Post je SW20/SW21/SW22!

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Post je SW20/SW21/SW22!

Bericht door Dorifto Deuce »

Op het "oude" forum een groot succes, dus hier nog maar eens doen. Handig ook voor toekomstige leden, kunnen ze meteen een MR2 bij een forumgebruiker plaatsen. ;) Mijn '92 Super White tweetje..:

Afbeelding

Afbeelding
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
Gebruikersavatar
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door johnwoo »

Ha het fototopic is terug ;D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Michel

Bericht door Michel »

Mijn schatje :P :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn nieuwe recaro's :D :D :D :

Afbeelding
Gebruikersavatar
johnwoo
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1025
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door johnwoo »

Michel schreef:Mijn schatje :P :

Afbeelding
De auto, of...? ;)

Mooie stoeltjes hoor!
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Afbeelding
Op het moment weer deze wielen. Auto is nu wel iets lager als op de foto
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Gebruikersavatar
Peerke
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2033
Lid geworden op: 24 dec 2006, 12:18
Type MR2: ZZW30
Locatie: Langenboom

Bericht door Peerke »

OK, nog maar een keer dan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

komt er ook een soortgelijk topic voor "overige voertuigen?

ik kan hier eigenlijk mijn ei niet zo goed kwijt...::)


example:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
ErikV
Zere vingers van het typen..
Berichten: 730
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:13

Bericht door ErikV »

Dokter Rob schreef:
ik kan hier eigenlijk mijn ei niet zo goed kwijt...::)

Afbeelding

Je ei niet kwijt? Toch heb je het struif ergens gelaten, de schaal zit immers op je koppie :P

Maar kom, je bent creatief genoeg. Start er zelf één. Natuurlijk wel in het 'Slap gelul - niet MR2 gerelateerd' hoekje :lach: ;D
Afbeelding
Phuncz

Bericht door Phuncz »

Afbeelding

Nog VEEL werk aan de winkel :) Maar dat komt later, eerst eens een zuinige auto zodat ik niet per jaar 3.500 euro kwijt ben aan enkel benzine...
Gebruikersavatar
MR2DIE4
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 467
Lid geworden op: 28 dec 2006, 12:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door MR2DIE4 »

3500€? valt toch mee nog? heb net voorbije jaar +- 6500€ aan benzine opgereden in men 1.3 corolla alleen al :::|


hier is mijn schatje :kus:
Afbeelding
car: Toyota MR 2.0 GTi-16
year: 11/1990
color: red
chassis: coupe/hardtop
engine: 3S-GE
capacity: 1998cc
power: 158hp @ 6600rpm
torque: 191Nm @ 4800rpm
transmission: 5 speed manual
wheight: 1150kgMODIFICATIONS:
current hp: +- 170hp
current torque: +- 200Nm
best 1/4mile: 15.02
current wheight: +- 1120kg

