Witte Coupé 1994

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Demo

Bericht door Demo »

Welke endlinks evo? De achterste?
darkEVO

Bericht door darkEVO »

De voorste zijn het ergst, maar rechts voor geeft hij speling. Ik ga ze alle 4 vervangen. Two's R us Groupbuy bij Ewoud? :p
Demo

Bericht door Demo »

ik heb de 2 achterste nodig.
Voorste zijn al vervangen, die zaten bij schroefsetje van tein..(waarom ze ze niet alle 4 gelijk geleverd hebben is mij ook de vraag :p )
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Voor die van Tein moet je ze wel even nameten en de maten doorgeven aan twos r us. De afstand is wat korter dan bij de originele...
Demo

Bericht door Demo »

Evo wat bedoel je nu precies :P ?

Ik heb een Tein schroefsetje, moet ik nu dus als tein schroefset bezitter aparte end links, of als ik wil..speciale end links van tein.. :P
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Ricardos schreef:Hej welkom,
Ik noem het trouwens gewoon coupe ipv hardtop :P Het dak kan er echt niet af.
Maar in het wit is het een erg mooie auto!
Velgen vind ik er goed onder staan!
Een witte org. NL coupé is volgens mij redelijk uniek hier, maar dat weet Marco vast wel ;)

Had een 94-er trouwens niet een 3e remlicht?

In ieder geval veel plezier met je auto :D


Ik ken zo uit mijn hoofd nog eentje uit 1992.

3e remlicht is per MY96 in Nederland (US hebben ze het altijd gehad), alleen zijn er na die tijd nog genoeg overjarige exemplaren verkocht.

Opties waren alleen: T-Bar Roof, lederen bekleding, ABS, bestuurdersairbag, stuurbekrachtiging. De rest is achterafmeuk.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

:dux-blij_thumb-up:
Ewoud schreef:Zijn het 3de remlicht en de witte knippers, niet de wijzigingen van MY1996?

3e remlicht in 1996, blanke in 1998 (kan ook nog 1997 zijn, die heb ik nog niet zonder gezien).
Ricardos schreef:De knippers pas in 1998 geloof ik.
darkEVO schreef:Vertel mij wat!



Heeft iemand de kleurcode van superwhite ?

Vanaf 1994 040 bij de MR2, voor die tijd 043.
Peerke schreef:Witte coupe van 1994, erg zeldzaam.
En ook een originele Nederlander van 1994 is erg zeldzaam.
Proficiat, enne goed verzorgen.....;)

Marco, heb je deze al?

Ja, stond al in de lijst.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Weet je toevallig nog meer van deze mr2? Hij is gekocht bij Toyota Mengelers. Daarna, in 2004 ingerolen door de eerste eigenaar bij "supercars" te Hoensbroek.
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Gisteren de auto weggebracht naar de plaatwerker. Even een paar weekjes gedult en dan mag ik hem in de primer zetten, achterbumper en luchthappers weer er op en de raamlijst met 3e remlicht plaatsen.
Demo

Bericht door Demo »

zodra je een goede spuiter weet! hoor ik het graag he evo ;)
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Demo schreef:zodra je een goede spuiter weet! hoor ik het graag he evo ;)

Jazeker ;)
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Inmiddels een beslissing gemaakt:

De Mr2 wordt opnieuw gespoten! Ik heb daarnaast ook mijn "body" compleet:
- Greddy Sideskirts
- Greddy achterlipjes
- Mijn standaard 94 frontlip
- Mijn standaard 94 spoiler
- Daklijst met 3e remlicht
- Turbo kapje

Eventjes gedult todat alles binnen is en de plaatwerker klaar is :).
-MR2-
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 nov 2009, 16:07
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door -MR2- »

ben benieuwd.. hij blijft toch wel gewoon wit:huh:
darkEVO

Bericht door darkEVO »

-MR2- schreef:ben benieuwd.. hij blijft toch wel gewoon wit:huh:

Jazker, je wilt niet weten hoe lang ik op zoek ben geweest naar een witte coupé met stuurbekrachtiging :::| . Hij blijft wit, echter wel een 'nieuwere' wit. Heb nog geen kleur uitgezocht.
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Nieuwe aankoop gedaan:
Originele 1999 klep met originele spoiler én een 3e remlicht met bijbehorende lijst (van dezelfde beams).

De skirts van Eddy komen morgen binnen! Wanneer ik deze ophaal bij hem thuis, kan ik gelijk het lijstje ophalen die bij mij kapot is gegaan (lijstje boven de luchthapper). Dan ben ik bijna compleet om hem richting spuiter te brengen. De Greddy achterlippen moeten nog uit de US komen.

Ben daarnaast nog opzoek naar een turbo kap en 2x een koplamp unit die 100% goed zijn. 1 van de twee maakte een bijgeluid. Iemand deze in de aanbieding ?
Gebruikersavatar
Sherwin
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1973
Lid geworden op: 26 mei 2010, 15:58
Type MR2: AW11

Bericht door Sherwin »

darkEVO schreef:Nieuwe aankoop gedaan:
Originele 1999 beams klep met originele spoiler én een 3e remlicht met bijbehorende lijst (van dezelfde beams).

De skirts van Eddy komen morgen binnen wanneer ik deze ophaal kan ik gelijk het lijstje ophalen die bij mij kapot is gegaan (lijstje boven de luchthapper) en dan ben ik bijna kompleet. De Greddy achterlippen moeten nog uit de US komen.

Ben daarnaast nog opzoek naar een turbo kap en 2x een koplamp unit die 100% goed zijn. 1 van de twee maakte een bijgeluidje. Iemand deze in de aanbieding ?
bij updates en aankopen horen foto's :P
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

En wat versta je onder een beams kap? Een gewone standaard achterklep van een MR2 waar toevallig een Beams in heeft gezeten? Volgens mij zit er geen verschil in..
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Staat er een beetje raar. Een Toyota Mr2 Sw20 uit 1999 met een beams redtop motor waarvan ik nu de klep, spoiler en raamlijst heb.

slechte kwaliteit. :(
Afbeelding
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 482
Lid geworden op: 14 jun 2010, 23:42

Bericht door UndaGrwnD »

zo zonde zo een wagen op de sloop...vooral een 1999er
Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Dat dacht ik al.. ;)
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Plaats reactie