17 mei 2008 een meeting voor chronisch zieke kids

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
Timo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 821
Lid geworden op: 02 mei 2007, 16:33
Type MR2: AW11

Bericht door Timo »

frank en inge schreef:ik moet helaas mededelen dat de meeting niet door kan gaan. we hadden een artiestenburo ingeschakelt voor de nodige artiesten. achteraf bleek dat een hele slechte zet van ons omdat het om een nogal onbetrouwbaar persoon ging. hierom hebben wij hem ook afgebelt om mee te doen aan de meeting omdat wij niet met hem in verband gebracht willen worden. we hebben de zenith op de hoogte gesteld van dit nieuws. kreeg ik van de week een mailtje van de zenith dat hun dan ook van de meeting afzien. kortom dan zitten we zonder locatie en om nu nog iets anders te regellen is te laat en niet meer haalbaar. wij zijn hier ook heel kwaad om dat dit zomaar kan en dat dit gebeurt. we hebben er veel tijd en geld in zitten zodat de meeting een succes zou worden maar helaas het is blijkbaar niet gegunt. we willen kijken of het volgend jaar wel mogelijk is om dit te doen dan natuurlijk wel op een andere lokatie.
het spijt ons dat het niet door kan gaan.
groetjes inge



dat is inderdaad wel een rot streek!
zonde!!!!!!

volgende keer beter!
MR2 maakt rijden geweldig!;D:driving:;D

AfbeeldingAfbeelding
mr2 spyder

Bericht door mr2 spyder »

ik kom ook als ik iets voor die kinderen kan doen ben ik van de party
:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
MazdaMarco
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 96
Lid geworden op: 29 dec 2006, 01:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door MazdaMarco »

Lees ff de vorige pagina; het gaat nl. niet (meer) door.....
Afbeelding
Stormy Blue Mica MX-5 NC 1.8i touring RC
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: AW11

Bericht door BST »

frank en inge schreef:ik moet helaas mededelen dat de meeting niet door kan gaan. we hadden een artiestenburo ingeschakelt voor de nodige artiesten. achteraf bleek dat een hele slechte zet van ons omdat het om een nogal onbetrouwbaar persoon ging. hierom hebben wij hem ook afgebelt om mee te doen aan de meeting omdat wij niet met hem in verband gebracht willen worden. we hebben de zenith op de hoogte gesteld van dit nieuws. kreeg ik van de week een mailtje van de zenith dat hun dan ook van de meeting afzien. kortom dan zitten we zonder locatie en om nu nog iets anders te regellen is te laat en niet meer haalbaar. wij zijn hier ook heel kwaad om dat dit zomaar kan en dat dit gebeurt. we hebben er veel tijd en geld in zitten zodat de meeting een succes zou worden maar helaas het is blijkbaar niet gegunt. we willen kijken of het volgend jaar wel mogelijk is om dit te doen dan natuurlijk wel op een andere lokatie.
het spijt ons dat het niet door kan gaan.
groetjes inge
Dat is wel erg balen.. :( Jammer dat het niet meer door kan gaan, maar als jullie het volgende keer weer gaan doen wil ik natuurlijk nog steeds wel komen.. 8) Volgende keer beter :dux-blij_thumb-up:
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Any updates?
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

Ow lezen wouter... jammer weer :(
Plaats reactie