engine:
- apexi intake
- custom made airbox
- K&N breather on fast idle control
- JAI oil catch can with breather
- Apexi SuperMegaPhone SS dual exhaust
- custom made fan controller
- custom made super grounding system (HKS inspired)
- custom made radiator relocation kit (border inspired)
- denso irridium spark plugs
- Vivid performance sandwish adapter
suspension/handling/brakes/wheels:
- Toyoline -20mm springs
- Bilstein shocks
- Toyota front strutbrace (stock)
- custom made front complementary strutbrace
- custom made master brake cilinder stopper brace
- Toyota rear x-brace polished
- Alutech rear upper strut brace
- custum rear under chassis braces (replacement of originals)
- CSA concept wheels 7.5x17 ET40 front and rear
- Goodyear Eagle F1 tires 215/40/17 front 235/40/17 rear
- TRD brake pads
interior:
- full leather (seats, doors, ...)
- JAI white dial conversion 280km/h with red lighting
- custom dashboard led modification (white+red)
- MHW DIN gaugepod for 3 x 52mm gauges
- Vivid performance oil temp meter
- Vivid performance oil pressure meter
- Vivid performance vacuum meter
- Autometer 5" rev counter
- custom made LED shift light
- Greddy full auto timer
- custom control box from custom made fan controller
- custom made alloy shiftknob
- alloy/carbon fibre pedals
- Alpine CDA-9812RB head unit
- Focal polyglass composets front
- DLS 9x6" oval speakers rear
- Monitor audio cables
- Caliber distribution blocks
- Apple ipod shuffle
- HP Pavillion laptop computer (GPS, engine management, music, video, ...)
exterior:
- all strips painted
- wheels (see before)
- exhaust (see before)
- lowered (see before)
- shaved toyota logo front
- schaved licence plate holes front
- tinted rear/side windows 30%
- clear front bumper lights/repeaters
MODS PLANNED:
- TEIN flex coilover suspension
- TEIN EDFC
- TRD anti roll bars
- ENKEI RPF1 wheels 7x16 ET25 front 8x16 ET25 rear
- Fujitsubo SS exhaust manifold
- Vivid Performance exhaust control valve
- TODA 264° cams 9mm lift
- TODA timing pulleys
- TODA valvesprings
- 3S-GE rev3 shimless bucket conversion
- Eagle piston rods
- TRD high comp pistons (12.3:1)
- TRD metal head gasket
- TOGA high performance oil pump
- Greddy Ultimate engine management
- Walbro fuelpump upgrade
- Denso 560cc injectors
- Wolfcatz fuel rail
- Aeromotive fuel pressure regulator
- TODA lightwheight flywheel
- TODA clutch kit
- TRD LSD
- MR2 rev3 turbo brake upgrade

nog VEEEEL werk dus!



meer pics:
http://www.breed-xtreme.be/v4/modules/Projects/MR2DIE4/
Michel

Bericht door Michel »

johnwoo schreef:De auto, of...? ;)

Mooie stoeltjes hoor!


Daar laat ik me vanwege eigen gezondheidsrisico's maar ff niet over uit ;D

Stoeltjes ben ik ook erg gek mee, thnx :D
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Er is een nieuw onderdeel op het forum waar jij je eigen MR2 kan showen:

http://www.mr2club.nl/forum/forumdisplay.php?f=32

Met het verzoek om per auto een eigen topic te maken..
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
MR 2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 574
Lid geworden op: 28 dec 2006, 15:40
Type MR2: AW11

Bericht door MR 2000 »

Dit is mijn sleur.
Afbeelding
en na wissel van andere velgjes
Afbeelding
En nu heb ik het weer gedaan foto's op poster formaat.
Ik zal er in het vervolg wat beter op letten
Gebruikersavatar
SpeedDevil
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
Type MR2: AW11

Bericht door SpeedDevil »

netjes geparkeerd
Dokter Rob schreef:Is er dan niemand die hier on-topic kan blijven...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dorifto Deuce
Zere vingers van het typen..
Berichten: 902
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Dorifto Deuce »

Hmmmmm.. Een rode hardtop.. Slick.. Die wordt erg netjes zie ik al. Maar je wil geen turbo MR2DIE4?
1994 Super White Toyota Celica GT Four WRC - ST205
Gebruikersavatar
MR2DIE4
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 467
Lid geworden op: 28 dec 2006, 12:32
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door MR2DIE4 »

Dorifto Deuce schreef:Hmmmmm.. Een rode hardtop.. Slick.. Die wordt erg netjes zie ik al. Maar je wil geen turbo MR2DIE4?

nee ik wil hem NA bouwen, iedereen doet al turbo ;D
wil bewijzen dat de 3S-GE een zeer goede basis is. iedereen , veelal buitenlandse forums en andere merken clubs vinden dat de GE maar niets is, ik zal het tegendeel bewijzen....
ik rijd ook gewoon veel te graag in toeren, een turbo zou niet lang leven bij mij vrees ik :-/

heb al 3S-GE's lage 13 zien rijden op 400m...., nee dat waren geen BEAMS...


als NA me te gewoon wordt kan ik nog steeds compressortje steken ;D
Gebruikersavatar
Storm
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 212
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:42
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door Storm »

Hier een fototje van mijn SW20.

Het is echter de motorruimte van onderaf.
Plaatje zegt genoeg denk..... ;)

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie