Heldere koplampen + zij-knippers (VERKOCHT)

Verkoop van onderdelen van de EIGEN SW20/21/22 (2e generatie MR2). Alleen SW20/21/22 gerelateerd! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Gesloten
Gebruikersavatar
Watchdog
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 286
Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:21

Heldere koplampen + zij-knippers (VERKOCHT)

Bericht door Watchdog »

Set heldere koplampen:
Afbeelding

Prijs: 60 euro incl verzending.

Zij knippers:
Afbeelding

Prijs: 10 euro incl verzending.
Gebruikersavatar
Maarten
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 mar 2010, 21:33

Bericht door Maarten »

Maakt dat nog een beetje verschil die heldere koplampen?

Was gister voor het eerst in het donker op pad en vroeg me af en toe af of die lampen wel aan stonden...:huh:
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Kan zijn dat je glazen verweerd zijn of je sterkere bolletjes er in moet zetten! Ik heb ooit wat gelzen op dit forum over Pegasus lampen. Deze waren APK Afkeur. Hoe zit dat met deze ?
Gebruikersavatar
Masacur
Zere vingers van het typen..
Berichten: 647
Lid geworden op: 22 sep 2008, 12:44
Type MR2: SW20/21/22
Locatie: Japan

Bericht door Masacur »

Maarten schreef:Maakt dat nog een beetje verschil die heldere koplampen?

Was gister voor het eerst in het donker op pad en vroeg me af en toe af of die lampen wel aan stonden...:huh:

Waren de klaplampen wel omhoog? :) Misschien reed je namelijk nog op je dagrijverlichting.
De collectie:
1992 MR2 SW20 Targa
2002 S2000 Type-V
1991 Eunos Cosmo 20B
2017 C-HR
1974 Honda SS50
Demo

Bericht door Demo »

ik wil ze wel :) weet nu niet of evo heeft geboden hierop ;)
maar zou ze graag overnemen, de koplampen
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Demo schreef:ik wil ze wel :) weet nu niet of evo heeft geboden hierop ;)
maar zou ze graag overnemen, de koplampen

Ik heb niet geboden Demo, ik weet namelijk niet of ze mogen van de apk. Het verwisselen is echter kinderspel, dus waarom niet? :D
Demo

Bericht door Demo »

bij nader inzien zie ik er toch vanaf.. ;)

sorry ts..vind het beetje cheapass staan ( wil je niet beledigen uiteraard! )
Gebruikersavatar
Watchdog
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 286
Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:21

Bericht door Watchdog »

Cheapass...tss :P.
Om eerlijk te zijn heb ik ze er maar 1 keer in gehad. Ik wou weten hoe dit ging met xenon lampen. Maar omdat dit heldere koplampen zijn had ik meer last van strooi licht als met de originele lampen. Maar het zag er wel mooier en helderder uit :D. En echt niet cheapass :P.

Om eerlijk te zijn weet ik niet of ze meer licht geven. Je zou eens speciale philips lampen kunne proberen. (http://www.halfords.nl/shop/auto-onderd ... pen/301068) Heb er zelf geen ervaring mee maar ben ze wel eens tegen gekomen in een andere topic.
Gebruikersavatar
Ricardos
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1930
Lid geworden op: 22 jan 2010, 19:54
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Ricardos »

Deze koplampen zijn niet verboden, kan je gewoon monteren en kom je ook gewoon mee door de apk.
Mits het lichtbeeld correct is uiteraard.
Afbeelding
RowanMR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 dec 2006, 20:31

Bericht door RowanMR2 »

Watchdog schreef: Om eerlijk te zijn weet ik niet of ze meer licht geven. Je zou eens speciale philips lampen kunne proberen. (http://www.halfords.nl/shop/auto-onderd ... pen/301068) Heb er zelf geen ervaring mee maar ben ze wel eens tegen gekomen in een andere topic.
Ik heb Philips Extremevision of zo iets erin, iets met Extreme. Is gewoon wit licht.

Rede hiervoor is omdat mijn voorruit gecoat is en met mijn oude lampjes zag ik echt bijna niks. Met de Philips Extreme-nog wat zie ik echt een hele boel meer.

En maak je lampen ook schoon als je je autootje wast, kan ook wel eens wat schelen!
darkEVO

Bericht door darkEVO »

Misschien moet je dan een normale voorruit er in doen, lekker gevaarlijk in het donker...
Gebruikersavatar
Maarten
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 150
Lid geworden op: 02 mar 2010, 21:33

Bericht door Maarten »

Masacur schreef:Waren de klaplampen wel omhoog? :) Misschien reed je namelijk nog op je dagrijverlichting.

Haha, ja ze stonden wel aan hoor. Alleen geven ze een stukminder licht dan ik gewend ben met een wat modernere auto.
Merk ook wel dat omdat je redelijk laag bent met een emmer, veel verkeer recht in je oog schijnt en je zicht daar niet beter op wordt.
Gebruikersavatar
MR2maniac
Knop gevonden hoor !
Berichten: 24
Lid geworden op: 01 jan 2007, 19:31
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door MR2maniac »

Van alle verlichting vind ik persoonlijk de mr2 koplampen het beste!

Een setje H4 rally erin en je heb een zee van licht, heerlijk om mee te rijden!!

Echt aan te bevelen i.p.v. xenon. Helder wit licht en veeel!!! En APK goedkeur. Brezan heeft ze op voorraad of bestellen en morgen in huis.

Succes!!

Henk
Gebruikersavatar
Watchdog
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 286
Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:21

Bericht door Watchdog »

Verkocht!, Mag op slot.
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Aangepast!
Gesloten