26-04-2015. Eifel-Ringdag 2015 I.
Moderator: Pieten
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Laatste update van de deelnemerslijst (ik ga zo even wassen en inladen en begin van de middag richting Zuid Limburg en kan daarna niet meer copy en paste doen):
Morgen is het al zover en het lijkt dat we net tussen de spetters door rijden (minimale neerslagvoorspelling op de dagdelen dat we ergens zijn):
Definitief bevestigd:
01. MaRco2 - S2000
02. Ruben - S2000
03. Peter R. - Lancer EVO VI TME
04. Robke + Thea - S2000
05. MR-Tin - Corvette C6
06. Peerke + Vinnie - Audi TTS Roadster quattro
07. XLR8 - MR2 1.8
08. Iris - motard (ovb van solo of bij Ruben instappen)
09. Justin De Zwart - MR2 2.0 (sluit later aan)
10. Michel L. - 350Z (sluit later aan)
11. VincentM - MR2 1.6
12. MR62 - MR2 1.8
13. HRS2000 - S2000 of 911 C4
14. Masacur - GT86
15. Krijger - Impreza GTT 555
16. Baco ef8 - Honda S2000
17. Smelles - Octavia III Combi Turbo diesel Greenline
18. dimension - MX-5 NA 1.6
19. Frans Wijnen - MX-5 NA 1.6
20. ...
Onder voorbehoud:
Nog geen definitieve bevestiging ontvangen!
08. Marcus - MR2 2.0
11. Markk - MR2 2.0T (ovb)
12. Frankie - 350Z (ovb)
21. Stefan van Golde - Impreza WRX
23. Bucket2 - MR2 1.8
** Rico Peeters - S2000
** Marc van der Wielen - S2000
** Wieger - Lancer 1.8
Een paar van de lijst afgehaald en van enkelen nog niets gehoord, we zien het morgen wel! We staan met een stuk of 20 auto's aan de start, dus dat zullen 3 treintjes worden, schat ik.
Graag even bevestigen of je zondagmorgen aan de start staat of toch niet!
Morgen is het al zover en het lijkt dat we net tussen de spetters door rijden (minimale neerslagvoorspelling op de dagdelen dat we ergens zijn):
Definitief bevestigd:
01. MaRco2 - S2000
02. Ruben - S2000
03. Peter R. - Lancer EVO VI TME
04. Robke + Thea - S2000
05. MR-Tin - Corvette C6
06. Peerke + Vinnie - Audi TTS Roadster quattro
07. XLR8 - MR2 1.8
08. Iris - motard (ovb van solo of bij Ruben instappen)
09. Justin De Zwart - MR2 2.0 (sluit later aan)
10. Michel L. - 350Z (sluit later aan)
11. VincentM - MR2 1.6
12. MR62 - MR2 1.8
13. HRS2000 - S2000 of 911 C4
14. Masacur - GT86
15. Krijger - Impreza GTT 555
16. Baco ef8 - Honda S2000
17. Smelles - Octavia III Combi Turbo diesel Greenline
18. dimension - MX-5 NA 1.6
19. Frans Wijnen - MX-5 NA 1.6
20. ...
Onder voorbehoud:
Nog geen definitieve bevestiging ontvangen!
08. Marcus - MR2 2.0
11. Markk - MR2 2.0T (ovb)
12. Frankie - 350Z (ovb)
21. Stefan van Golde - Impreza WRX
23. Bucket2 - MR2 1.8
** Rico Peeters - S2000
** Marc van der Wielen - S2000
** Wieger - Lancer 1.8
Een paar van de lijst afgehaald en van enkelen nog niets gehoord, we zien het morgen wel! We staan met een stuk of 20 auto's aan de start, dus dat zullen 3 treintjes worden, schat ik.
Graag even bevestigen of je zondagmorgen aan de start staat of toch niet!
Ik kom morgen even hoi zeggen bij de start, maar ga jullie helaas niet vergezellen naar de ring. Met de verwachte regen ga ik het niet erop wagen. De aw11 is te gevoelig op nat wegdek, zelfs bij normaal rijgedrag en uniroyal bandjes
Dus tot morgen daarna de vriendin maar ophalen. Woont ook in Maastricht
Dus tot morgen daarna de vriendin maar ophalen. Woont ook in Maastricht
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
tja... blijft de groene hell.
