T-BARry's opknappertje!

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

T-Barry

Bericht door T-Barry »

Frenklin schreef:mocht je nog vleugelduren nemen neem even contact op net als over de bumperlicht
Ik stuur je even een pm over de bumperlicht...
T-Barry

Bericht door T-Barry »

mag schreef:ziet er allemaal netjes uit wat je aant doen bent
niks overhaasten
je bent nu goed op weg anders ist resultaat missc niet wat je gehoopt had;)
Daar heb je idd gelijk in! Weet opzich wel wat ik wel en niet wil, maar tijd is schaars op het moment :( maargoed als iets idd niet zo word zoals jezelf in gedachten had dan erger jeje dood :X we gaan gewoon rustig aan verder :)
T-Barry

Bericht door T-Barry »

JPMR2 schreef:Het is weer heel graag gedaan!

Gebruik je de MR2 dagelijks? Dan kan ik je niet aanraden om vleugeldeuren te nemen. Het ziet er leuk uit maar echt handig zijn ze niet..... ik heb er nu zo'n 4 jaar ervaring mee ;D

We leveren ze trouwens van 2 verschillende merken, mocht je toch interesse hebben 8)

JPMR2
Kun je me er wat meer info over geven over de 2 verschillende? wat de verschillen zijn in kwalititeit en prijs ed... en wat niet zo handig is met het gebruik van de deuren in de praktijk?
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

je bent er goed mee bezig Barry, de rev6 lampen zijn echt gaaf
wanneer breng je hem nou weg om te spuiten
T-Barry

Bericht door T-Barry »

BlackMR2 schreef:je bent er goed mee bezig Barry, de rev6 lampen zijn echt gaaf
wanneer breng je hem nou weg om te spuiten
Als ie spuitklaar is ;) neej ik hoop met 3 weken... heb nu al het body-werk binnen, de rest ga ik pas bestellen als hij gespoten wordt. Zoals uitlaat,velgen etc.
Dat heb ik namelijk pas nodig bij het opbouwen :)

Greetz
Gebruikersavatar
Mr2-wouter
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2824
Lid geworden op: 27 dec 2006, 21:22
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Mr2-wouter »

vleugeldeuren zou ik niet doen. Simpelweg omdat het nog niet fatsoenlijk is in mijn ogen.

Je moet de deur eerst een halve meter open doen voor je ze omhoog kunt doen. kun je net zo goed meteen uitstappen ::) Verder vind ik ze persoonlijk in geopende stand een beetje wankel/goedkoop aanvoelen.

Tis toch een euro of 1000 voor die scharnieren en dempers. Echter het Lambo gevoel krijg je er niet van. :-/
T-Barry

Bericht door T-Barry »

Mr2-wouter schreef:vleugeldeuren zou ik niet doen. Simpelweg omdat het nog niet fatsoenlijk is in mijn ogen.

Je moet de deur eerst een halve meter open doen voor je ze omhoog kunt doen. kun je net zo goed meteen uitstappen ::) Verder vind ik ze persoonlijk in geopende stand een beetje wankel/goedkoop aanvoelen.

Tis toch een euro of 1000 voor die scharnieren en dempers. Echter het Lambo gevoel krijg je er niet van. :-/
Hmmm ja daar zeg je me wat.... naja wil ze eerst ff in het echt zien dan.. tis idd wel 1000 euro ::)

Gr barry
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

hey Barry, istie al klaar?
JPMR2

Bericht door JPMR2 »

T-Barry schreef:Kun je me er wat meer info over geven over de 2 verschillende? wat de verschillen zijn in kwalititeit en prijs ed... en wat niet zo handig is met het gebruik van de deuren in de praktijk?

We leveren ons eigen merk en die van LSD.
In de praktijk komt het erop neer dat de LSD deuren iets "rechter" openen. De deuren staan dus minder ver naar buiten. Overigens is het natuurlijk maar net wat je mooi vind.
Onze eigen sets kosten 995,- per set.
De uitvoering van LSD kost € 1400,- per set. Bij ons hoef je niet voor een merknaam te betalen ;D
LSD sets heb ik nog niet gemonteerd, onze eigen sets zitten er binnen een dag in.

