Burnout, mr2
Moderator: Pieten
Burnout, mr2
Hallo,
Ik vroeg het me eens af, maar heeft er iemand ervaring met het ''burnout'' trekken met een mr2? als ik dat probeer valt die weer terug, alsof er tractiecontrol op zit:huh:
Ik vroeg het me eens af, maar heeft er iemand ervaring met het ''burnout'' trekken met een mr2? als ik dat probeer valt die weer terug, alsof er tractiecontrol op zit:huh:
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Als je een gewone standaard 3SGE achterin hebt liggen gaat je dat bijna niet lukken op droog wegdek..
Of.... monteer Wanli's..
Of.... monteer Wanli's..
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11
- mr2PUNTfreak
- Berichten: 5387
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
- Type MR2: AW11
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Dat heet gewoon "grip" in combinatie met "te weinig vermogen". Sowieso ook een beetje zonde van je banden, want ik neem aan dat je op een beetje goede merkbanden rijdt, en die zijn over het algemeen niet goedkoop.yellowmr2 schreef:Hallo,
Ik vroeg het me eens af, maar heeft er iemand ervaring met het ''burnout'' trekken met een mr2? als ik dat probeer valt die weer terug, alsof er tractiecontrol op zit:huh:
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 16 jan 2012, 22:49
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- m4rcu5
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 167
- Lid geworden op: 13 mei 2011, 15:42
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Heb het idee dat het meer aan "grip" ligt dan aan te weinig vermogen. Met het meeste gewicht achter, aandrijving achter, brede banden en het fijt dat het gewicht ook nog eens naar achteren verplaatst als je gas geeft.Green Goblin schreef:Dat heet gewoon "grip" in combinatie met "te weinig vermogen". Sowieso ook een beetje zonde van je banden, want ik neem aan dat je op een beetje goede merkbanden rijdt, en die zijn over het algemeen niet goedkoop.
"If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull." - W. C. Fields
- SpeedDevil
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1711
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
- Type MR2: AW11
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 16 jan 2012, 22:49
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Mwah, niet helemaal mee eens. Gas er op, koppeling laten opkomen in rap tempo en de rem een beetje aantikken bedoel je waarschijnlijk? Voor dat heb je echt meer nodig dan de standaard aantal pk's van een MR2.Mightyzap schreef:kan wel burnout heb nix te maken met vermogen...kwestie van voetenwerk
vermogen maakt t wel makkelijker maar is niet noodzakelijk
Echter inderdaad zoals deze manier is het wel beter te doen omdat je dan de auto uit onbalans gooit en vanuit daaruit verder kan gaan. Het is natuurlijk niet heel goed voor de auto, en dit was de eerste en direct ook laatste keer dat ik deed.SpeedDevil schreef:auto omgooien zoals thijs op de foto doet wil wel helpen.
op het moment dat je vanuit een donut tot stilstand komt het gas erop en je maakt een leuke burnout
-
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 16 jan 2012, 22:49
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Sherwin
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1973
- Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
- Type MR2: AW11
Gas erop, tegensturen was al voldoende geweest... Of gewoon koppeling in en klaar...
Je auto pakt vanzelf de grip terug, maar idd wat Speeddevil zegt is ook makkelijk te doen. Ik kon mn MR2 met 140pk's en goede banden ook laten burnen... 1e versnelling, toeren laten opkomen, launchen en dan de rem niet te stevig intrappen... Roken deed hij goed haha.
K raad je wel aan het eerst met gripverminderende omstandigheden te doen voor je je koppeling of remmen om zeep helpt
Je auto pakt vanzelf de grip terug, maar idd wat Speeddevil zegt is ook makkelijk te doen. Ik kon mn MR2 met 140pk's en goede banden ook laten burnen... 1e versnelling, toeren laten opkomen, launchen en dan de rem niet te stevig intrappen... Roken deed hij goed haha.
K raad je wel aan het eerst met gripverminderende omstandigheden te doen voor je je koppeling of remmen om zeep helpt
Ex: 2ZZ-GE Powered MR2 Spyder, Civic EG4
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89
Now: Nissan 200SX S13 & Celica GTi '89