The Wild Bunch

Problemen op het forum? Fouten op de clubsite? Of andere vragen? Stel ze hier...

Moderator: Pieten

Wat is jou gevoel bij de hedendaagse Wild Bunch

Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
5
12%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
3
7%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
8
20%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
3
7%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
3
7%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
5
12%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
3
7%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
4
10%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
1
2%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
6
15%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

The Wild Bunch

Bericht door Melle »

Jongs, ik zit met wat gevoelens over de club. Gevoelens die puur met mij te maken hebben, NIET met de Pieten. Dit is dus iets op persoonlijke titel.

Daarom heb ik een vraag, voor de leden van het eerste uur. Zeg maar, die van 2001 - 2004 lid zijn geworden.

Wat zit mij "dwars". Ach dwars is het niet, maar je denkt wel eens over dingen na zeg maar.

Toen ik begon met deze club, had ik nooit het vermoeden dat het zo'n succes zou worden. Gelukkig zijn er na een tijdje Pieten bijgekomen en met ons allen maken we er wat leuks van.

Alleen wil ik de mening van de oude leden wel eens weten wat zijn van de hedendaagse club denken.

GRAAG SERIEUS INVULLEN!

Eventueel slap gelul of op- en aanmerkingen kun je hieronder kwijt. Kritiek is uiteraard welkom!
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Ik zie in de Wild Bunch nog altijd het Wild Bunch idee van vroeger. Komt misschien omdat ik denk dat ik dat idee nog altijd heb.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Ik ben er dan sinds maart 2007. Het is nog steeds even gezellig als toen, dat komt mede doordat er steeds dezelfde mensen op meetings terug ziet.

Duderstadt is hiervan een goed voorbeeld, heb het nu drie keer meegemaakt en ga zeker voor de vierde keer mee.;D
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Nogmaals, GRAAG ALLEEN DE LEDEN DIE VANAF HET BEGIN LID WAREN!!! Voor de poll dan....
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Ik ben lid sinds 1970...
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
mrgeel
Berichten: 2511
Lid geworden op: 22 dec 2006, 22:39

Bericht door mrgeel »

De mijne sinds 1964.

Groetjes, MRGEEL8)
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

Voor de verandering eens de laatste optie gekozen. ;D
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Beer schreef:Voor de verandering eens de laatste optie gekozen. ;D
;D;D;D;D;D;D
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

Ach zoals met zoveel dingen. Je kiest bepaalde vrienden binnen een community en daar ga je mee om. Er zijn mensen die je niet mag en er zijn mensen die je wel mag. Opzich vind ik het hier prima toeven. Er komt steeds meer kennis en ook steeds meer verloop. De harde kern blijft toch wel over.
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
Arnie
Zere vingers van het typen..
Berichten: 932
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:50
Type MR2: AW11

Bericht door Arnie »

In dit geval ben ik het met Ben eens..
Afbeelding
Fun is not a Straight line, have fun.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Leliev
Zere vingers van het typen..
Berichten: 4462
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:56
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Leliev »

Ik zit hier sinds begin 2005 (ja lang al he) dus ik mag niet meer de poll invullen.

Wel vind ik dat er in de afgelopen jaren veel eendagsvliegen bij zijn gekomen die even kort actief zijn op het forum, en dan na wat kritiek hun auto verkopen en weg zijn van het forum. Ik vind wel dat dit behoorlijk veranderd is sinds het "herenakoord van Emst" .

Wat betreft de pieten vind ik dat er weinig echt veranderd is, al moeten ze de laatste tijd wat vaker optreden op het forum omdat er wat persoonlijke ruzies zijn. Bij sommige mensen komt het zelfs vaker voor dan bij anderen.
Ik weet niet hoe het hier geregeld is, maar op andere fora krijg je na zo'n incident een OW (officiele waarschuwing) en bij herhaling een tijdeljke ban om eens wat af te koelen en het na een paar dagen weer eens te proberen met goede moed en gezond verstand.

Verder ben ik het met Xhermes eens dat de harde kern toch wel blijft hangen en dat die ook steeds serieuzer worden. (ik merk het aan mij zelf.)

Verder Melle, het is en blijft een leuk forum en ik ben blij dat je het op hebt gezet. Ik vind het nog altijd leuk :)
Afbeelding
El Butre schreef:Paul zegt niet vaak wat nuttigs, maar zijn avatar klopt nog steeds....
mr2PUNTfreak schreef:Paul jij snapt het tenminste!:dux-blij_thumb-up:
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Ik ben van begin 2004 lid, dus ik val wel onder de definitie van leden van het begin. Wat ik jammer vind is dat er wat meer verdeeld meetings plaatsvinden en dat er dan maar weinig mensen komen opdagen (zie de geheel gele meeting die ik met Art heb gehad, was gezellig hoor, maar was toch leuk geweest als er een paar auto's meer waren geweest) en dat je meetings hebt waarbij er (vrijwel) niemand van de harde kern langskomt. Ik snap het op zich wel, iedereen heeft het druk enzo, maar daardoor voelt het wat minder hecht aan dan in het begin.
Het is natuurlijk goed dat er veel leden zijn (hoe meer zielen hoe meer vreugd) maar dat idee dat er mensen aan komen waaien en gelijk weer weg zijn heb ik ook wel een beetje. Vind ik op zich wel jammer. Daarnaast zie ik wat groepjes binnen de club ontstaan. Is op zich begrijpelijk bij een groeiende club, maar zou het leuker vinden als er een geheel 'wij' gevoel zou bestaan ipv verschillende groeperingen binnen de bunch.

