vraag mbt wat afmetingen SW20

Alles over de MR2 in het algemeen. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de MR2.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Asmooh
Knop gevonden hoor !
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2012, 09:41

vraag mbt wat afmetingen SW20

Bericht door Asmooh »

Hallo Iedereen,

Ik zit te denken aan een project, echter hier voor heb ik een paar afmetingen nodig.
Omdat ik zelf op dit moment even geen MR2 SW20 heb zou ik willen vragen of iemand mij kan helpen.

1. Wat is de afstand tussen de twee achterste vorken (waar dus de veren en remmen, aandrijf assen enz in zitten)
2. Wat is de afstand tussen dat gedeelte en de firewall (waar dus ook het raampje begint en dergelijke)
3. Wat is de ruimte bij een 3S-GE aan de voorkant van het spruitstuk tot de firewall.
4. Hoe hoog is dat achter raampje, en is het in 1 geheel er uit te halen?
5. Hoe hoog en breed is de benzine tank
6. Heeft iemand een duidelijke foto waar precies aan het frame de motor steun balken zitten? Eentje zat volgens mij aan/achter de rechter ophang, maar links, eventueel voor en achter weet ik niet en ik kan ook niet echt een duidelijke foto hier van vinden, heeft iemand een foto van deze constructie?
7. Waar zit de ECU? :) ik zag ergens op internet dat het in de kofferbak achter zit, kan iemand dit bevestigen?
8. Hoe breed en diep is de achterste kofferklep en de klep voor de motor ruimte.
9. Zit het T-top gedeelte gelast in het dak of is dat er uit te halen?
10. Hoe lang zijn de deuren en hoog zijn de deuren?


Dat waren ze, misschien een heleboel domme vragen hoor.. maar misschien kan iemand me helpen hier mee.

Ik kan nog niks zeggen over het project, moet eerst weten of alles haalbaar is, vandaar dat ik deze maten nodig heb.


Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Ik denk dat je beter iemand kan opzoeken met een MR2 en dan alles zelf na meten?
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

@Ricardos: dat is echter wel meer moeite;)
@Asmooh: Ik heb zelf een Turbo, je mag gerust bij me komen meten maar weet niet of je daar iets aan hebt. Woon in de buurt van Tilburg..
Asmooh
Knop gevonden hoor !
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2012, 09:41

Bericht door Asmooh »

CelicaTwinCAm schreef:@Ricardos: dat is echter wel meer moeite;)
@Asmooh: Ik heb zelf een Turbo, je mag gerust bij me komen meten maar weet niet of je daar iets aan hebt. Woon in de buurt van Tilburg..
ik zit helaas in limburg met de motor uit de auto (ook zonder interieur enz)
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Ga je er 1tje uitprinten?
Plaats reactie