mr2 turbo schema's

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
pieterjan

mr2 turbo schema's

Bericht door pieterjan »

Heeft er iemand hier electrische schema's van een mr2 turbo?
Ik ben een swap aan het doen maar de auto wil niet starten.
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Hallo Pieterjan,

Waarom wil de motor niet starten?

Je hebt 3 voorwaarden nodig voor de verbranding: brandstof, zuurstof en vonk. Welke heb je niet?
Een vierde voorwaarde is dat de startmotor de motor wel rond moet kunnen krijgen. Is dit het geval?
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
pieterjan

Bericht door pieterjan »

Hallo
Ja de motor draait rond maar ik denk dat er een paar zaken niet goed zijn aangesloten.
De mainrelais wil niet vanzelf aanslaan en als ik hem doorschakel draait de naftpomp wel maa dan wil hij nog niet lopen.
Gebruikersavatar
dooierick
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1486
Lid geworden op: 14 jan 2007, 18:51
Type MR2: AW11

Bericht door dooierick »

heb je niet de kabelboom van de turbo er bij gekregen '
Mijn auto reed eenvoudig rechtuit verder, wat er in een bocht over het algemeen toe leidt dat men de weg verlaat.
pieterjan

Bericht door pieterjan »

Ik heb de kabelboom van de motor naar de ecu maar de rest van de wagen heb ik niet.
Ze hebben mij al gezegt dat je niet meer nodig hebten dat dat je een paar kabels moet verwisselen maar niemand weet blijkbaar welke juist.
Ik hoop dat ik hier het andwoord zal vinden want ik zit voorlopig met de handen in de haren!:huh: :'(
Plaats reactie