Voor de hobbyist, 1x MK3 + 1x MK2 turbo voor £2,495.00
Moderator: Pieten
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Dat is toch alleen bij een bepaalde vermogenstoename?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Dit soort halfafgemaakte projecten kan nooit uit. En verder, heb je de motorruimte van een zzw wel eens bekeken ? Noem het maar een motor-geen-ruimte.
Ik weet ook iemand die er een ander blok in heeft liggen (het kan ook zijn dat ie er een rotrex of een turbo op heeft zitten die zegt: "Makes a difference when you have to drop your engine to change your plugs.".
Ik weet ook iemand die er een ander blok in heeft liggen (het kan ook zijn dat ie er een rotrex of een turbo op heeft zitten die zegt: "Makes a difference when you have to drop your engine to change your plugs.".
- BST
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3813
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
- Type MR2: SW20/21/22
Aangezien het hier een vermogenstoename betreft van 90 pk denk ik dat dat wel moet..Surferdude schreef:Dat is toch alleen bij een bepaalde vermogenstoename?
Zo had ik het nog niet bekeken.. ik dacht alleen dat ivm het niet zo betrouwbaar zijn van de ZZW motor (ik lees toch wat enge verhalen daarover) dat dit wel een leuk alternatief zou zijn omdat het sneller is en een betrouwbaarder motor. Aan de andere kant, als je het hele ding eruit moet halen elke keer, ben je ook tamelijk zuur..Green Goblin schreef:Dit soort halfafgemaakte projecten kan nooit uit. En verder, heb je de motorruimte van een zzw wel eens bekeken ? Noem het maar een motor-geen-ruimte.
Ik weet ook iemand die er een ander blok in heeft liggen (het kan ook zijn dat ie er een rotrex of een turbo op heeft zitten die zegt: "Makes a difference when you have to drop your engine to change your plugs.".
En dan nog het risico dat ie wordt afgekeurd.. dan heb je er dus meer dan 11.000 in zitten en heb je nog het risico dat ie wordt afgekeurd. Nou, met mijn mazzel weet ik dan wel waar het op uitdraait..MarcoTwo schreef:Qua BPM en kentekenkosten wel, alleen is het handiger om het dan gelijk in Engeland op kenteken te laten zetten.
In Nederland moet je naar Lelystad voor een geluidsmeting en weggedragtest (kosten over de 1.000 euro extra), want hij is van 1998 of jonger.
Moet dat ook als ie al op kenteken staat in Engeland?
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- BST
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3813
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
- Type MR2: SW20/21/22
Voor zover ik kan overzien minder vaak dan ZZW's.. hoewel de schade bij een 3SGTE dan vaker wel weer groter is.
Anyways: het lijkt mij nogal een kostbaar avontuur met een zeer grote kans dat je er in NL niet mee mag rijden, tenzij het op kenteken staan in Engeland betekend dat je er hier wel de weg mee op mag. Het lijkt mij dan ook een beter niet aan beginnen kwestie, maar vraag me wel af wat jullie zouden doen?
Anyways: het lijkt mij nogal een kostbaar avontuur met een zeer grote kans dat je er in NL niet mee mag rijden, tenzij het op kenteken staan in Engeland betekend dat je er hier wel de weg mee op mag. Het lijkt mij dan ook een beter niet aan beginnen kwestie, maar vraag me wel af wat jullie zouden doen?
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Hmm, alleen maar omdat dit voor de koffie niet lukt zeker?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Als ie maar half jouw skills had...
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Dat kan ik ook nog wel..
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- dooierick
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1486
- Lid geworden op: 14 jan 2007, 18:51
- Type MR2: AW11
ik denk dat als je een 3sgte in een zzw wil hangen dat je er gewoon een gigantische olie koeler op moet bouwen .
en je kan ook zo`n spal fan kopen voor onder de motor kap
en een dubbel ge isoleerd hitteschil over de turbo heen
en je kan ook zo`n spal fan kopen voor onder de motor kap
en een dubbel ge isoleerd hitteschil over de turbo heen
Mijn auto reed eenvoudig rechtuit verder, wat er in een bocht over het algemeen toe leidt dat men de weg verlaat.
De betere optie http://forums.clubrsx.com/showthread.php?t=424529
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer: