Pagina 36 van 39

Geplaatst: 23 aug 2011, 18:56
door Dokter Rob
Ik heb een lach controle onder mijn rechtervoet.
Kreeg ik cadeau bij aanschaf.

Net zoals sommige in een morning yellow exemplaar, daar beschikken de omstanders over de lach controle...


Of bedoelen jullie iets anders?

Geplaatst: 23 aug 2011, 19:49
door Ricardos
Green Goblin schreef:Afbeelding

;D
Zondag krijgt hij verlof :lach:

Geplaatst: 28 aug 2011, 10:59
door UndaGrwnD
1e race is geweest tussen 1998mr2 en ik.

ff kort samengevat: Met de Racelogic ON hou ik hem niet bij, met zijn launchcontrol en flatshift functies loopt hij duidelijk uit van mij. stil staan starten lukt niet echt bij mij (FWD) en hij zelf schiet wel goed weg terwijl ik ff blijf burnen...dus moet nog ff oefen wat ik het beste kan doen om goed te launchen.

Racelogic OFF: dat is weer een ander verhaal, roling start vanaf 50km/u pak ik hem duidelijk, schiet goed weg in me 2e versnellings en door naar de 3e loop ik steeds meer op hem uit.

Conclusie: Met Racelogic ON is hij niet bij te houden...dat ding zorgt echt dat hij elke keer goed kan launchen...en met de flatshift functie loopt hij goed uit terwijl ik zelf nog door moetschakelen...daar wint hij veel tijd mee.

Hier is alvast het 1e filmpje, daar was de Racelogic OFF...het filmpje Racelogic ON moet ik nog krijgen.

[youtube]Hajcqa9fbsE[/youtube]

Note: ik rij wel sinds kort met een CT20B op mijn gen2, en had een extra passagier mee+geluids installatie...en ben nog eens wat zwaarder dan zijn MR2.

Geplaatst: 28 aug 2011, 12:18
door Eeuwige twijfelaar
Een fwd Celica + 3SGTE zwaarder dan een MR2 Turbo ? Weet je dat zeker joh.. mijn MR2 weegt 1360kg rijklaar.. (rev2/t-top/2nd gen./E153 LSD/stuurbekr./elektr. ramen)

Geplaatst: 28 aug 2011, 12:31
door UndaGrwnD
oh ik dacht dat ze lichter waren man...voor zo een kleine autotje is het wel zwaar :P

mijne weegt orgineel met de 3SGE 1239kg, maar er zit nu een 3SGTE in met een MR2 Turbo LSD Bak, en nog eens een installatie achterin.

Geplaatst: 28 aug 2011, 22:30
door 1998mr2
ben benieuwd naar de andere filmpjes.

Geplaatst: 28 aug 2011, 23:01
door Sherwin
ik begrijp dat hij sneller is vanuit stilstand, maar dat heb je sowieso met een
FWD vs RWD... buiten dat gooit een mr2 gelijk al het gewicht op de achterbandjes bij het wegtrekken. btw op hoeveel km/uur topte je?

Geplaatst: 28 aug 2011, 23:43
door UndaGrwnD
Mwa...niet echt opgelet...op de snelweg ging 1998mr2 de begrenzer in van 180km/u , ik tikte de 230 aan...met nog wat power over....ff binnenkort richting Duitsland om goed te testen

Geplaatst: 29 aug 2011, 12:30
door Sherwin
Voor mij zou 180 zo in zn 3-4 zitten...

Ik wil wel testen, Bleiswijk keertje testen? Gwn stukkie sprinten vanaf stilstand?
Daarom ging het toch bij de TRC

Geplaatst: 29 aug 2011, 13:26
door UndaGrwnD
tegen wie wil je testen? als er een datum bekend is tegen de andere jongens, kom ik ook wel ff als het goed uit komt.

en 1998mr2 komt erg goed weg met die TRC van hem...niet verwacht eigelijk..maarja heb ook FWD.

Geplaatst: 29 aug 2011, 16:36
door frankie-turbo
iedere mr2 komt goed weg tenopzichte van een FWD auto
helemaal een fwd met koppel.

Geplaatst: 29 aug 2011, 16:44
door UndaGrwnD
das klote idd man...ff kijken wat kan helpen...misschien een racelogic ? haha :p

Geplaatst: 29 aug 2011, 18:16
door Green Goblin
In joouw geval, achteruit rijden !

Geplaatst: 29 aug 2011, 19:05
door 1998mr2
mwahhh heb wel eens een paar hondas en vw gezien fwd
dingen schoten echt weg..

Geplaatst: 29 aug 2011, 20:38
door UndaGrwnD
Green Goblin schreef:In joouw geval, achteruit rijden !

haha idd :P

ja idd...sommige hondas schieten idd weg...ff kijke wat kan helpen.

Geplaatst: 29 aug 2011, 21:35
door Sherwin
nja jij rijd met een turbo he! de meeste snelle honda's zijn en lichter, er zijn n/a... wat voor jou het handigst is lijkt me is een goed toerental vinden om te launchen... ik heb soms ook dat mn auto niet lekker wegtrekt, maar dan zit ik op een te hoog toerental, gewoon even een paar keer proberen en dan wordt het er telkens beter op! :D

wat trouwens ook scheelt is brede banden, oh en warme banden!:D

Geplaatst: 29 aug 2011, 21:40
door UndaGrwnD
ja klopt....launch control zou handig zijn

Geplaatst: 29 aug 2011, 21:50
door Sherwin
UndaGrwnD schreef:ja klopt....launch control zou handig zijn
ik heb geen launchcontrole..:P gewoon ff oefenen, ik zou het gewoon een paar keer proberen op verschillende toerentallen, en dan de twee snelste (op gevoel) ff uittesten...

het enige wat leuk is met launchcontrole zijn de backfireknallen uit zo een turbomachine:D

Geplaatst: 29 aug 2011, 22:17
door UndaGrwnD
ja 2 step systeem soort van.

launchen gaat wel goed...maar toen ik tegen 1998mr2 ging...was het voluit burnen...wel leuk ff als je hem hoort knalle in de begrenzer :P

Geplaatst: 29 aug 2011, 22:27
door dooierick
GOEIE BANDEN ?

volgens mij is dat de enige remedie

als ik ling long banden onder de evo zet dan heb ik wiel spin tot 80 km p uur in het nat