frankie-turbo schreef:ik zie hem wel een keer op een show neem ik aan?
Jazeker en wat betreft de power: hij zal ook dienen als daily dus het hoeft geen super-kanon te worden.
Voorlopig zal er dan ook geen supercharger/turbo op komen... (denk ik8) )
Moderator: Pieten
johnwoo schreef:Nee, de motorisering staat los van de uitvoering. Zowel de RS200 (met de blacktop Beams) als de AS200 (met de 6-in-lijn, welke bij ons de IS200 was) waren in 3 uitvoeringen te krijgen: basis, Z-edition en L-edition (de meest luxe). Zie hier de verschillen: http://www.japanvehicles.com/newcars/to ... pRS200.htm
De RS200 is stock sneller dan de IS300. Lexus geeft 8.2 seconden op voor 0-100 in de IS300 AT. De RS200 MT doet het in 7.2, en de RS200 AT 8.0. Bovendien schijnt de handling met de lichtere, verder naar achter geplaatste Beams een stuk beter te zijn dan met de 6-in-lijn.
Mooi zo! En dan straks flink wat km maken. Ik hoop de auto nog een keer in het echt te mogen bewonderen.Tomr2 schreef:Na een hoop gedoe vandaag dan eindelijk mn goedkeuring gehad
Vrijdag nog even de BPM aangifte doen en dan nog ff wachten op de kentekenpapieren en zsm de platen laten maken (helaas geen 18.2)...
Daarna nog even uitlijnen en klaar voor het nieuwe seizoen