Er is weer heel wat gebeurd aan de MR2.
Allereerst is hij niet langer een kapstok voor vodden en jassen die er opgegooid zijn
Op de foto zie je ook nog heel wat spuitwerk met hittebestendige grondverf. Dit is niet voor mijn auto, maar het meeste is wel voor een AW11.
Enkele zaken zijn voor de Mercedes.
Het vettigste werkje dat intussen is gebeurd, de cardanassen proper gemaakt.
De cardans die uit de rekken kwamen waren vrij stoffig aan de buitenkant, maar nog goed vettig aan de binnenkant.

Om zeker te weten dat ze nog in goede staat zijn moesten ze dus helemaal uit elkaar, en goed opgepoetst worden.


Daarnaast zijn we ook gestart met het aanpakken van de welbekende roestduivel.
Het metaal blootgelegd, afgetekend wat er weg moet, wegslijpen van slecht metaal en dan nieuwe stukken vormen.
Behalve nieuwe stukken inlassen zijn we ook al gestart met het opschuren van het casco.
De vorige eigenaar heeft de auto herspoten, en heeft geen goed werk geleverd.
Bovendien krijgt de auto een ander kleurtje, dus een mooie vlakke ondergrond is sowieso noodzakelijk.
Niet mijn favoriete werkje, maar het moet gebeuren
Tot slot kan ik ook melden dat de poly-bushings eindelijk zijn aangekomen.
Zwarte, voor een hoog stealth-niveau.
