te koop Celica gt-s 1985

Verkoop hier je wasmachine, je ouwe Volvo, je schoonmoeder, je wc-bril, je pokémon verzameling etc, alles dus wat niet MR2 gerelateerd is. Alleen particuliere verkoop. FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT !!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
spindokter

te koop Celica gt-s 1985

Bericht door spindokter »

In zeer nette originele staat verkerende Celica 1.6 GT-S met een 4age twincam motor.
Dit model is het zelfde model als de celica-supra er zijn er nog maar een stuk of 3 die rijdend zijn in Nederland.

De Celica heeft de zelfde opbouw als de gewilde Corolla coupe GT hij weegt 80 kilo meer en is luxer afgewerkt als de corolla gt.

De Celica heeft 19 jaar in de showroom doorgebracht!
Ik heb er de originele velgen nog bij in nieuw staat..zonder banden.
Diverse delen van de motor zijn vervangen of uitelkaar geweestenschoongemaakt.
Ook de benzinetank is weer helemaal nieuw met nieuwe benzinepomp.
Nieuwe banden
Nieuwe distributieriem /spanrol/waterpomp.
Diverse keeringen vernieuwd.

De binnenbekleding is ook in hele nette staat de kleur van de bekleding is ook lichtblauw met donkerblauwe kleur dashboard.

Minpunten aan de auto:
Uitlaatdemper zitten wat schotjes in los waardoor je een dofgeluid hebt verder is dit geen probleem voor de keuringen. De uitlaat kan zo nog jaren mee.
De rechterdeur heeft bij de slotvanger een roestplek waar zeker iets aangedaan moet worden!!

Het is echt een hele nette celica aa63 waarvan er in Nederland zeker geen tweede is!!

Voor foto's en meer info kun je even op autoscout kijken waarop ik hem tekoop heb staan.
Mocht je een filmpje of meer fotos willen kan ik deze ook toesturen mocht dit gewenst zijn.

Prijs € 6850,00 (inruil evt. in overleg mogelijk)

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|fs
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Op het ene plekje na, is het echt een prachtige en zeldzame origineel Nederlandse GT-S.;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie