eruit gereden door VW Corroda
Moderator: Pieten
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
als je echt wil winnen, eerst achteruit rollen, eerste versnellilng pakken en hem goed de toeren in gooien. Als je lekker gerookt hebt zijn je banden goed warm.
Launch zo hoog mogelijk, en probeer de auto niet te laten dippen... Toeren moeten gelijk blijven en dan verder omhoog gaan. Niet zakken. Overigens de koppeling in 1x laten opkomen. De mr2 heeft het voordeel dat het gewicht vol naar achter word geknalt dus je hebt enorm veel grip. Ik startte met mn zzw30 hetzelfde als een 4x4 r32 met dsg en launchcontrole.
weet wel, op het moment dat je launcht kan je nog wel eens scheeftrekken dus hou het goed in de gaten. schakelin de eerste versnelling direct na je de revlimit hoort, maar echt heeel snel erna! de tweede en derde versnelling net voor de rev limit. Dan maak je goed kans tegen een Coraddo VR6. Probeer het niet rollend, dat ga je niet winnen.
Launch zo hoog mogelijk, en probeer de auto niet te laten dippen... Toeren moeten gelijk blijven en dan verder omhoog gaan. Niet zakken. Overigens de koppeling in 1x laten opkomen. De mr2 heeft het voordeel dat het gewicht vol naar achter word geknalt dus je hebt enorm veel grip. Ik startte met mn zzw30 hetzelfde als een 4x4 r32 met dsg en launchcontrole.
weet wel, op het moment dat je launcht kan je nog wel eens scheeftrekken dus hou het goed in de gaten. schakelin de eerste versnelling direct na je de revlimit hoort, maar echt heeel snel erna! de tweede en derde versnelling net voor de rev limit. Dan maak je goed kans tegen een Coraddo VR6. Probeer het niet rollend, dat ga je niet winnen.
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
- Quadc@msix
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 380
- Lid geworden op: 05 jul 2007, 12:16
- Type MR2: AW11
sprintje
Ben wel erg benieuwd hoe dit afloopt......
Zelf ben ik ook eens benaderd door een petje-pietamientje met zo'n volkswrak corrado, of ik tegen hem wou draggen.... want hij had een speciale vr6 en zou makkelijk van een mr2 kunnen winnen....mijn sw ziet er niet erg speciaal uit aan de buitenkant op de enorme hoge moterkap na.....ik vroeg "weet je 't zeker?", en deed mijn motorkap open..... hij slikte een keer bij het zien van de motor en haakte af, en liep mompelend weg met zo iets van " ga ik niet winnen" ......
John /quadc@msix
Zelf ben ik ook eens benaderd door een petje-pietamientje met zo'n volkswrak corrado, of ik tegen hem wou draggen.... want hij had een speciale vr6 en zou makkelijk van een mr2 kunnen winnen....mijn sw ziet er niet erg speciaal uit aan de buitenkant op de enorme hoge moterkap na.....ik vroeg "weet je 't zeker?", en deed mijn motorkap open..... hij slikte een keer bij het zien van de motor en haakte af, en liep mompelend weg met zo iets van " ga ik niet winnen" ......
John /quadc@msix
"technology is the substitute 4 cubic inches, but what if I have both?" -=3.4 supercharged MONSTER=-
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- nr74
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 156
- Lid geworden op: 25 okt 2009, 14:44
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
en? zijn er al aandrijf assen gebroken of diff,s uit elkaar gespat?
o nee jullie rijden met standaard motoren.
nieuw sterker diff nodig of sterkere tandwielen???
http://www.aangepastebak.nl die heeft ze wel.
o nee jullie rijden met standaard motoren.
nieuw sterker diff nodig of sterkere tandwielen???
http://www.aangepastebak.nl die heeft ze wel.
corrado vr6
de corrado bestaat on vr6 een 2.8 of 2.9l maar die zijn traag int vertrek en hebben ni graag hoge toeren
heb vertrouwen in de echte japanner ,en hou hem boven de 5000rpm en geniet van het zicht in de achteruitkijkspiegel (kijk tis een VW das Lieben auto pffff) "pas wel op voor dolle kevers hihi lol
ik heb 1 keer met vr6 gereden met regelbare veren pneumatisch.
500m en boite vloog er onderuit pfff , heb hem dan maar niet gekocht oepsie !!
heb vertrouwen in de echte japanner ,en hou hem boven de 5000rpm en geniet van het zicht in de achteruitkijkspiegel (kijk tis een VW das Lieben auto pffff) "pas wel op voor dolle kevers hihi lol
ik heb 1 keer met vr6 gereden met regelbare veren pneumatisch.
500m en boite vloog er onderuit pfff , heb hem dan maar niet gekocht oepsie !!