Veluwetoer op herhaling!
Moderator: Pieten
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3886
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
- Type MR2: AW11
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Voor de mensen die het qua tijd misschien niet redden...
Als je er rond 13:30 bent, komen we op het beginpunt weer terug en blijven daar iets van een uur ofzo (mmm uitsmijtertje?).
Dus zo rond 14:30 ofzo zullen we zo'n beetje weer gaan rollen.
Bellen kan morgen ook als je wilt weten waar we zijn.: 06-22374655.
Routebeschrijvingen genoeg, dus lastminute aanwaaien, geen probleem.
Als je er rond 13:30 bent, komen we op het beginpunt weer terug en blijven daar iets van een uur ofzo (mmm uitsmijtertje?).
Dus zo rond 14:30 ofzo zullen we zo'n beetje weer gaan rollen.
Bellen kan morgen ook als je wilt weten waar we zijn.: 06-22374655.
Routebeschrijvingen genoeg, dus lastminute aanwaaien, geen probleem.
- BST
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3813
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
- Type MR2: SW20/21/22
OK... dan is het misschien nog wel een optie, weet nog niet precies hoe laat ik terugben, maar ik bel je wel ff als ik nog langs wil komen.SuperTWO schreef:Voor de mensen die het qua tijd misschien niet redden...
Als je er rond 13:30 bent, komen we op het beginpunt weer terug en blijven daar iets van een uur ofzo (mmm uitsmijtertje?).
Dus zo rond 14:30 ofzo zullen we zo'n beetje weer gaan rollen.
Bellen kan morgen ook als je wilt weten waar we zijn.: 06-22374655.
Routebeschrijvingen genoeg, dus lastminute aanwaaien, geen probleem.
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
- Dokter Rob
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 3886
- Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
- Type MR2: AW11
Zo, dat was me het dagje wel. Leuk dat deze rit nog laat in het jaar op de agenda is gekomen. Ook namens PaV, bedankt.
Zoals het hoort bij de WB, waren we elkaar al na vijf kilometer al kwijt. Klein gaatje gevallen en niet goed gekeken. Marco zag de rest van het treintje in volle vaart aan zich voorbij gaan. De man voorop (ahum, ik dus) is eerst kilometers door gegaan in de hoop aansluiting te vinden. Tevergeefs. Bij het keren heb ik nog even een rondje om een Volvo gereden. De bestuurder vond het blijkbaar handig om, waarschijnlijk ook bij het keren, via de linkerweghelft van de zijstraat eerst dwars op de weg te gaan staan. Parallel aan de doorgaande weg. Raar. Na de aansluiting weer gevonden te hebben (het mocht even duren) ging het ineens veel beter. Tot aan de lunch bleef het goed bij elkaar.
Tijdens de lunch (uitsmijter, broodje kaas, warm appelgebak, je kent het wel) was er gespreksstof genoeg. Het woord geel is gebruikt, de Renault 4 is de revue gepasseerd en een niet nader te noemen persoon heeft bekent een Fiat Multipla te willen kopen.
De trein voor deel twee bleek snel (vanaf het begin?) een kleinere groep te zijn. Waar de rest gebleven is, weet ik eigenlijk niet. Misschien dolen ze nog rond op de heide. Ook dat was weer een mooi stukkie toeren. Helaas hebben we even moeten stoppen vanwege de al eerder besproken gebroken schakelkabel. Da's jammer. Markk, je koppeling heeft er ook behoorlijk van langs gehad hoor. Laat ik het zo zeggen, bij het wegrijden na de stop trok je behoorlijke blauwe pluimen, en die kwamen echt niet uit je uitlaat.
Dat was eigenlijk ook meteen het begin van het einde. PaV had weer even een menigsverschil met de startonderbreking, zodat we minstens twee minuten achter lagen. Green Goblin was nog zo attent om even terug te komen om te zien of we ook pech hadden. Thanks! Maar geen pech gelukkig. Daarna hebben we in het voorbij rijden Marco nog even gegroet en zijn we huiswaards gegaan. Per abuis de A12 genomen richting Utrecht. Potdicht! Op zondagmiddag, en geen doorkomen aan. Ik had meteen al spijt dat ik niet binnendoor gegaan was. Tot zover het plannetje om 'zo snel mogelijk' thuis te komen. Nu staat de gele weer netjes in de stalling, is PaV door naar Zoetermeer en mag ik morgen al om kwart over vijf op. Ach.
Alle deelnemers, het weer en de organisator, bedankt.
