Frank's Turbo

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

eaglez_mr2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 217
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:21

Bericht door eaglez_mr2 »

hoest afgelopen? ineens zo stil hier;)
franksmits

Bericht door franksmits »

Ben aan het verhuizen ;)

Inmiddels heeft de DAS contact opgenomen met mij. Ze gaan nu contact proberen te vinden met Bram. Dan komt er een schade expert langs om te bevestigen dat de auto niet klaar is. Vanuit daar heeft Bram de kans om het geld terug te storen, anders komt er een incasso bureau tussen. Ik mag inmiddels mijn auto als 'de eigenaar' ophalen, maar nog niet naar de spuiter brengen. Ik moet eerst w8en op de exper.
subke

Bericht door subke »

oke dat is op zich wel goed nieuws toch? nu maar hopen dat je zo snel mogelijk gespoten is, en ik denk dat het meteen een goede les is voor je. laat je niet omlullen door vooraf te betalen:D
suc6 boy
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

wil je die bumper nog?
Afbeelding
franksmits

Bericht door franksmits »

Zelfde als met wouter... Ik baal er ook extreem van. Alles loopt extreem uit, ik moet nu weer wachten op een expert + ik heb mijn auto nog niet terug. Wanneer ik mijn geld terug heb en dus ook toestemming heb om mijn auto bij de ander te laten spuiten kan ik pas bumpers officieel kopen.

Stel; ik kan fluiten naar mijn geld van de beun, kan ik geen andere bumpers kopen omdat ik dan die kosten kwijt ben aan de nieuwe spuiter. Ik hoop dat jullie mijn situatie begrijpen, ik bied jullie ook mijn excuses aan... ik wilde het al veel langer gekocht hebben.

Als je hem eerder weg kunt doen, vindt ik dat geen probleem. Jullie moeten niet de dupe worden van mijn problemen, zelfde geldt voor Wouter.
franksmits

Bericht door franksmits »

Update:

Na eindelijk gesetteld te zijn en in de goede richting op mijn nieuwe baan eindelijk dan ook een einde aan het gezeur met de spuiter.

Ik ben gisteren naar de locatie gereden waar mijn mr2 stond en miste net de spuiter. ik had afgesproken met het nieuwe bedrijf om mijn mr2 vandaag op te halen (donderdag) dus ik moest weten of mijn mr2 er nog stond. Ik ben toen naar het huis gelopen van de verhuurder en heb daarna een gesprek gehad met de vrouw van de verhuurder, die flink overstuur was na mijn verhaal.

ik ben er achter gekomen dat er geen contract was tussen de verhuurder en de spuiter. Dit betekend dat mijn eigendom in zijn bezit is. de das vertelde mij toen dat de verhuurder aansprakelijk gesteld kon worden als bram niet zou betalen...

Daarna heeft er iets afgespeeld tussen de spuiter en de huurder, wat er uiteindelijk toe heeft geleid dat de spuiter contact met mij op nam en mijn auto terug wilde geven, inclusief mijn geld. Ik heb afgesproken om de auto zaterdag ochtend op te gaan halen en alles zaterdag avond af te ronden w.b.t. de betaling. (spuit kosten - verbruikte uren) In ieder geval ben ik blij dat hij mee werkt en toe geeft dat het niet is gegaan zoals hij wilde.

Verder moet ik alle overige kosten uit stellen... bumpers e.d. omdat ik niet weet wat de nieuwe spuiter uiteindelijk gaat kosten.
Gebruikersavatar
The Elementz
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 303
Lid geworden op: 30 jul 2008, 23:45
Type MR2: AW11

Bericht door The Elementz »

Dat gedonder heb je nu ook achter de rug. Succes met het zoeken naar een goede spuiter die het wel kan afmaken.

