Mr2 aw11 onderdelen.

Verkoop van onderdelen van de EIGEN AW11 (1e generatie MR2). Alleen AW11 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
MzKzM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 160
Lid geworden op: 12 mar 2009, 21:48

Bericht door MzKzM »

Ik ga volgende week het dash er even uit halen. Zal meteen even naar het nummertje kijken. d'r zou iets van flasher op moeten staan geloof ik.
Coffe is what makes civilized life possible in these demanding times...
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

SJMR2 schreef: @ ewoud hoe nieuw denk jaartje of 2. Rowan had ze besteld toen en is voor mij 1 mee gegaan in het pakket. kan ook 3 jaar zijn zit in de primer maar door het vele verslepen is die er een beetje af maar doorroesten doet deze niet:lach:
Is voor de voorkant dacht ik. Nieuw als niet gebruikt altijd binnen gelegen geen regen gezien enz enz zo nieuw dus.
Swaybar is de High & Tight swaybar van Twosrus voor de achterzijde. 50 Euro is niet veel voor dit stukje staal.

SJ jammer dat je ermee stopt! Wat doe je met de AW11jes zelf??


Groeten Rowan
SJMR2

Bericht door SJMR2 »

nee leek me ook een scherpe prijs vreemd heeft verder niemand intresse lol.

Maar Rowan heb nog geen idee wat ik met de aw11jes moet jij een idee. :P

We hebben er nog 3 en een bmw

86er usa
87er automaat
86er euro maar die staat er ook troosteloos bij.
bmw e30 m3

De 86er euro houd ik zowieso die heb ik al bijna 12 jaar en die ga ik restaureren.
De 86er usa heeft een beetje werk maar had een idee om daarmee de 86er euro aw11 op teknappen en dan de usa teslopen. Maar aangezien er totaal en dan ook totaal geen animo meer is voor aw11 onderdelen lijkt me dat ook een slecht plan:huh: Dus kan dat idee ook weer de prullenbak in. En is eigenlijk ook zonde van zo'n mooie mr2

87er aw11 van mijn vader. Bloed zweet en tranen gekost om daar weer iets van temaken zodat mijn vader erin zou kunnen rijden. Bijna klaar moet nog apk op (lees 4 nieuwe banden) en dan zou er nog een ombouwkit in moeten. (lees gaspedaal links) ivm handicap. Kosten hiervan zijn nog eens 600 pleuro's.

En we moeten voor het bedrijf een busje hebben. Dus zeg het maar waar moet ik met al die zooi heen:huh:

Oprit is vol!! en binnen is geen ruimte meer voor een auto.

AL met al komt het erop neer moet keuzes maken of die nu leuk of niet leuk zijn.

Usa aw11 gaat verkocht worden
Automaat misschien ook ligt eraan wat mijn pa ermee wil aangezien de bus ook een automaat word en dus ook weer die 600 euro ombouwkosten heeft..
E30 m3 hoe geweldig hij ook is en hier ga ik echt spijt van krijgen gaat er ook uit. Misschien ga ik wel huilen als hij de straat uitrijd voor de laatste keer:'(
Gebruikersavatar
MzKzM
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 160
Lid geworden op: 12 mar 2009, 21:48

Bericht door MzKzM »

Tis wat later geworden dan gepland maar heb toch hou oude knipperrelais eruit. Ondrdeelnummer is: 81980-16010
Verder staat er ook nog op:
FLASHER
166500-0010
12.8V 85c/m
27Wx2
27W max. 4bulbs

en aan de andere kant:
Toyota
16-61
Denso
Made in japan
A 799990 DOT

Het is inderdaad een vierkante zwarte.

Mocht je deze nog ergens hebben liggen dan zou ik em graag van je overnemen.

*EDIT*
Reeds gevonden in een corolla E8.
*/EDIT*
Coffe is what makes civilized life possible in these demanding times...
emmer2

Bericht door emmer2 »

Zijn er toevallig nog onderdelen over ?
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Bij mij wel. Wat zoek je ?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie