elektrisch schema sw20 175pk

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
laurens
Knop gevonden hoor !
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2014, 15:34

elektrisch schema sw20 175pk

Bericht door laurens »

hallo,
ik heb een sw20 kas met 175pk motor.
de ecu en kabelboom rond de motor naar ecu heb ik.
maar om de motor te doen draaien zou ik nog enkele draden moeten leggen van contactslot naar de kabelboom rond de motor om de ecu van voeding en massa te voorzien.
weet er iemand waar ik voeding en massa aan de ecu moet hangen om de motor goed te laten draaien?
bedankt
groeten laurens de bruyne
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

laurens schreef:hallo,
ik heb een sw20 kas met 175pk motor.
de ecu en kabelboom rond de motor naar ecu heb ik.
maar om de motor te doen draaien zou ik nog enkele draden moeten leggen van contactslot naar de kabelboom rond de motor om de ecu van voeding en massa te voorzien.
weet er iemand waar ik voeding en massa aan de ecu moet hangen om de motor goed te laten draaien?
bedankt
groeten laurens de bruyne
Even googlen op wiring diagram mr2 en jaar...

Verder zou ik de draden links achter in je motor ruimte en kofferbak ompinnen. Niet van af je contact slot! (Say what?!)
Don't shoot the messenger!
laurens
Knop gevonden hoor !
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2014, 15:34

Bericht door laurens »

MMaddict schreef:Even googlen op wiring diagram mr2 en jaar...

Verder zou ik de draden links achter in je motor ruimte en kofferbak ompinnen. Niet van af je contact slot! (Say what?!)
hoe bedoel je?
kan ik hem ook zo doen draaien?
ik ken namelijk niks van mr2 het is de eerste waar ik aan werk dus het is allemaal wa zoeken.
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Je moet stekkers in de koffer ompinnen, in de zekeringkast in de motorruimte moet je draden ompinnen.
Heb je trouwens het contactslot erbij? Want volgens mij heb je anders problemen met de startblokkering.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Welk bouwjaar is jouw mr2 van?
Afbeelding
laurens
Knop gevonden hoor !
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2014, 15:34

Bericht door laurens »

mr2PUNTfreak schreef:Welk bouwjaar is jouw mr2 van?
mijn mr2 is van het jaar 1995
laurens
Knop gevonden hoor !
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2014, 15:34

Bericht door laurens »

mr2PUNTfreak schreef:Je moet stekkers in de koffer ompinnen, in de zekeringkast in de motorruimte moet je draden ompinnen.
Heb je trouwens het contactslot erbij? Want volgens mij heb je anders problemen met de startblokkering.
ne het slot heb ik niet, maar ik had gehoord dat de codering een zwart blokje is achteraan de stuur kolom dat wanneer je deze gewoon handmatig verdraaid hij ook start kan dit kloppen?
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Als je een immobilizer hebt dan heb je de sleutel, de ontvanger ring en het immobilizer kastje ook nodig.
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
mr2PUNTfreak
Berichten: 5387
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:37
Type MR2: AW11

Bericht door mr2PUNTfreak »

Wat mmaddict zegt, anders loopt ie maar voor 3 sec.
Afbeelding
laurens
Knop gevonden hoor !
Berichten: 11
Lid geworden op: 30 jun 2014, 15:34

Bericht door laurens »

mr2PUNTfreak schreef:Wat mmaddict zegt, anders loopt ie maar voor 3 sec.
wel ik heb geen contactslot geen sleutel of immobilyzer , maar ondertussen draait ie en blijft netjes mooi draaien pakt goed als ik gas geef :) dus volgens mij is het opgelost :) toch bedankt voor de hulp
Plaats reactie