Surferdude schreef:Klopt helemaal!
[youtube]A_PkswoXMx0[/youtube]
moet je wel erbij zeggen dat deze v6 verre van orrigineel is
want zo te horen heeft hij 6 open gaskleppen met kelken., zo te horen aan het aanzuig geluid . zo niet mist hij zijn uitlaat
en een herrie maakt ie wel
en als je 4 kelken op je 3sge zet, ben je net zo snel als een v6 en je hebt het zelfde geluid.. scheelt je een swap
dan liever de zachte roffel van een 3sgte
en onder de 2000 rpm doet een 3sgte niets onder van een v6..
er is geen een benzine motor die snel is onder de 2000 rpm..
bij een 3sgte begint de turbo bij 2000 met spoelen.. bij 2500rpm ben je al sneller als een v6
en kwa verbruik zal het niet veel schelen, ik reed op de snelweg ook 1 op 11 a 1 op 12 naar assen
en dat zal bij een v6 ongeveer het zelfde liggen,
en als je gas geeft ligt het verbruik ook ongeveer het zelfde
en veel mensen zeggen dat getunde 3sgte's niet altijd veel meer gaan gebruiken
en lichter is het blok zeker niet
ik heb samen met joshma een 3sgte getilt, deze zal misschien in totaal met alles erbij 80 kilo wegen.. dat wil zeggen dat je v6 20 kilo weegt..
n/a bak en turbo bak zal ook geen 5 kilo schelen, maakt niet uit welk type