Zoals het hoort bij de WB, waren we elkaar al na vijf kilometer al kwijt. Klein gaatje gevallen en niet goed gekeken. Marco zag de rest van het treintje in volle vaart aan zich voorbij gaan. De man voorop (ahum, ik dus) is eerst kilometers door gegaan in de hoop aansluiting te vinden. Tevergeefs. Bij het keren heb ik nog even een rondje om een Volvo gereden. De bestuurder vond het blijkbaar handig om, waarschijnlijk ook bij het keren, via de linkerweghelft van de zijstraat eerst dwars op de weg te gaan staan. Parallel aan de doorgaande weg. Raar. Na de aansluiting weer gevonden te hebben (het mocht even duren) ging het ineens veel beter. Tot aan de lunch bleef het goed bij elkaar.
Tijdens de lunch (uitsmijter, broodje kaas, warm appelgebak, je kent het wel) was er gespreksstof genoeg. Het woord geel is gebruikt, de Renault 4 is de revue gepasseerd en een niet nader te noemen persoon heeft bekent een Fiat Multipla te willen kopen.
De trein voor deel twee bleek snel (vanaf het begin?) een kleinere groep te zijn. Waar de rest gebleven is, weet ik eigenlijk niet. Misschien dolen ze nog rond op de heide. Ook dat was weer een mooi stukkie toeren. Helaas hebben we even moeten stoppen vanwege de al eerder besproken gebroken schakelkabel. Da's jammer. Markk, je koppeling heeft er ook behoorlijk van langs gehad hoor. Laat ik het zo zeggen, bij het wegrijden na de stop trok je behoorlijke blauwe pluimen, en die kwamen echt niet uit je uitlaat.
Dat was eigenlijk ook meteen het begin van het einde. PaV had weer even een menigsverschil met de startonderbreking, zodat we minstens twee minuten achter lagen. Green Goblin was nog zo attent om even terug te komen om te zien of we ook pech hadden. Thanks! Maar geen pech gelukkig. Daarna hebben we in het voorbij rijden Marco nog even gegroet en zijn we huiswaards gegaan. Per abuis de A12 genomen richting Utrecht. Potdicht! Op zondagmiddag, en geen doorkomen aan. Ik had meteen al spijt dat ik niet binnendoor gegaan was. Tot zover het plannetje om 'zo snel mogelijk' thuis te komen. Nu staat de gele weer netjes in de stalling, is PaV door naar Zoetermeer en mag ik morgen al om kwart over vijf op. Ach.
Alle deelnemers, het weer en de organisator, bedankt.
Op de hei is het allang stil hoop ik want wij zijn weer veilig in Zwolle aangekomen.Op de snelweg nog een treinstel tegen gekomen rooooooodddddd die dachten al snel weg te kunnen boer zoekt....... koe.
wij zwarte treinstel gingen iets later afhaken maar reden toch weer voor op de snel weg.Hoe kan dat? zocht hij de koe in een andere wei of zo? Wie het wel weet mag hierop antwoorden.Jammer van die gebroken kabel ik heb nog iets geopperd over of de sleepkabel nog mee moest toen we wegreden maar ze keken mij aan alsof ik blond was,maar zo zie je maar weer een breukje loop of rij je zo op.
groeten Hans en Willy
wij zwarte treinstel gingen iets later afhaken maar reden toch weer voor op de snel weg.Hoe kan dat? zocht hij de koe in een andere wei of zo? Wie het wel weet mag hierop antwoorden.Jammer van die gebroken kabel ik heb nog iets geopperd over of de sleepkabel nog mee moest toen we wegreden maar ze keken mij aan alsof ik blond was,maar zo zie je maar weer een breukje loop of rij je zo op.
groeten Hans en Willy
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
ErikV schreef:Zo, dat was me het dagje wel. Leuk dat deze rit nog laat in het jaar op de agenda is gekomen. Ook namens PaV, bedankt.
De trein voor deel twee bleek snel (vanaf het begin?) een kleinere groep te zijn. Waar de rest gebleven is, weet ik eigenlijk niet. Misschien dolen ze nog rond op de heide. Ook dat was weer een mooi stukkie toeren.
We begonnen (een half uur later met rijden) bij de start met 6 MR2's, hebben onderweg nog even gewacht op de rest (4 MR2's) die ons, ondanks slechts 2 auto's welke zich in het treintje gefrommeld hadden, niet links-links (we stonden nagenoeg stil op pakweg 10 meter van elkaar in tegengestelde richting!), maar alleen links afgeslagen waren.
Al met al kwamen we een uurtje later terug bij de tussenstop, waar zich nóg drie MR2's verzameld hadden.
Na een lekkere hap weer verder gegaan, waarbij we de laatste 20% van de route maar zo hebben gelaten toen Mark zijn bak niet meer mee wilde werken.
Om op de quote terug te komen: enkele MR2 inzittenden hadden al voor het vertrek van de tweede rit doorgegeven dat ze ergens af zouden haken i.v.m. verplichtingen thuis/elders.
Foto's volgen zometeen.
Deze topic kan gelijk in z'n geheel wel naar het archief.
Herkent iemand hem aan de antenne?