GreetZ
Mensen maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
subke

Bericht door subke »

goed bericht frank, hoop voor je dat je snel een nieuwe spuiter kunt vinden.

greetz ivo
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Dat is iig positief bericht. Er nu maar vanuitgaande dat je hem morgen ook daadwerkelijk mee kan nemen en dat de financien allemaal netjes afgehandeld worden. Eindelijk!! :)
Gebruikersavatar
hydraMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 313
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:22
Type MR2: AW11

Bericht door hydraMR2 »

Succes morgen!

Groet Joshma
Almost done building the NEW one............@Buurman;)
franksmits

Bericht door franksmits »

Thnx allen!~

De auto is dan werkelijk opgehaalt. Ik ga dit topic daarom ook afsluiten en een nieuwe beginnen. Met daarin mijn mr2 & zijn vooruitgangen...

Joshma, ik zal spoedig contact met je opnemen wbt de cc & claxon ;).
subke

Bericht door subke »

oke frank, hou me op de hoogte:D ik heb dan wel geen mr2 meer maar ben benieuwd hoe dit vette mr2tje klaar word gemaakt:D

grtz
Gebruikersavatar
emp
Knop gevonden hoor !
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 sep 2007, 18:49

Bericht door emp »


Joshma, ik zal spoedig contact met je opnemen wbt de cc & claxon

Ik vraag mij nu al echt een geruime tijd af wat nou precies 'wbt' betekent.

Enigste waar ik aan kan denken is : "wat betreft tot"
maar dan krijg je echt hele scheve zinnen.

Ik denk dat jij "mbt" zoekt.
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

Mooi dat hij terug is! Nu er maar vanuit gaan dat er in het komende topic betere vooruitgangen geboekt gaan worden ;)
franksmits

Bericht door franksmits »

Haha, ik hou jullie op de hoogte. Bedankt voor alle input in ieder geval.

w.b.t. is wat be-treft
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

mooi dat je hem weer hebt Frank,

en nu snel verder met je project ;D
franksmits

Bericht door franksmits »

zou eens een keer tijd worden na een jaar... Ik ben al blij dat mijn mr2 in iedergeval nog reed.. datie daar niks aan gesloopt heeft viel me alles nog mee...
Gebruikersavatar
masterpivo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 633
Lid geworden op: 31 jan 2007, 22:52
Type MR2: AW11

Bericht door masterpivo »

franksmits schreef:zou eens een keer tijd worden na een jaar... Ik ben al blij dat mijn mr2 in iedergeval nog reed.. datie daar niks aan gesloopt heeft viel me alles nog mee...
haha... :X
franksmits

Bericht door franksmits »

Slot bericht:

De mr2 wordt aangepakt bij Auto-WZ. Een schadeherstel bedrijf in herwijnen, gerenomeerd in de tuning scene en onderandere uitvoerder van nieuwe projecten van RIEGER. Uiteraard ook leverancier voor diverse grote merken. Ook ben je voor audio op het goede adres...

Conclusie is nu dat ik na een grondig onderzoek de beun aansprakelijk ga stellen voor schade. Alles moet op nieuw, het lassen is fout gegaan, schuren is slechtgedaan, grondverf over de normale lak heen zonder het geschuurd te hebben.. Grond verf er op gespoten zonder filter in de compressor. Er stond een gasbrander op olie basis die de schuur warm hield en ga zo maar door... Ik ben dus blij dat hij daar weg is en nu proffesioneel gedaan word.. uiteraard wordt dit een stukje prijziger... maar dan is hij ook weer als nieuw...

De kleur wordt trouwens ook anders dan dat ik gepland had.

Dank voor al jullie hulp, medeleven & advies. Ik zal spoedig een nieuw project aan maken. Eerst een volledige rapportage van het schade herstel bedrijf, bestemd voor de DAS Rechtsbijstand.
Gebruikersavatar
Gidon-V6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 jun 2007, 13:38
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Gidon-V6 »

Klinkt al beter....er zit dus weer schot in.
Afbeelding
Plaats reactie