JPMR2
Gebruikersavatar
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11

Bericht door rmmr2 »

ik heb het ooit bij een Opeltje en een VW gezien, maar ik vind het ook geen porem, je moet ze inderdaad bijna helemaal openen en dan kan je ze omhoog gooien.
ik zal het zelf niet snel monteren (ieder zijn mening natuurlijk)
Afbeelding
funn is never a straight line::)
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

T-Barry schreef:Hmmm ja daar zeg je me wat.... naja wil ze eerst ff in het echt zien dan.. tis idd wel 1000 euro ::)

Gr barry

Gewoon een keer goed naar kijken bij een MR2 die het heeft zou ik zeggen.. ik vind het persoonlijk nog niet echt super uitzien. Zou het zelf ook wel gaaf vinden, maar ja, dan moet het er ook wel 'echt' uitzien en met dat uitgebreid naar buiten klappen vind ik persoonlijk nog niet mooi genoeg om er aan te beginnen..
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

de MR is waarschijnlijk nog niet klaar :P
Gebruikersavatar
rmmr2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1999
Lid geworden op: 27 dec 2006, 23:56
Type MR2: AW11

Bericht door rmmr2 »

nope ik den kt ook niet anders hadden we wel een reactioe van hem gehad
Afbeelding
funn is never a straight line::)
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

Opknappen gaat soms wat tijd inzitten.. gewoon tijd geven, die reactie komt vanzelf..
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

opknappen ziet heel veel tijd in, maar kon zijn dat ie al druk bezig was met opbouwen en dat we foto's konden verwachten, misschien komt dat nog, we wachten rustig af
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Anders moet je maar even weer heen Gerben, wil ook wel even mee
Afbeelding
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

mr2.freak schreef:Anders moet je maar even weer heen Gerben, wil ook wel even mee


dat kunnen we best wel even doen, alleen alst mooi weer is, kunnen de dakjes er lekker af ;D :P
Brum

Bericht door Brum »

Dan wil ik ook wel even mee.
Lijkt me wel even leuk.;D
T-Barry

Bericht door T-Barry »

Project is even gestopt... heb het de laatste tijd druk op het werk en in het weekend heb ik ook niet veel tijd over om met de auto bezig te zijn helaas.

Volgende week nog een drukke week en dan 8 dagen op vakantie naar Bulgarije... Ben op het moment druk opzoek naar een 2e auto, nl een 325/328 e36 coupe...
Een hele opgave om een leuke/goede te vinden, die aan mn eisen voldoet ;)

Naja als ik weer terug kom van vakantie zal ik weer druk verder gaan met de auto, heb dan waarschijnlijk weer wat meer tijd. Hopelijk tegen die tijd ook in het bezit van een bmw coupe. (ben ik weer wat mobieler)

Er zullen dan ook weer fotos verschijnen hier en ik zal dan ook weer wat bestellingen plaatsen hier en daar :) want heb nog niet alles in huis...

Dus geef mn topic nog niet op jongens :P

Groeten Barry!

Ps jullie mogen altijd een kopje koffie/biertje komen halen... alleen ben ik de komende weken niet in Eenrum waar mn auto staat helaas :(
BlackMR2

Bericht door BlackMR2 »

dat is wel jammer Barry, ben toch wel erg benieuwd hoever je nu bent
hou ons maar op de hoogte, we houden dit topic nog steeds in de gaten ;)
laat maar ff weten wanneer we eens langs kunnen komen voor een kop koffie/biertje
dan staan we niet voor een verassing als we bij je huis staan en je bent er niet ;D
we horen het wel

trouwens, waarom wil je bmw :huh: , waarom geen toyota als 2de auto
Plaats reactie