Zoeken naar een mooie W30
Moderator: Pieten
Zoeken naar een mooie W30
De clubleden van het eerste uur kennen me misschien nog wel. Ik heb van 1998 t/m 2004 een prachtige zwarte 93er SW20 gehad, waarmee ik heel plezier heb mogen beleven. Op het MR2.nl forum vond ik nog deze foto terug, maar dat is met de winterwielenset. Voor de zomer had ik hem op Rondell D58 in 17 inch.
Daarna toch een Turbo gekocht, welliswaar ander merk, maar wel erg leuk. Zelf uit Duitsland gehaald en van 200 naar 280pk. Maar helaas te duur in gebruik en te zwaar.
Op dit moment een superlicht vervoermiddel met 140 pk, maar die wil ik binnenkort gaan verkopen.
En nu: Ik wil toch weer een MR2. Geen SW20 dit keer, maar een ZZW30. Als jullie iemand voor de motor weten, dan hoor ik het graag. En voor een goede W30 kun je me mailen of PB sturen!
Dus hopelijk tot binnenkort.
Daarna toch een Turbo gekocht, welliswaar ander merk, maar wel erg leuk. Zelf uit Duitsland gehaald en van 200 naar 280pk. Maar helaas te duur in gebruik en te zwaar.
Op dit moment een superlicht vervoermiddel met 140 pk, maar die wil ik binnenkort gaan verkopen.
En nu: Ik wil toch weer een MR2. Geen SW20 dit keer, maar een ZZW30. Als jullie iemand voor de motor weten, dan hoor ik het graag. En voor een goede W30 kun je me mailen of PB sturen!
Dus hopelijk tot binnenkort.
Kleur is erg persoonlijk;
Airco:
voor: Met kap dicht heb je de auto sneller ontwasemd, met kap open kun je langer doorrijden als het warm is buiten -> wel goed smeren. Daarnaast: er zit een knopje ipv een leeg vakje waar een knopje hoort.
tegen: extra gewicht, meer dingen die stuk kunnen, het beperkt je keuze bij aanschaf.
Airco:
voor: Met kap dicht heb je de auto sneller ontwasemd, met kap open kun je langer doorrijden als het warm is buiten -> wel goed smeren. Daarnaast: er zit een knopje ipv een leeg vakje waar een knopje hoort.
tegen: extra gewicht, meer dingen die stuk kunnen, het beperkt je keuze bij aanschaf.
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Ik heb nog nooit een airco gemist in de MR2..
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- BST
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3813
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
- Type MR2: SW20/21/22
Ik heb er ook nooit een gehad, maar ik kan me 1 of 2 gevallen herinneren waarin ik het wel fijn had gevonden om een airco te hebben. Dat valt dus wel mee, over het algemeen zul je een airco niet missen.
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Deze misschien iets voor je?
showthread.php?t=18861
showthread.php?t=18861
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Soms als het fikkend heet is (ik kan me nog een paar file's herinneren onderweg naar zuidelijke regionen), is de airco gebruiken om de koele lucht (niet het ontvochtigen, dat is dweilen met de kraan open topdown) stroom te voelen dan wel erg prettig.
Als het er is, moet je het ook regelmatig gebruiken = onderhoud.
Als het er is, moet je het ook regelmatig gebruiken = onderhoud.
- Remmel
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 761
- Lid geworden op: 10 nov 2008, 16:30
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Ik dacht bij aankoop ook "wat heb ik nou aan een airco in een cabrio?!"
Ondertussen weet ik het: heel veel!
Vooral in een hete zomer met de kap open wordt het erg warm achter het stuur en dan is een koel briesje echt heerlijk.
Zeker als je onverhoopt in een file komt te staan.
Als ik rij heb ik de uitstroming meestal op de voeten staan, deze blijven dan heerlijk koel en de koude lucht blijft dan lekker onderin liggen.
Verder heb je natuurlijk het voordeel bij dichte kap dat de ruiten snel ontwasemd zijn.
Ondertussen weet ik het: heel veel!
Vooral in een hete zomer met de kap open wordt het erg warm achter het stuur en dan is een koel briesje echt heerlijk.
Zeker als je onverhoopt in een file komt te staan.
Als ik rij heb ik de uitstroming meestal op de voeten staan, deze blijven dan heerlijk koel en de koude lucht blijft dan lekker onderin liggen.
Verder heb je natuurlijk het voordeel bij dichte kap dat de ruiten snel ontwasemd zijn.
Jean-Pierre