Wangan Warriors 9: Summer Edition @ De Meern (Utrecht)

Overige meetings. Dus ledenmeetings of zusterclub meetings Ook in het buitenland dus...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
UndaGrwnD
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 482
Lid geworden op: 14 jun 2010, 23:42

Wangan Warriors 9: Summer Edition @ De Meern (Utrecht)

Bericht door UndaGrwnD »

Afbeelding

''Omdat er niks lekkerder is dan 's zomers een stukje cruisen organiseert Wangan Warriors een meeting in hartje zomer en daarnaast ook bijna in hartje Nederland. Met de centrale ligging net onder Utrecht bij AC De Meern is er meer dan voldoende parkeerplaats. Deze locatie zal menigeen bekend in de oren klinken aangezien daar ook onder andere de welbekende voorjaarsmeetings worden gehouden.
De meeting zal plaatsvinden zondag, 24 juli, 2011 en vanaf 12:00 is iedereen van harte welkom.
Routebeschrijving:
Vanuit het zuiden:
Neem afrit 15 - De Meern. Aan het einde van de afrit ga je bij de stoplichten naar rechts. Blijf rechts rijden want bij de volgende stoplichten ga je wederom rechts onder de A12 door. Dan blijf je rechtdoor rijden en bij het 2e stoplicht na het viaduct ga je rechts af en je rijdt zo de parkeerplaats bij AC De Meern op.
Vanuit het noorden:
Neem afrit 15 - De Meern. Aan het einde van de afrit ga je bij de stoplicht naar rechts. Bij het 2e stoplicht ga je weer naar rechts en je rijdt zo de parkeerplaats bij AC De Meern op.
Het adres voor de TomTom is:
Meerndijk 59
3454 HP De Meern
Hopelijk tot ziens op zondag 24 juli!''

zoals bij de meeste bekend van de vorige edities, meeting bij de Meern...dit maal georganiseerd door Wanganwarriors.
aanmeldlijst zit al ongv op 50 autos, zijn er mensen die van hier ook gaan ? ik iedergeval wel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mightyzap
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 462
Lid geworden op: 17 okt 2009, 22:04
Type MR2: AW11

Bericht door Mightyzap »

hmm denk wel dat ik ga :D
wangan meets zijn zover ik ze bijgewoond heb wel aangenaam.
niet zoveel van dat "kijk eens hoeveel lawaai mijn golf maakt" volk

zijn vooral nissans die ze rijden (s13, s14, skyline)
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Mmm naam hoorde ik van de week voor het eerst (legergroenige Impreza GTT voor zondag).
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
phaebo
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 259
Lid geworden op: 28 nov 2009, 12:17

Bericht door phaebo »

denk dat ik daar wel bij ben. is voor mij om de hoek
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mightyzap
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 462
Lid geworden op: 17 okt 2009, 22:04
Type MR2: AW11

Bericht door Mightyzap »

ben er met de r34 :D kan m maandag in elkaar gaan zetten dus moet wel lukken toch
Afbeelding
Plaats reactie