krukaskeering aandrijf keering
Moderator: Pieten
- arno
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 20:26
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
krukaskeering aandrijf keering
Mijn auto komt net trug van de toyota dealer, controlle voor me auto die begon te lekken, helaas mijn achterste krukaskeering en mijn aandrijfas keering. Is dit makkelijk zelf te vervangen? Of is het verstandiger om het door de dealer te laten doen, heb eigenlijk niet zoveel zin om nog zoveel geld aan me blok uit te geven. Me auto trekt ook raar op schokkerig en als je hoge toeren rijd en je laat het gas helemaal los begint de auto ook te schokken, heeft dat er mee te maken denken jullie? ALvast bedankt:dux-blij_thumb-up:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- frankie-turbo
- Berichten: 3534
- Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
- TRD2000
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1154
- Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
- Type MR2: AW11
Download deze manual even.
http://www.heap.nl/mr2/
Op pagina FI112 van het EFI gedeelte staat het.
Groeten
TRD2000 (wim)
http://www.heap.nl/mr2/
Op pagina FI112 van het EFI gedeelte staat het.
Groeten
TRD2000 (wim)
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Das minder leuk... Schorsen geen optie?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- arno
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 550
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 20:26
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
ik ben nu met me tps systeem bezig om die te calibreren, ik heb de vraagbaak nu voor mij liggen, een ding snap ik niet.
speling tussen hevel en aanslag schroef:
0 mm 0,2- 0,8 ohm
smoorklep geheel geopent 3,3- 10 ohm
mag er zoveel verschil tussen zitten? voor de laatste daar zit 6,7 ohm verschil tussen als ik het goed begrijp. Ik neem aan dat ik het best de 0,2 en 3,3 kan aanhouden? Alvast bedankt
speling tussen hevel en aanslag schroef:
0 mm 0,2- 0,8 ohm
smoorklep geheel geopent 3,3- 10 ohm
mag er zoveel verschil tussen zitten? voor de laatste daar zit 6,7 ohm verschil tussen als ik het goed begrijp. Ik neem aan dat ik het best de 0,2 en 3,3 kan aanhouden? Alvast bedankt
Dag heren ben aan de beurt voor vervangen krukaskeering vanwege olielekkage. Mijn monteur gaf aan dat de aandrijfas keering(en) en krukaskeering(en) vervangen moeten worden. Carparts Groningen heeft mij doorgegeven dat ik 2 aandrijfas keeringen (nokkenaskeering?) en waarschijnlijk 2 krukaskeeringen nodig heb. Het gaat bij dat laatste om een krukaskeering material NBR dia. 42 binnen 60 buiten. En ook om de wat duurdere variant material FPM dia. binnen 89 en buiten 105. Mijn vraag aan de experts is of ik allebei de krukaskeeringen nodig heb?? Bij voorbaat dank! Voor een sw20 1994 156pk 3sge