Had niet zoveel met het weer vandoen, als je het mij vraagt gewoon weinig ervaring. Blij dat Mr2-tin en mijn broer niks mankeren (ego dipje miss;-))
daarvoor zelf ook een rondje gestuurd was er nog nie van gekomen sinds ik de emmer al 4 jaar heb(?) ligt top op de weg. de koni upgrades werken wel!
Schade valt op het zicht mee, beetje zichtbaar op het tupperware voor en achter maar dat was al niet top. als iemand een rood voor- en/of achterbumper heeft liggen heb ik interesse.
achterbumper heeft zijn werk gedaan we gaan het nog even "nettjes" met tie rips tunen in een jdm drift stilo;-)
kenteken zit er weer op (popnagels doen wonderen) schade is ook meteen weg
Had niet zoveel met het weer vandoen, als je het mij vraagt gewoon weinig ervaring. Blij dat Mr2-tin en mijn broer niks mankeren (ego dipje miss;-))
daarvoor zelf ook een rondje gestuurd was er nog nie van gekomen sinds ik de emmer al 4 jaar heb(?) ligt top op de weg. de koni upgrades werken wel!
Schade valt op het zicht mee, beetje zichtbaar op het tupperware voor en achter maar dat was al niet top. als iemand een rood voor- en/of achterbumper heeft liggen heb ik interesse.
achterbumper heeft zijn werk gedaan we gaan het nog even "nettjes" met tie rips tunen in een jdm drift stilo;-)
kenteken zit er weer op (popnagels doen wonderen) schade is ook meteen weg
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Verslagje met foto's volgt als ik een beetje door het eerste werk heen ben wat weg móet vandaag.
Uiteindelijk een topdag gehad, een buitje waarbij de kap dicht moest in België smorgens en een paar niet noemenswaardige spettertjes daarna tot smiddags prachtig weer (zomerjack was al te warm, dus snel uit en in het T shirtje gereden) met zonnige perioden en volledig droog wegdek.
Zo mooi, zo droog en rustig op de baan en ik had bijna het nieuwe ringkaartje leeg gereden en na een paar ronden toch maar gestopt.
Uiteindelijk een topdag gehad, een buitje waarbij de kap dicht moest in België smorgens en een paar niet noemenswaardige spettertjes daarna tot smiddags prachtig weer (zomerjack was al te warm, dus snel uit en in het T shirtje gereden) met zonnige perioden en volledig droog wegdek.
Zo mooi, zo droog en rustig op de baan en ik had bijna het nieuwe ringkaartje leeg gereden en na een paar ronden toch maar gestopt.
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Net de filmpjes (helaas de 2e te kort qua geheugen om de haarspeldbochten op de B258 mee te nemen, te lang moeten wachten voor zo'n wegwerkzaamhedenstoplicht) bekeken. De rest is aan het downloaden vanaf een gecomprimeerd bestand vanaf RTL Nederland.
Er komt een gemonteerd (een buitencamera op mijn achterbumper en een binnencamera in de TTS) filmpje vandaag of morgen aan.
Er komt een gemonteerd (een buitencamera op mijn achterbumper en een binnencamera in de TTS) filmpje vandaag of morgen aan.
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Nog 2 telefoonfilmpjes van onderweg vanuit de MR2 Spyder van XLR8:
https://www.youtube.com/watch?sns=fb&v= ... pp=desktop
https://www.youtube.com/watch?v=fxJUbaD5ZoY&app=desktop
https://www.youtube.com/watch?sns=fb&v= ... pp=desktop
https://www.youtube.com/watch?v=fxJUbaD5ZoY&app=desktop
-
- Berichten: 7457
- Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
- Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
- Contacteer:
Een verslagje van het afgelopen weekend:
De lijst van deelnemers bleef maar toenemen tot rond de 30 bestuurders, maar de praktijk wijst uit dat er op het laatste moment altijd afvallers zijn (al dan niet doorgegeven) of lastminute aanhakers.
