Diversen te koop - volledige strip SW20

Verkoop van onderdelen van de EIGEN SW20/21/22 (2e generatie MR2). Alleen SW20/21/22 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

bankma
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 332
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:58

Diversen te koop - nieuwe goodies pag 2

Bericht door bankma »

Allen,

Zoals eerder in een thread laten weten gaat mijn wagen volledig uit elkaar. Ben er al druk mee bezig en kan inmiddels wat foto's laten zien van zaken. Over alle prijzen valt binnen het normale te praten!

Om te beginnen een full carbon spoiler - onbeschadigd in nieuwstaat! Alleen de hoek moet worden aangepast. Derhalve mag deze voor een vraagprijs van € 400,- (was 450,-) weg

Afbeelding

Afbeelding


Volgende object betreft een full carbon frunk cover - ik vraag er € 100,- (Was 125,-) voor!

Afbeelding

Hieronder foto van de binnenste frunk beplating - mag weg voor ...ieder aannemelijk bod??

Afbeelding


Tevens te koop een schroefset, deze is volledig instelbaar kwa hardheid - prijs € 600,- (was 700,-): (verkocht)




Heel de voorkant van de auto bevat divers electr. apparatuur oa. ABS systeem: indien behoefte laat het me weten, over de prijs komen we wel uit - enige wat wel al verkocht is is de airco condensator!!

Afbeelding

Achterbumper is in het zwart en is in een goede staat - echt geen idee wat hiervan de going rate is - mocht je interesse hebben contact me en we komen er wel uit!

Afbeelding

Afbeelding

Tevens is het blok en de daarbij behorende onderdelen ook nog te koop, zoals eerder vermeldt in mijn thread. Interesse contact me!

Hieronder kun je mijn originele toyota 4 spaaks stuur vinden inclusief airbag. Stuur is in zeer goede staat! Vraagprijs is € 200,- (was 300,-) (prijs verder bespreekbaar in verband met gebrek aan inzicht in de prijzen van deze originele stuurtjes)

Afbeelding

Afbeelding


Tevens te koop een TRD stuur met airbag - prijs € 600,- (was 750,-) tellerbak die je op de achtergrond ziet is van trd en is in km's. Staat iets van 77dkm op en is voor 250,- (was 300,-) te koop

Afbeelding

Achterklep met 96 spoiler - voor beiden € 150,- (eventueel ook los mogelijk) - probleempje, slot is eruit en de klep is in het slot gevallen - iemand enig idee hoe ik deze eruit kan krijgen??

Afbeelding

Te koop remmen rondom, standaard turbo remmen voor 250,- (was 300,-) Bijbehorende schijven mogen ook weg....

Afbeelding



Vooralsnog heb ik hier foto's van, hiernaast nog diversen zaken liggen waar onder:

Lederen stoelen (RHD) inclusief deurpanelen (met speakers erin gezagen, tegen meerprijs leverbaar) mag weg voor € 350,-
Alcantara dashboard (RHD), middenconsole (past ook op LHD vgls mij) en opbergbak - alles compleet mag weg voor € 325 (eventueel ook los te verkopen)
Gen 3 turboblok - mag weg voor € 1.850,-
LSD versnellingsbak (gereserveerd Mikeymike)
LSD assen (gereserveerd Mikeymike)
LSD en ABS naven (gereserveerd Mikeymike)
Greddy IC - mag weg voor € 275,-
Downpipe met katvervanger ( mijn auto is van na 93 derhalve verplicht) zgan - mag weg voor € 150,-

En nog veel meer...stuur een prive bericht indien je ergens interesse in hebt en we komen heus wel uit de prijs!!:dux-blij_thumb-up:
:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Pm betreft reserveringen
Don't shoot the messenger!
MRspeed
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:13
Type MR2: AW11

Bericht door MRspeed »

is een turbo uitlaat zelfde als een nonturbo kwa aansluiting?:O
Nadat je in afrika bent geweest weet je dat Alles kan gemaakt worden en nee is geen optie:mini:
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

MRspeed schreef:is een turbo uitlaat zelfde als een nonturbo kwa aansluiting?:O
nope.


en turbo op NA = Heeeel veel herrie
Don't shoot the messenger!
MRspeed
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 257
Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:13
Type MR2: AW11

Bericht door MRspeed »

ok ja dag vraag et maar jammer hoor:(
Nadat je in afrika bent geweest weet je dat Alles kan gemaakt worden en nee is geen optie:mini:
MarcoMR2Turbo
Knop gevonden hoor !
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 nov 2009, 19:35

Sierlijsten

Bericht door MarcoMR2Turbo »

Hoe zijn de sierlijsten van je mr2? ook alle boutjes afgebroken, of zijn ze nog in goede staat.

Ik heb hier anders wel oren naar,

Gr. Marco
bankma
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 332
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:58

Bericht door bankma »

Welke sierlijsten bedoel je, die op de voorbumper naast de knipperlichten en stadslichten zitten?
:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
Mikeymike
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 222
Lid geworden op: 29 dec 2008, 20:02
Type MR2: AW11

Bericht door Mikeymike »

Nog een boostcontroller over?
bankma
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 332
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:58

Bericht door bankma »

Helaas geen boostcontroller....
:dux-blij_thumb-up:
bankma
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 332
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:58

Bericht door bankma »

Komop mensen mooie eerlijke onderdelen te koop!!!!
:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
mister bob
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 mar 2009, 20:39
Type MR2: AW11

Bericht door mister bob »

Remmen nog beschikbaar? En hoe is het met de slijtage?
Eventueel waar af te halen?
Gebruikersavatar
jpv98
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 168
Lid geworden op: 28 dec 2006, 15:01
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30

Bericht door jpv98 »

Je heb een pb
bankma
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 332
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:58

Bericht door bankma »

Remmen zijn nog beschikbaar idd.... Slijtage geen idee zit volgens mij nog genoeg op!!?? Auto staat in rottjeknor - anders kom je eens even langs om te kijken, mits je in de buurt zit

JPV98 - gezien en bij deze strutbar achter gereserveerd!

