AW11 Uitlaat

Vindt uw droom MR2. Of die onderdelen waar je al zo lang naar op zoek bent.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

AW11 Uitlaat

Bericht door VincentM »

Mijne heeft toch zijn beste tijd gehad en wil het nu eindelijk netjes hebben voordat hij de verkoop in gaat,
iemand een webshop voor een RVS uitlaat? Degene die ik online zie staan zijn altijd voor 4AGZE supercharger

mag ook een adres zijn voor RVS uitlaat op maat, maar dan wel graag omgeving Limburg/Noord-Brabant/Antwerpen.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door MarcoTwo »

BST heeft nog een (stalen) ongebruikt exemplaar liggen.
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door VincentM »

Ik ga liefst voor een RVS, dat is wat aantrekkelijker voor het oog :P zeker omdat hij zo in het zicht zit bij de AW11
toch bedankt!
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door CelicaTwinCAm »

deze zit zeer lokaal bij mij, in hilvarenbeek:

http://bastech.nl/
Gebruikersavatar
Yellow Dream
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 203
Lid geworden op: 11 jun 2012, 22:17

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door Yellow Dream »

Ik zeg direct en er zullen dat zeker meer beamen , Ga naar Skytune in Meldegem .

Bjorn is een vakman met bijna 25jaar ervaring en maakt alles op maat .

Je kunt niet veel betere treffen als het gaat om maatwerk .
Bijkomend voordeel is dat hij met keuring certificaten mee geeft .
Dat is in België zeer belangrijk en moet volgens wetgeving daar .

Zo kom je ook niet voor verassingen te staan .

Ik ken zeker een kleine 15 personen die het bij hem hebben laten doen waaronder wijzelf met onze Emmers.

Succes met je zoektocht
Gebruikersavatar
Roland
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 113
Lid geworden op: 05 apr 2013, 16:23
Type MR2: AW11
Contacteer:

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door Roland »

Ik weet niet waar je het e.e.a. kunt vinden of kopen, maar ik ben wel tevreden over mijn RVS Janspeed uitlaat.
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door VincentM »

Roland schreef:Ik weet niet waar je het e.e.a. kunt vinden of kopen, maar ik ben wel tevreden over mijn RVS Janspeed uitlaat.
Ben al even op zoek naar een Janspeed maar deze zijn niet meer leverbaar.

Skytune had ik ook gecontacteerd maar leveren alleen maatwerk voor AW11 en 485 euro excl. BTW. Wat ik een beetje veel vind voor alleen een einddemper.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door MarcoTwo »

Wat koste een Fox dan, zal nauwelijks uitmaken.

Voor RVS (en dan nog maatwerk ook) valt het me niet tegen. Is het inclusief eindstukken naar keuze?
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door CelicaTwinCAm »

neem ff contact op met die bastech in hilvarenbeek. Ik weet niet of de afstand te doen is maar ik denk dat je daar voor de helft van die 485,- klaar bent.
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door VincentM »

CelicaTwinCAm schreef:neem ff contact op met die bastech in hilvarenbeek. Ik weet niet of de afstand te doen is maar ik denk dat je daar voor de helft van die 485,- klaar bent.
Had hem gecontacteerd maar nog geen reactie terug gehad :dux-blij_thumb-up:
is maar een uurtje rijden i.p.v. 2.5 uur naar Little exhaust/Maxi tuning daar in Twente :still_bonk:
Gebruikersavatar
Yellow Dream
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 203
Lid geworden op: 11 jun 2012, 22:17

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door Yellow Dream »

]
Roland schreef:
Skytune had ik ook gecontacteerd maar leveren alleen maatwerk voor AW11 en 485 euro excl. BTW. Wat ik een beetje veel vind voor alleen een einddemper.
[/quote]

Ik weet niet wat je precies nagevraagd hebt , maar een vriend van me heeft zijn AW11 pas nog laten doen en volledig van het spruitstuk nieuw voor iets meer dan wat jij aangeeft .

Was zeker geen 600 voor alles met einddemper en nog extra tussendemper , eindstukken en flexibel stuk en alles volledig rvs.

Als ik 1 advies mag geven , Maxi zeker niet doen .
Heb ik ook overwogen , maar navraag bij iemand die zijn ZZW daar had gedaan tot de conclusie gekomen dat deze slecht werk aflevert .
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door VincentM »

Yellow Dream schreef:

Ik weet niet wat je precies nagevraagd hebt , maar een vriend van me heeft zijn AW11 pas nog laten doen en volledig van het spruitstuk nieuw voor iets meer dan wat jij aangeeft .

Was zeker geen 600 voor alles met einddemper en nog extra tussendemper , eindstukken en flexibel stuk en alles volledig rvs.

Als ik 1 advies mag geven , Maxi zeker niet doen .
Heb ik ook overwogen , maar navraag bij iemand die zijn ZZW daar had gedaan tot de conclusie gekomen dat deze slecht werk aflevert .
Ik had enkel 1 einddemper naar 1 kant gevraagd en dan een verbindingspijp naar de flens van het spruitstuk. Vandaar dat ik dit zo prijzig vond.
Bij andere leveranciers was het +-350 euro.

Weet niet of er veel verschil zit tussen Maxi en Little exhaust, maar heb het RVS systeem bij een collega gezien en dat zag toch netjes uit. Zullen goede en mindere exemplaren bijzitten ;D

Maar heb ergens anders antwoord op gekregen dus eens kijken of we daar een afspraak mee kunnen maken.
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door CelicaTwinCAm »

Bastech? Anders hoor ik t graag als je daar heen gaat dan kom ik ff luisteren naar t resultaat :)
VincentM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 jan 2014, 15:52

Re: AW11 Uitlaat

Bericht door VincentM »

CelicaTwinCAm schreef:Bastech? Anders hoor ik t graag als je daar heen gaat dan kom ik ff luisteren naar t resultaat :)
Ja heb daar een positieve mail van ontvangen :blaatbord: En iets gelijkaardigs op zijn site zien staan.
dus dat wordt hem mits hij geen wachttijd heeft van 2 maanden.
Plaats reactie