Uiteindelijk stonden we met 16 auto's aan de start in Maastricht (en 2 zouden in Adenau aanhaken), wat al niet verkeerd is, gezien de natte voorspellingen.
Op zaterdag bleken die voorspellingen al rekening met ons te houden, want op de momenten dat wij ergens zouden zijn, zou het vrijwel droog blijven.
Op zaterdagmiddag ben ik eerst naar Ede gegaan voor een kort bezoekje aan de IC om daarna verder te gaan naar Zuid Limburg.
Eerst onderweg af en toe een spatje regen tot na Ede een forse bui, waarna het vrijwel droog werd en topdown rijden gewoon makkelijk kon.
In Limburg kwam al snel een zonnetje erbij en werd het 17 graden.
Pieter, Vincent en Melle waren al in het pension aan gekomen en na even in het appartement van Pieter bijgepraat te hebben, zijn we op zoek gegaan naar een eetgelegenheid.
In het kleine dorpje waren maar liefst 4(!) restaurants, waarvan de dichtstbijzijnde (de gezelligste waarschijnlijk) gesloten was wegens verbouwing tot 8 mei, een andere was liflafjes met allemaal enge omschrijvingen op het beperkte menu, dus maar op naar de 'Italiaan' wat een biologisch restaurant bleek te zijn.
Alles smaakte prima, ook de zware biertjes en Radlers tot aan sluitingstijd.
Daarna terug gelopen naar het pension om in het appartement nog tot de late uurtjes.... vroege uurtjes doorgegaan werd. Op een gegeven moment heb ik mijzelf maar naar boven gestuurd, want zo rond 06.30 ben je vanzelf wel weer wakker.
De rest is nog even doorgegaan.
Smorgens op het gemakje ontbijten en klaarmaken en de blauwe lucht met een flauw zonnetje gaf al snel een positief begin van de dag.
Daarna vertrekken richting Maastricht, mooi een half uurtje warmrijden. Natuurlijk gelijk topdown.
De lijst van deelnemers bleef maar toenemen tot rond de 30 bestuurders, maar de praktijk wijst uit dat er op het laatste moment altijd afvallers zijn (al dan niet doorgegeven) of lastminute aanhakers.
Uiteindelijk stonden we met 16 auto's aan de start in Maastricht (en 2 zouden in Adenau aanhaken), wat al niet verkeerd is, gezien de natte voorspellingen.
Op zaterdag bleken die voorspellingen al rekening met ons te houden, want op de momenten dat wij ergens zouden zijn, zou het vrijwel droog blijven.
Op zaterdagmiddag ben ik eerst naar Ede gegaan voor een kort bezoekje aan de IC om daarna verder te gaan naar Zuid Limburg.
Eerst onderweg af en toe een spatje regen tot na Ede een forse bui, waarna het vrijwel droog werd en topdown rijden gewoon makkelijk kon.
In Limburg kwam al snel een zonnetje erbij en werd het 17 graden.
Pieter, Vincent en Melle waren al in het pension aan gekomen en na even in het appartement van Pieter bijgepraat te hebben, zijn we op zoek gegaan naar een eetgelegenheid.
In het kleine dorpje waren maar liefst 4(!) restaurants, waarvan de dichtstbijzijnde (de gezelligste waarschijnlijk) gesloten was wegens verbouwing tot 8 mei, een andere was liflafjes met allemaal enge omschrijvingen op het beperkte menu, dus maar op naar de 'Italiaan' wat een biologisch restaurant bleek te zijn.
Alles smaakte prima, ook de zware biertjes en Radlers tot aan sluitingstijd.
Daarna terug gelopen naar het pension om in het appartement nog tot de late uurtjes.... vroege uurtjes doorgegaan werd. Op een gegeven moment heb ik mijzelf maar naar boven gestuurd, want zo rond 06.30 ben je vanzelf wel weer wakker.
De rest is nog even doorgegaan.
Smorgens op het gemakje ontbijten en klaarmaken en de blauwe lucht met een flauw zonnetje gaf al snel een positief begin van de dag.
Daarna vertrekken richting Maastricht, mooi een half uurtje warmrijden. Natuurlijk gelijk topdown.