelaat en waar precies in venray.
:D
Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Bericht door Peerke »

Natuurlijk zijn wij er ook bij............als het droog weer is.
Dit soort meetings moeten georganiseerd blijven worden!!
SUPER!!
En als de MR2 daar een rol in kan spelen moeten we allemaal op komen draven voor het goede doel!!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
MazdaMarco
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 96
Lid geworden op: 29 dec 2006, 01:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door MazdaMarco »

frank en inge schreef:dit is een tipje van de grote ijsberg die er gaat komen. dus kom met zijn alle naar venray 17 mei.

"Tipje van de sluier" of "topje van de ijsberg" ;D
Afbeelding
Stormy Blue Mica MX-5 NC 1.8i touring RC
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

dit soort meetings zijn altijd goed,
ik wil ook wel mee, mits de MR klaar is
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Dit geld ook voor mij. Ik kom mits de mr2 weer klaar is.
frank en inge

Bericht door frank en inge »

hoi hoi. thnx voor jullie reacties. meer info volgt nog en een flyer ;D we willen het van 10:00 tot een uur of 18:00 doen. en dan rond 14:00 de tourtocht voor de kids en om half 6 de prijsuitreiking. maar dat word nog allemaal vastgelegt en doorgegeven. jullie horen snel meer.
groetjes inge
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Ik ben er ook bij :D Zoiets en zo dicht in de buurt, kan ik niet laten schieten! Me auto is dan kwa uiterlijk niks speciaals maar als ik iemand kan helpen met in een vlotte auto mee te rijden, is mijn dag ook weer goed :D
Gebruikersavatar
Arnie
Zere vingers van het typen..
Berichten: 932
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:50
Type MR2: AW11

Bericht door Arnie »

Dat is om de hoek (8 km) en voor een goed doel, natuurlijk zijn wij er ook !
Zal Arjan ook vragen, heeft een klassieke Chevrolet Chevelle.
Afbeelding
Fun is not a Straight line, have fun.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

17 mei is nog een end weg, maar als er in de tussentijd niets gebeurt met de MR2 of i.d. dan ben ik er bij :)
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Het is dan wel niks speciaals een AW11 maar ik denk dat ik er ook wel bij ben :)
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
Kimr2tje
Zere vingers van het typen..
Berichten: 844
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:36
Type MR2: AW11

Bericht door Kimr2tje »

ik vind het echt een heel mooi initiatief..
Barra en ik zullen er dan ook zijn..
Als het goed is heb ik dan ook rijbewijs en een autotje (waarschijnlijk Geen MR2 :() en ik wil dan ook wel meedoen met de rit!

Frank en Inge, zijn jullie dit zelf aan het organiseren of doet een of andere organisatie dit organiseren?
Als jullie nog mensen nodig hebben die mee willen organiseren, dan zou ik heel graag willen helpen ;) Ik ben momenteel met de opleiding Sociale Studies bezig, en ik zou hiermee tevens competenties kunnen scoren namenlijk..

Groetjess
Afbeelding
MarcoTwo schreef:Oei, als Kim dit zegt, kun je het in je 'zak' steken.:lach:
frank en inge

Bericht door frank en inge »

@kimrtje wij organiseren dit helemaal zelf en is ook eigen idee. mail me ff dan kunnen we kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
ingewesterhoven@hotmail.com
groetjes inge
Gebruikersavatar
MazdaMarco
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 96
Lid geworden op: 29 dec 2006, 01:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door MazdaMarco »

Is het alleen voor MR2's of mogen er ook andere types wagens meerijden? MX-5 Owners heeft met precies zoiets afgelopen April in Katwijk meegedaan en dat bleek een groot succes (Zie hier voor meer info). Op hun forum zou ik ook een post kunnen wagen.

TIP: probeer ff een duidelijker verhaal in je openingspost neer te zetten; ook met juiste leestekens enzo. Dat komt de deelname alleen maar ten goede :dux-blij_thumb-up:
Afbeelding
Stormy Blue Mica MX-5 NC 1.8i touring RC
Gebruikersavatar
bond
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2202
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:39
Type MR2: AW11

Bericht door bond »

bij deze wil ik ook wel van de pratij zijn en ik wil ook wel rond rijden ik heb namelijk ook een collega die daar een twee jaar geleden ook gebruik van gemaakt heeft dus als ik op die dag vrij ben en mijn dochter geen turn of paardrijden heeft ben ik zeker van de partij
Madwoody

Bericht door Madwoody »

Goede actie!! I'll be there! Zal een vriend van me vragen met een aw 11.

Is het de bedoeling dat er alleen maar mr2's komen of mogen vrienden van me met porsches en morgan ook mee???


'ronald mcdonald...krijg spontaan zin in een bigmac!'
frank en inge

Bericht door frank en inge »

hoi hoi
alle auto's zijn welkom. het is een meeting voor getunde auto's dus zou wel gaaf zijn als de auto's die komen getund zijn anders heb ik voor niks 50 bekers geregelt. wel zijn ook anders sportwagens welkom. alle merken en soorten.
groetjes inge
Gebruikersavatar
Aub.
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 dec 2006, 17:35
Type MR2: AW11

Bericht door Aub. »

Hoi Frank en Inge, lees net jullie oproep en natuurlijk sluit ik me daarbij aan. Voor mijn dochter heeft de MR2Club ook eens een speciale meeting verzorgd en ik kan je vertellen dat dat een diepe indruk maakt, dus zet mij maar op de lijst, heb het al op de kalender gezet!
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Bekers waren niet eens nodig denk ik, voor mij in ieder geval niet.

Acties om kinderen in zulke situaties te helpen zijn altijd helemaal top :dux-blij_thumb-up: Ik vond het al geweldig dat ik van velen van de club een kaart kreeg toen ik in het ziekenhuis lag :dux-blij_thumb-up:
Edje Turbo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 408
Lid geworden op: 30 dec 2006, 00:38
Type MR2: AW11

Bericht door Edje Turbo »

staat genoteerd...mooi idee voor de kinderen!8)
Plaats reactie