The Wild Bunch

Problemen op het forum? Fouten op de clubsite? Of andere vragen? Stel ze hier...

Moderator: Pieten

Wat is jou gevoel bij de hedendaagse Wild Bunch

Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
5
12%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
3
7%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
8
20%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
3
7%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
3
7%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
5
12%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
3
7%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
4
10%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
1
2%
Ik heb nooit ergens een mening over, ik vind alles prima
6
15%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Gebruikersavatar
mrgeel
Berichten: 2511
Lid geworden op: 22 dec 2006, 22:39

Bericht door mrgeel »

Net wat je zegt.;D ;D ;D
Surferdude schreef:...en 25 kg eerder...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

De wind blaast dat shirt een beetje opzij, kan je duidelijk zien.. ;)
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
Gebruikersavatar
mrgeel
Berichten: 2511
Lid geworden op: 22 dec 2006, 22:39

Bericht door mrgeel »

Ja, end de bandespanning van je hoofd zeker ook net weer op pijl gebracht.:X

Groetjes,Hannes;D
rsevo6
Zere vingers van het typen..
Berichten: 906
Lid geworden op: 02 jan 2007, 09:30

Bericht door rsevo6 »

Surferdude schreef:De wind blaast dat shirt een beetje opzij, kan je duidelijk zien.. ;)
Toen kon dat nog.......... zit nu geen ruimte meer in :adhd:
Gebruikersavatar
clipto
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 348
Lid geworden op: 02 jan 2007, 11:23
Type MR2: AW11

Bericht door clipto »

Ik reken mezelf ook wel tot de 'oude' garde, heb m'n 2 ook alweer ruim 6 jaar nu.
't is allemaal (zie aanmelden met 100 woorden en meer sturing door de pieten) wat gestructureerder op het forum, maar dat komt de inhoud wel ten goede in veel gevallen! ;)
Verder laatste jaren weinig meetings bezocht van beide clubs, want de mr ligt al jaren in honderd duizend stukjes.
Meetings die ik bezocht heb waren wel altijd érg gezellig overigens :)

Maargoed, heb geklikt hoor Melle 8)
Gebruikersavatar
SpeedDevil
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1711
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:20
Type MR2: AW11

Bericht door SpeedDevil »

ik heb ook illigaal geklikt ben nog niet zo lang lid
Dokter Rob schreef:Is er dan niemand die hier on-topic kan blijven...
Afbeelding
mr2-girl

Bericht door mr2-girl »

Legaal geklikt ;D

Tja... ik ben zelf ook een van diegenen die "vroeger"(bah ik voel me oud) bij elke meeting waren.
Ik heb echter nog geen enkele meeting bijgewoond waar het niet gezellig was. Toch mis ik vooral de spontane toerritjes het meest.
Dat ik nu niet meer elke meeting kom heeft meerdere redenen waarvan tijd er toch zeker een belangrijke is. Maar het ligt in geen geval aan de organisatoren of mede clubleden.

Hopelijk volgend jaar een beter MR2-meeting jaar voor mij :driving:
Gebruikersavatar
Ewoud
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1624
Lid geworden op: 28 dec 2006, 00:25

Bericht door Ewoud »

Als oud gediende, het was 2001 toen ik een meeting bijwoonde en me daarna op het forum aanmelde, vind ik het nog steeds een erg leuke en gezellige club.

De enige punten van kritiek (maybe een beetje te sterk woord voor de strekking, maar toch) is dat ik soms vind dat de pieten net ff iets te ver gaan / te streng zijn voor een club die begon met "bijna alles kan en mag, leve de lol".

Maar goed, ik weet en vind ook wel dat het nodig is gezien het massaler worden van de club, dan kan je niet zonder iets van regels en orde. En dat het massaler is geworden is een logische gevolg van de huidige tijd, mr2's worden veel goedkoper, dus meer "eendagsvliegen" die aanmelden, een paar posts doen en weer weg zijn.

Desondanks blijft staan dat het op meetings nog ouderwets gezellig is met veel oude bekenden en ook altijd wel weer een paar nieuwe gezichten. Op meetings merk (ik iig) weinig van het massaler worden en de eendagsvliegen.

