Sleutelhanger Camera

Verkoop hier je wasmachine, je ouwe Volvo, je schoonmoeder, je wc-bril, je pokémon verzameling etc, alles dus wat niet MR2 gerelateerd is. Alleen particuliere verkoop. FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT !!!

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Ik heb ze ook binnen, heb ze zelf alleen nog niet gezien. Wie O wie waren/was de lucky one(s) met een handleiding?


ThnkQ
Gebruikersavatar
Samuel
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 195
Lid geworden op: 08 mar 2010, 11:15

Bericht door Samuel »

Google even op '808 car keys micro camera gebruiksaanwijzing' Filmpje op youtube werkt verhelderend. :)
Gebruikersavatar
Watchdog
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 286
Lid geworden op: 21 jun 2009, 13:21

Bericht door Watchdog »

Voor de klikkers onder ons:

http://www.youtube.com/watch?v=66bnQucXBWk
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

De foto had ik al uitgevonden, de camera kreeg ik alleen niet altijd aan de praat :P

Thnx :)

De datum en de tekst kunnen jullie in het tekst bestand aanpassen zodra jullie een geheugenkaartje en een volle acu er in hebben zitten.

Als het goed is houdt ie deze dan up2date. ( geen belofte :P)
Gebruikersavatar
Samuel
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 195
Lid geworden op: 08 mar 2010, 11:15

Bericht door Samuel »

De datum instellen gaat niet altijd vanzelf. Wat je moet doen is een bestandje met de naam tag.txt maken met de volgende inhoud:

[date]
2012/12/31
15:40:00

Geen spaties of extra regelafstanden! Dit bestandje aanpassen met de huidige datum en de tijd een paar minuten in de toekomst. Daarna in de hoofddirectorie van de camera kopiëren. Camera loskoppelen van de PC en uitschakelen. Op de ingestelde tijd (in bovenstaand voorbeeld 15:40:00) de camera aan zetten. Bij mij werkt dit.
Plaats reactie