Wie o wie heeft de oplossing?
Moderator: Pieten
- MMaddict
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 1867
- Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
- Type MR2: AW11
Wie o wie heeft de oplossing?
Bij mijn ouders ziet de website er prima uit.
Heb bij andere websites (nog) geen problemen ondervonden.
Doet het in zowel Firefox als in IE
Op Google kan ik de oorzaak van het probleem niet vinden. (weet niet waar ik op moet zoeken)
Voorheen had ik het probleem niet.
Don't shoot the messenger!
- Surferdude
- Berichten: 7723
- Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
F5?
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer:
Je kan inderdaad eerst het beste je cookies verwijderen en/of je IE instellingen herstellen
Misschien is het een compatibiliteitsweergave probleem, dit kan je verhelpen bij Extra -> Compatibiliteitsweergave
En anders zou je dit nog kunnen proberen!
Controleer eerst al eens of je Java (klik erop) op de site van java klik je op "heb ik java", en adobe flashplayer (klik erop) up-to-date zijn.
Voer ook onderstaande eens uit:
Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)
Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.
Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.
Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.
Sluit hierna CCleaner terug af.
Succes!
Misschien is het een compatibiliteitsweergave probleem, dit kan je verhelpen bij Extra -> Compatibiliteitsweergave
En anders zou je dit nog kunnen proberen!
Controleer eerst al eens of je Java (klik erop) op de site van java klik je op "heb ik java", en adobe flashplayer (klik erop) up-to-date zijn.
Voer ook onderstaande eens uit:
Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)
Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.
Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.
Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.
Sluit hierna CCleaner terug af.
Succes!
- Green Goblin
- Berichten: 12095
- Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
- Type MR2: AW11
- Contacteer: