(VERKOCHT) MR2 AW11 Supercharged

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gesloten
la_fusion

(VERKOCHT) MR2 AW11 Supercharged

Bericht door la_fusion »

Hoewel ik de auto pas bijna 1 jaar heb ga ik hem toch verkopen. Het is mij meer tegen gevallen dan gedacht om in 2 verschillende auto's te rijden. Ik wilde eigenlijk de MR2 voor het betere scheurwerk en ook vaker mee richting het circuit. Echter merk ik dat lang niet zoveel durf als met mijn dagelijkse Clio 1.6 16V. Ook wil ik graag voor mijn dagelijkse verkeer een nieuwere auto. Resultaat -> Beide auto's gaan eruit en er komt 1 auto voor terug. Welke dit gaat worden is nog niet zeker. Grote kanshebbers zijn voorlopig de Clio RS < 2009 en Opel Astra OPC.

Onderstaande tekst is rechtstreeks gekopieerd van de advertentie hier(http://www.autowereld.nl/toyota/mr-2/1. ... tails.html)

Deze in roestvrije staat verkerende MR2 uit 1986 heeft enkele jaren geleden een nieuwe motor gekregen in de vorm van een supercharged 4AGZE uit een Toyota Corolla(AE101). Samen met deze motor zijn er ook nieuwe nokkenassen gemonteerd, evenals een grotere krukaspoelie voor net wat meer vermogen. Verder is er tijdens de vervanging ook een andere koppeling gemonteerd en zijn de nodige motorische onderdelen vervangen. Dit alles bij elkaar resulteert in zo'n 175 PK. De motor had bij montage zo'n 80000 km gelopen en inmiddels is dit opgelopen tot zo'n 87000.

Het volledige onderstel van de auto is ook aangepast door middel van polyurethane bussen, Jamex verlagingsveren en Koni geel verstelbare schokdempers. Ook zijn aan de voorzijde nieuwe remmen gemonteerd en wel de remmen van een Toyota Corolla(AE101). De body van de auto is verder in goede staat en heeft geen roest zoals dat normaal wel bij de MR2 van dit model is. De Borbet Type C 16" velgen met goede Dunlop SP Sport 9000 (215/40/16) banden maken het geheel af.

Het interieur is voorzien van lederen sportstoelen en ook de deurbekleding is in leder uitgevoerd. Een Victor sportstuur, een Apexi RSM meter en voor het geluid is een goede Pioneer Radio/CD/MP3/Bluetooth KD-BT1 headunit en een Boston Acoustics compo set speakers aanwezig welke worden versterkt door een Harman Kardon Gold Series versterker.

Tenslotte zijn er ook nog een aantal extra's aanwezig bij de auto:
- Goede afdekhoes
- 4 ZZW30 Velgen met goede(5 mm) Yokohama banden
- Een krat met onderdelen.
- Recent (juli 2011) Officieel taxatierapport met een geschatte waarde van 9500 euro

Omdat de auto al op leeftijd is, is hij niet meer in showroomstaat maar om hem te behouden van de weersinvloeden staat hij altijd binnen met een afdekhoes. Een proefrit is dan ook alleen mogelijk met droog weer. Voor verdere vragen, zie ik graag een email tegemoet.

De prijs in de advertentie is nogal hoog om koopjesjagers + testpiloten weg te jagen. Richting de 5000 euro valt er al goed zaken te doen :) Voor vragen en of opmerkingen kan dat hier maar ben ik ook per email te bereiken op ruud.baas@gmail.com

Nog wat meer foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Leuke emmer, is de 2e AW11 S/C die te koop staat.

Die ARP sticker zorgt zeker voor 5 pks meer.
la_fusion

Bericht door la_fusion »

MMaddict schreef:Leuke emmer, is de 2e AW11 S/C die te koop staat.

Die ARP sticker zorgt zeker voor 5 pks meer.
Voor zover ik weet heeft Timon besloten zijn AW11 zelf te houden.

Wat betreft die sticker.. die was al aanwezig.. maar voor geïnteresseerden.. ik heb hier nog een heel aantal stickers mochten ze nog meer vermogen willen ;)
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

1998mr2, laat je maar horen....
Timon
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 101
Lid geworden op: 29 sep 2010, 15:48

Bericht door Timon »

la_fusion schreef:Voor zover ik weet heeft Timon besloten zijn AW11 zelf te houden.

Klopt ja, dus je hebt geen concurrentie:P.

Had wel voldoende intresse trouwens, dus ik denk dat je hem wel kwijt moet kunnen raken rond jou prijs.

Succes met de verkoop:)
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

la_fusion schreef:- Recent (juni 2011) Officieel taxatierapport met een geschatte waarde van 9500 euro

Het was zelfs juli (JCS).;)


Jammer dat je haar al weg doet.

XLR8 (voor zover je hier nog mee leest), oude liefde terug kopen?8)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
la_fusion

Bericht door la_fusion »

MarcoTwo schreef:Het was zelfs juli (JCS).;)


Jammer dat je haar al weg doet.

XLR8 (voor zover je hier nog mee leest), oude liefde terug kopen?8)
Ah dat klopt inderdaad! Aangepast!

Tja het is een enorm fijne auto om mee te rijden maar voor mijn doel en mijn wensen gewoon niet de beste en dan verkoop ik hem liever aan iemand waarvoor hij wel helemaal geschikt is.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Yep, sommige beslissingen moet je soms gewoon nemen.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
ldr_sw20
Knop gevonden hoor !
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 mar 2011, 17:21

Bericht door ldr_sw20 »

pm!
ldr_sw20
Knop gevonden hoor !
Berichten: 18
Lid geworden op: 28 mar 2011, 17:21

Bericht door ldr_sw20 »

Goeie vriend van me erg geïnteresseerd!! gelieve terug te sturen...!
dankuwel
:)
la_fusion

Bericht door la_fusion »

De auto is inmiddels gereserveerd.
la_fusion

Bericht door la_fusion »

En definitief verkocht :)
Gesloten