;D
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

De geest van de club zie ik tot nu toe nog steeds terug op het forum, niet in onbelangrijke mate te danken aan de pieten! Echter, groei/verandering publiek/toenemende expertise leidt denk ik tot een wat minder hecht gevoel bij ´de club´ en wat meer verspreide ´sub-meetings´. (in mijn geval helpen 2 kleine kinderen en het tijdelijk ontbreken van een geschikt voertuig ook ernstig mee ;D ). Maar toch: Al jaaaren een van mijn vaste bezoekadressen op het web en IRL!
Afbeelding
Gebruikersavatar
erikmr
Berichten: 4424
Lid geworden op: 21 dec 2006, 23:16
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door erikmr »

8) zeg dwaalschaap
het tijdelijk ontbreken van ...... betekend dat jij driftig op zoek bent naar of reeds in het bezit ;D
AfbeeldingAfbeelding

DUDERSTADT 2022 28 07 tot 31 07
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

hoofdpiet schreef:Jongs, ik zit met wat gevoelens over de club. Gevoelens die puur met mij te maken hebben, NIET met de Pieten. Dit is dus iets op persoonlijke titel.

Daarom heb ik een vraag, voor de leden van het eerste uur. Zeg maar, die van 2001 - 2004 lid zijn geworden.

Wat zit mij "dwars". Ach dwars is het niet, maar je denkt wel eens over dingen na zeg maar.

Toen ik begon met deze club, had ik nooit het vermoeden dat het zo'n succes zou worden. Gelukkig zijn er na een tijdje Pieten bijgekomen en met ons allen maken we er wat leuks van.

Alleen wil ik de mening van de oude leden wel eens weten wat zijn van de hedendaagse club denken.

GRAAG SERIEUS INVULLEN!

Eventueel slap gelul of op- en aanmerkingen kun je hieronder kwijt. Kritiek is uiteraard welkom!

Medio 2001... volgens mij was mijn Emmeloord/Overijsselrit (vanaf Van der Valk) de eerste van de MR2 Club Noord Nederland. Terugkijkend: oergezellig, intiem, nieuw, etc.



Naar mijn idee is het tegenwoordig veel te massaal, veel te veel overbodige zooi op het forum, zodat de belangrijke dingen over het hoofd gezien worden.

Het is niet hier alleen zo, maar op meer plekken.

Alles heeft zijn voor- en nadelen. Minder massaal is misschien een rustig forum.

Maar vroeger was alles intiemer, gezellig met een leuke trein door heel het land heen en tegenwoordig is het meer losse flodders, met andere woorden het is niet onder woorden te brengen.

"Het gevoel" is er niet meer. Een aantal dagen vantevoren een oproepje doen (wat iedereen dan gezien heeft en ook normaal op reageert) en dan gezamenlijk een leuke rit met leuke stops te maken (zonder dat je gelijk met 40 man ergens op een terrasje zit en over diverse plekken verdeeld zit), met name naar de mooiere regionen, al dan niet voor een weekend.

Aan de andere kant is er te veel versplintering bij binnenlandse meetings, waarvan er te veel achter elkaar zijn, de opkomst is veel lager in vergelijking met een aantal jaar geleden (toen was 30 man niet abnormaal, nu mag je al blij zijn met 10).

Ik vermoed dat dit ook het gevoel/idee van Melle is.

Het is minder intiem, het is snel massaal (het ene moment prettig en het andere moment weer niet), zodat je minder makkelijk ergens blijft hangen voor een BBQ of bakkie ofzo.

Kortom: geen echte harde kern meer die je regelmatig in Nederland ziet, maar die ook mee gaan naar 'het groen' (Ardennen, Eifel, Luxemburg).
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
El Butre
Berichten: 1584
Lid geworden op: 28 dec 2006, 16:24
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door El Butre »

erikmr schreef:8) zeg dwaalschaap
het tijdelijk ontbreken van ...... betekend dat jij driftig op zoek bent naar of reeds in het bezit ;D

Alles is tijdelijk in dit leven Erik ;-) Op zoek altijd, in het bezit nog niet. Hoe lang dat nog duurt weet ik niet, maar 1 ding is zeker, er komt weer een 2 zits cabrio voor de deur zodra tijd en geld het toelaten! tot die tijd nog ff dwaalschaap.
Afbeelding
Plaats reactie