Toyota MR2 AW11 Targa

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Toyota MR2 AW11 Targa

Bericht door VincentM »

- Toyota MR2 AW11
- 1.6 16v motor
- Bouwjaar 06-1988
- Tellerstand 145.000
- Targa uitneembare daken
- Amerikaanse uitvoering met supercharger achterlichten, airco en elektrische ramen
- Geen roest en staat netjes in de lak, paar kleine krasjes hier en daar maar dit stoort niet en de auto is ook 31 jaar oud
- Interieur ook in hele nette staat en alles werkt zoals het moet
- Volledige historie en alle onderhoudsfacturen bekend, zelfs aankoopbewijs uit New York zit er nog bij...Ik ben 3de eigenaar, vorige eigenaar had deze 20j in bezit
- Momenteel op Belgische oldtimer plaat, het is mogelijk om deze terug op zijn vorige Nederlandse kenteken terug te krijgen, deze documenten zijn ook nog beschikbaar

vraagprijs is 6750€, auto heeft meer gekost om hem in deze staat te krijgen maar heb er ook veel plezier aan gehad.

deze MR2 is instappen en rijden, geen project. Ik heb deze sinds 2014 in bezit en wordt verkocht wegens andere oldtimer. Beperkte inruil mogelijk van BMW oldtimer.
Prijs licht bespreekbaar langs de auto. Op onzin biedingen wordt niet gereageerd. Auto staat regio Maaseik BE (net over de grens bij Born, Echt Limburg)

meer foto's op de marktplaats advertentie https://www.marktplaats.nl/plaats/m1402 ... mympSeller of 2dehands
Moon1963
Knop gevonden hoor !
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 okt 2021, 22:19
Type MR2: AW11
Locatie: Groningen

Re: Toyota MR2 AW11 Targa

Bericht door Moon1963 »

Hoi,.heb je hem nog?
Ron
Kunnen we appen?
0616214333
Plaats reactie