Ik ga binnenkort op vakantie ( je weet nooit wie er mee leest dus geef geen data's aan ;) ) - dus mocht je mij een PB sturen o.i.d. dan is de kans groot dat je geen reactie krijgt van me of een verlate reactie. Dit ter info!
:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
mister bob
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 mar 2009, 20:39
Type MR2: AW11

Bericht door mister bob »

Je hebt pm
rico001
Knop gevonden hoor !
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2012, 12:14

strut bar achter onder

Bericht door rico001 »

heb je toevallig ook de strut bar achter onder nog ? groetjes rico
bankma schreef:Allen,

Zoals eerder in een thread laten weten gaat mijn wagen volledig uit elkaar. Ben er al druk mee bezig en kan inmiddels wat foto's laten zien van zaken. Over alle prijzen valt binnen het normale te praten!

GEEN IDEE WAAROM MAAR AL MIJN FOTOS STAAN ONDERSTEBOVEN - STEL VOOR OM JE SCHERM EVEN OP ZN KOP TE ZETTEN ;D . Excuus voor het ongemak!!

Om te beginnen een full carbon spoiler - onbeschadigd in nieuwstaat! Alleen de hoek moet worden aangepast. Derhalve mag deze voor een vraagprijs van € 450,- weg

Afbeelding

Afbeelding


Volgende object betreft een full carbon frunk cover - ik vraag er € 150,- voor!

Afbeelding

Ik heb een turbo bak liggen zonder LSD - deze mag weg voor € 150,-

Afbeelding

Hieronder foto van de binnenste frunk beplating - mag weg voor ...ieder aannemelijk bod??

Afbeelding


Tevens te koop een schroefset, deze is volledig instelbaar kwa hardheid - prijs € 750,-:

Afbeelding


Heel de voorkant van de auto bevat divers electr. apparatuur oa. ABS systeem: indien behoefte laat het me weten, over de prijs komen we wel uit - enige wat wel al verkocht is is de airco condensator!!

Afbeelding

Achterbumper is in het zwart en is in een goede staat - echt geen idee wat hiervan de going rate is - mocht je interesse hebben contact me en we komen er wel uit!

Afbeelding


Achterlichten als complete set tekoop, deze zijn onbeschadigd en mogen weg tegen elk aannemelijk bod - zoals hierboven afgedrukt!

Ik heb ook nog een achterste strut bar liggen voor in de motorruimte - deze mag weg voor € 150,- (inmiddels gereserveerd!!!)

Afbeelding

Tevens is het blok en de daarbij behorende onderdelen ook nog te koop, zoals eerder vermeldt in mijn thread. Interesse contact me!

Hieronder kun je mijn originele toyota 4 spaaks stuur vinden inclusief airbag. Stuur is in zeer goede staat! Vraagprijs is € 400,- (prijs verder bespreekbaar in verband met gebrek aan inzicht in de prijzen van deze originele stuurtjes)

Afbeelding

Afbeelding


Tevens te koop een TRD stuur met airbag - prijs € 800,-

Afbeelding

Achterklep met 96 spoiler - voor beiden € 250,- (eventueel ook los mogelijk)

Afbeelding

Te koop remmen rondom, standaard turbo remmen - vraagprijs € 300,-

Afbeelding



Vooralsnog heb ik hier foto's van, hiernaast nog diversen zaken liggen waar onder:

Berk downpipe
5Zigen velgen goudkleurig (brons) met Toyo banden (prima profiel!)
Voorbumper zwart met lichte scheuren in de lak en krassen
Onderlip voor de voorbumper ( verkocht)
Lederen stoelen (RHD) inclusief deurpanelen (met speakers erin gezagen, tegen meerprijs leverbaar)
Alcantara dashboard, middenconsole en opbergbak
Gen 3 turboblok
LSD versnellingsbak
LSD assen
LSD en ABS naven
Greddy IC
Downpipe met katvervanger ( mijn auto is van na 93 derhalve verplicht) zgan
Mongoose uitlaad
Flexible deel uitlaad
En nog veel meer...stuur een prive bericht indien je ergens interesse in hebt en we komen heus wel uit de prijs!!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
jpv98
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 168
Lid geworden op: 28 dec 2006, 15:01
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30

Bericht door jpv98 »

Je heb pb! Marc
rico001
Knop gevonden hoor !
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2012, 12:14

Bericht door rico001 »

raar joh zie em nie staan,zit trouwens nog nie lang opt forum
Niks
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 jan 2011, 19:26

Onderdelen

Bericht door Niks »

Hoi,

Heb jij misschien voor mij de kabel en mechanisme liggen om de frunk te openen? loopt van de frunk naar de binnenruimte. Die van mij is geknapt.
Ik hoor het graag!

Groeten.
bankma
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 332
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:58

Bericht door bankma »

Strutbar is inmiddels verkocht, helaas!!

@niks: kabel heb ik nog!
:dux-blij_thumb-up:
Niks
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 26
Lid geworden op: 02 jan 2011, 19:26

kabel

Bericht door Niks »

Ik kan je geen PB sturen...
Plaats reactie