Pagina 14 van 16

Geplaatst: 03 dec 2011, 23:33
door shenron
;D ;D ;D
krijger schreef:2 x 275 = 550 pk.....

:still_bonk: wat een verstand. whahahahaha Idd jeroen point made!!;D

Geplaatst: 04 dec 2011, 00:37
door frankie-turbo
vriend.. ik heb stock al 20pk (265) meer als jij... en dan hebben we het niet eens over het koppel, wat ik stock al 55nm meer heb als jij (365nm)
en dan nog eens mijn kortere bak en het feit dat ik nog maar op 1 bar turbodruk draai waar 1,4 mogelijk is.. ( stock 0,8 )

zelfs als ik geen tractie heb in zijn 1 en 2... dan kom ik je wel in zen 3 of 4 wel voorbij.. ik kom roderick op hoge snelheid echt heel erg makkelijk voorbij
mijn auto trekt in 1 ruk zonder extra vertraging vanaf de 160km/h richten de 250km/h op gps

pas als je een BMW M5 of een Porsche GT2 voorbij gaat vanaf stilstand dan mag je het komen proberen.. tot die tijd kun je je beter de moeite en vernedering besparen..

misschien heb je wel eens the fast and the furious gezien.. daar zit welgeteld 1 zin in die ergens op slaat en alles zegt:
it doesn't matter if you win by a inch or a mile.. winning is winning
dus het maakt niet uit of ik meer tractie in zen 1 heb als jij, als ik je in zen 2 3 of 4 voorbij kom heb ik ook gewonnen,
zoals ik ook al eerder zei heb jij alleen iets aan je traction controle tot aan de 40km/h. daarna heb je niet genoeg vermogen om de wielen te laten doorspinnen..
daarbij komt dan het feit dat ik echt een hele goede bak heb en ik heel erg vlug over kan schakelen.. dat scheelt vrijwel niets met jou flatshift.. in weze kan ik ook gewoon het gaspendaal op de bodem houden.. als ik tijdens een sprint de koppeling 0,2 seconde op de bodem heb is het veel..

let er op dat ik al 8 jaar mr2 rij en die dingen van binnen en van buiten ken kwa besturing/bediening/grenzen.. ervaring doet een stuk meer als racelogic kan.. een hulpmiddel is iets voor mensen die zelf niet ervaren genoeg zijn om het zelf te kunnen

daarom zit TC/ASR/ABS ook altijd op de duurste supercars.. zodat iedere jandoedel ermee hard kan rijden zonder direct te crashen.. ga je een stapje verder in de verkooplijst kom je bij de circuit klare supercars..
en daar is TC/ASR/ABS of niet aanwezig of voledig uitschakelbaar (ook geen racelogic)

dus met je racelogic geef je gewoon toe dat je zelf niet goed genoeg bent
ik kan met mijn mr2 zonder spinnende banden maar wel met maximale versnelling vanaf stilstand vertrekken... dat jij dat niet kan is niet erg, want je hebt racelogic, je haalt daarmee het gene wat een mr2 juist zo leukt maakt weg.. het tailhappy gedrag..
ik denk zelfs dat je zonder je racelogic allang in de prikkers gelegen had

Geplaatst: 04 dec 2011, 00:49
door Green Goblin
Frankie, wat maak je je druk. Ik win nog van hem met mijn stock spyder...

Geplaatst: 04 dec 2011, 00:51
door jeroencharite
Jullie maken mijn nachtdienst zo veel leuker :D. Haal die plaat voor je kop weg man 1998. bij de LOI kan je ook een cursus rekenen voor dummies bestellen. :)

het word zo onderhand tijd...

Geplaatst: 04 dec 2011, 02:25
door Sybren MR2
haha ik kon me eerst nog wel vermaken aan alle teksten die meneer 1998mr2 uitkraamt.

maar nu word het een beetje een irritant mannetje dat op zijn teentjes is getrapt die vervolgens iedereen de schuld geeft en zich gedraagt als een eigenwijs kind van 5.

allen komen we nu op 1 punt...........;)

Geen woorden maar DADEN dat willen we zien 1998mr2. :applaus-smiley:

Geplaatst: 04 dec 2011, 08:07
door Surferdude
1998mr2 = Banned.

Geplaatst: 04 dec 2011, 09:08
door Green Goblin
Ban wordt trouwens opgeheven zodra hij ons een dynosheet van 400 pk laat zien....

Geplaatst: 04 dec 2011, 12:47
door UndaGrwnD
Werd tijd

Geplaatst: 04 dec 2011, 12:56
door Masacur
Jammer, had z'n reactie op die van frankie wel willen zien :)
frankie-turbo schreef: daarom zit TC/ASR/ABS ook altijd op de duurste supercars.. zodat iedere jandoedel ermee hard kan rijden zonder direct te crashen.. ga je een stapje verder in de verkooplijst kom je bij de circuit klare supercars..
en daar is TC/ASR/ABS of niet aanwezig of voledig uitschakelbaar (ook geen racelogic)
hier een voorbeeld:
[youtube]qRfWcf3dCbM[/youtube]

Geplaatst: 05 dec 2011, 00:33
door Dennis16v
jammer, was altijd wel leedvermaak...;D

Geplaatst: 05 dec 2011, 14:22
door Sherwin
inderdaad... maarja we hebben MMaddict nog :P

Geplaatst: 05 dec 2011, 17:45
door ArjenMR2
Green Goblin schreef:Ban wordt trouwens opgeheven zodra hij ons een dynosheet van 400 pk laat zien....
;D Die zien we nooit meer.... Terug! ;D

Geplaatst: 05 dec 2011, 18:20
door Sherwin
zit er een termijn aan de ban?

Geplaatst: 05 dec 2011, 18:24
door krijger
Het is een 400pk sterke ban! ;D

*geniet van de rust*

Geplaatst: 05 dec 2011, 18:37
door Green Goblin
Sherwin schreef:zit er een termijn aan de ban?
Ja. Maar wel zo lang dat het maar de vraag is of jij tegen de tijd dat hij opgeheven wordt, nog wel een mr2 hebt...8)

Geplaatst: 05 dec 2011, 18:52
door Sherwin
Nice hahaha okee is goed!;D

Geplaatst: 05 dec 2011, 21:16
door Leliev
Afbeelding

Geplaatst: 29 jun 2012, 09:08
door Mr2lover2
Zonder bov rijden is ook een optie.
Tussen de versnellingen door pakt de motor beter op.
Ook dat wel bekende flutter geluidje van de turbo hoor je dan ook.

Geplaatst: 29 jun 2012, 11:37
door rsevo6
Mr2lover2 schreef:Zonder bov rijden is ook een optie.
Ook dat wel bekende flutter geluidje van de turbo hoor je dan ook.
En dan na een tijdje ook het gerinkel van je kapotte turbo...::) :(

Geplaatst: 29 jun 2012, 13:03
door Green Goblin
Zonder remmen ga je ook harder...