Uiteindelijk is het wel zo dat het op de meetings altijd nog steeds gezellig is en dat we lekker met elkaar kunnen ouwehoeren tussen het toeren door. Wat dat betreft ben ik nog steeds blij met de club, dus uiteindelijk komt het dan neer op: zolang het niet minder wordt, ben ik er nog wel blij mee :)
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
Gebruikersavatar
crazygreek
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 331
Lid geworden op: 29 mar 2009, 14:47
Type MR2: AW11

Bericht door crazygreek »

Hallo Melle

ik ben dan pas lid van de club maar voel mijn er helemaal in thuis.
bij iedere club zitten rotte appels ,maar die verdwijnen vanzelf.
ik hoop nog jaren van deze club lid te blijven
Heeeeeeeeeee Boys And Girls I Be BAck:driving:
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

BST schreef:Ik ben van begin 2004 lid, dus ik val wel onder de definitie van leden van het begin. Wat ik jammer vind is dat er wat meer verdeeld meetings plaatsvinden en dat er dan maar weinig mensen komen opdagen (zie de geheel gele meeting die ik met Art heb gehad, was gezellig hoor, maar was toch leuk geweest als er een paar auto's meer waren geweest) en dat je meetings hebt waarbij er (vrijwel) niemand van de harde kern langskomt. Ik snap het op zich wel, iedereen heeft het druk enzo, maar daardoor voelt het wat minder hecht aan dan in het begin.
Het is natuurlijk goed dat er veel leden zijn (hoe meer zielen hoe meer vreugd) maar dat idee dat er mensen aan komen waaien en gelijk weer weg zijn heb ik ook wel een beetje. Vind ik op zich wel jammer. Daarnaast zie ik wat groepjes binnen de club ontstaan. Is op zich begrijpelijk bij een groeiende club, maar zou het leuker vinden als er een geheel 'wij' gevoel zou bestaan ipv verschillende groeperingen binnen de bunch.

Uiteindelijk is het wel zo dat het op de meetings altijd nog steeds gezellig is en dat we lekker met elkaar kunnen ouwehoeren tussen het toeren door. Wat dat betreft ben ik nog steeds blij met de club, dus uiteindelijk komt het dan neer op: zolang het niet minder wordt, ben ik er nog wel blij mee :)
En toch zie je het WIJ gevoel wel terug komen bij de echt legendarische meetings lijkt mij. Ik was er dan wel niet bij bij bijvoorbeeld Duderstad. Maar volgens mij hing daar wel een sfeer van het wij gevoel.

Het probleem met de meetings is ook dat er gewoon een heleboel zijn. Ik denk dat er elke 2 weken wel iets te doen is. Dat is de kracht ook van de club denk ik. Het nadeel is alleen wel dat niet iedereen elke 2 weken opdraaft uit het hele land om naar een meeting te komen. Ik denk dat dit probleem wel op te lossen is door dingen groter op te zetten. Weekend meetings met een camping of een hotelletje. Een weekend Ardennen bijvoorbeeld. Tuurlijk het kost iets meer qua overnachting, maar de ervaring is ook een stuk rijker!
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4424
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) dus gewoon 4 keer per jaar duderstadt ;D
club bbq,s bij arnie en wilma
loederdag en ladderdag
weekenden barveaux
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Vergeet het club-campingweekend niet... Daar zou iemand ook nog eens over bellen dacht ik..;D
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
Dokter Rob
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3886
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:52
Type MR2: AW11

Bericht door Dokter Rob »

Dat zou jij toch doen?::)

Of was het Hans...::)

Denk dat de camping nog vol staat met gasten...


Hier vanaf eind 2004 crea op dit forum, mijn mening staat er niet echt bij, dus sluit ik me aan bij Beer en Arnie...;D
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

erikmr schreef:8) dus gewoon 4 keer per jaar duderstadt ;D

Nou, als dat zou kunnen ;D
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
miss2

Bericht door miss2 »

ik weet niet hoelang ik hier al zit...
heb er heel wat zien komen en gaan, en al redelijk wat meegemaakt.
mensen veranderen, sommige zie je wat serieuzer worden en ook zie je wat nieuwe leden die lekker onbeholpen zijn.
achja, wat zal ik eens invullen... *oh je kunt ook alles aanvinken... 8-)*
Xhermes
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3347
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:53
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Xhermes »

miss2 schreef:ik weet niet hoelang ik hier al zit...
heb er heel wat zien komen en gaan, en al redelijk wat meegemaakt.
mensen veranderen, sommige zie je wat serieuzer worden en ook zie je wat nieuwe leden die lekker onbeholpen zijn.
achja, wat zal ik eens invullen... *oh je kunt ook alles aanvinken... 8-)*
Geregistreerd: 27 december 2006
Berichten: 1.364

Bij deze :)
Midship Runabout Blog
Website:http://mymr2.nl/
Plaats reactie