Welke velgen TTE, T-sport of corolla compressor velgen

Slap gelul rondom de MR2. Hier kan het.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
hans1982
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 jul 2014, 13:48

Welke velgen TTE, T-sport of corolla compressor velgen

Bericht door hans1982 »

Goedendag,

Ik zit met het volgende luxe probleem ik ben in het bezit van de volgende velgen voor mijn Yaris 1.8 TS uit 2009 zwart.
- 16 inch TTE pitlane velgen
- 17 inch Yaris T-sport velgen 2009
- 17 inch Corolla T-sport compressor velgen

Welke velgen zullen het best onder de Yaris staan, ik heb al een beeld hoe de TTE velgen en de Yaris TS velgen staan, maar ik kan nergens op internet een plaatje vinden met een Yaris TS 2009 met de compressor velgen heeft iemand deze toevallig. Nu heb ik de velgen hier wel liggen maar zonder banden geeft het niet een goed beeld.

Uiteraard kan ik niet alle velgen houden dus ik wil 1 setje verkopen wat is naar jullie idee een redelijk bedrag voor de verschillende velgen?

Alvast bedankt,
Gebruikersavatar
Spyder S.C.01
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 dec 2012, 11:57

Bericht door Spyder S.C.01 »

Beste Hans,
Helaas geen afbeelding van een Yaris met de T-sport compressor velgen, maar ik heb deze set ook liggen met banden, als je echt nieuwsgierig bent hoe ze "staan" zou je mijn setje er even onder kunnen zetten... Ik heb op dit moment helaas geen afbeelding van de compressor velg bij de hand maar als je van plan bent deze kant op te komen moeten we wel zeker weten dat het om dezelfde velgen gaat. Grt Spyder SC01
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Bericht door VincentM »

ik zou zeggen, maak een foto van de velgen voor de auto en wij doen een vleeskeuring? ;D
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
hans1982
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 jul 2014, 13:48

Bericht door hans1982 »

Beste Spyder,

Waar kom jij dan vandaan, want dat zou inderdaad de ideale oplossing zijn. Het betreft de velgen van de corolla t-sport compressor zie hier een link naar de afbeelding.

http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... rs/page-22
Gebruikersavatar
Spyder S.C.01
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 dec 2012, 11:57

Bericht door Spyder S.C.01 »

Hey Hans, ik woon in de bollenstreek, op de foto zie ik dat de TTE velgen qua kleur verschillen met die van mij, die zijn nl zwart. Laat maar weten of eea interessant voor je is dan kunnen we wellicht een afspraak maken. Grt Spyder SC01
hans1982
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 jul 2014, 13:48

Bericht door hans1982 »

Spyder, heb jij toevallig een foto van de velgen als ze onder je mr2 zitten. Dit zou moeten passen toch?

Aangezien ik verwacht komend jaar een spyder erbij te kopen kan ik ze eventueel ook hier voor gebruiken.

Alvast bedankt,
Gebruikersavatar
Spyder S.C.01
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 dec 2012, 11:57

Bericht door Spyder S.C.01 »

Hallo Hans, nee helaas geen foto van mijn Zzw30 met deze velgen, en op dit moment heb ik ook niet de beschikking over de Spyder, en kan dus de foto ook niet even maken. Ik heb ze er wel even onder gehad en ik moet zeggen dat dat wel super gaaf stond. Wel bemerkte ik dat de 17" TTE velgen met de banden die er nu op zitten, bij vol insturen, de binnen kuip net iets raken. Mijn intentie is wel om deze velgen onder de Zzw te zetten maar heb nog niet over een oplossing na gedacht (andere bandenmaat, of anderszins iets meer ruimte creëeren). Enfin mijn aanbod blijft staan dus als je zin hebt in een ritje valt dit wellicht te combineren.
hans1982
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 95
Lid geworden op: 25 jul 2014, 13:48

Bericht door hans1982 »

Inmiddels liggen de compressor velgen onder de auto, ben benieuwd wat jullie ervan vinden, het geeft wel een heel andere look.

http://www.corollaforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=47822
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Als men geen lid is van het corollaforum, zie je de foto's op dat forum niet.

Dus als je de velgen wil showen hier, zul je de foto's hier moeten plaatsen ipv een link naar het corollaforum ;)
Afbeelding
AW11 in storage for '14/15, now driving turbobricks.
Plaats reactie