Slurptax...

Slap gelul rondom de MR2. Hier kan het.

Moderator: Pieten

Bremo

Bericht door Bremo »

Missy_Maaike schreef:Ralph en ik behoren allebei tot de categorie (Rijks)ambtenaar... ;)

Juist..;D Maar is dat gelijk een argument? ik vind eigenlijk van niet namelijk ;)
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Ik ben niet degene die al die dingen verzint... ik ben degene die een opdracht krijgt en daar maar beleid voor moet gaan schrijven...

Gelukkig ben ik vooral bezig met interne veiligheid dus hoef geen geldslurpende regeltjes te bedenken!!

Volgend jaar misschien half jaar stage bij t CJIB :hypocrite: waar ik vorige week trouwens fanmail van binnen kreeg :P
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Missy_Maaike schreef:ik ben degene die een opdracht krijgt en daar maar beleid voor moet gaan schrijven...
Je kunt zo agent worden...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bremo

Bericht door Bremo »

Missy_Maaike schreef:Ik ben niet degene die al die dingen verzint... ik ben degene die een opdracht krijgt en daar maar beleid voor moet gaan schrijven...

Gelukkig ben ik vooral bezig met interne veiligheid dus hoef geen geldslurpende regeltjes te bedenken!!

Volgend jaar misschien half jaar stage bij t CJIB :hypocrite: waar ik vorige week trouwens fanmail van binnen kreeg :P

Interne veiligheid, hoe moet ik dat zien? Of geef eens een voorbeeld van een onderwerp waarvoor je een beleid hebt geschreven (als je de vrijheid hebt daar iets in het openbaar van te zeggen..)
Gebruikersavatar
tilma800
Zere vingers van het typen..
Berichten: 2172
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:21
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door tilma800 »

Bremo schreef: (als je de vrijheid hebt daar iets in het openbaar van te zeggen..)
Zou ze wel moeten kunnen. We betalen er immers voor en dat geld moet wel verantwoord worden ::)

Ambtenaren zijn ooit bedacht omdat we zelf dat werk niet wilden doen :P;D
Afbeelding
Surferdude schreef:Wat is die Dennis toch weer actief de laatste tijd he? :D
MOANDEI
Bremo

Bericht door Bremo »

Ja dat is waar, verantwoorden moet je wel.

Maargoed, ik heb het niet zo op 'het systeem' :-/
Gebruikersavatar
Beer
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1872
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:21

Bericht door Beer »

50% minder ambtenaren, reken uit je winst op de schatkist... Ach, als je er zit en dat tempo volhoudt ga je het mooi werk vinden, beetje uit het raam kijken, bijeenkomsten aflopen en kletsen met collega's... ;)
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Bremo schreef:Interne veiligheid, hoe moet ik dat zien? Of geef eens een voorbeeld van een onderwerp waarvoor je een beleid hebt geschreven (als je de vrijheid hebt daar iets in het openbaar van te zeggen..)
Ik ben bezig met brandveiligheid, BHV en ARBO...Dus de veiligheid binnen de gebouwen van het ministerie.
Vandaar ook interne veiligheid.
Externe veiligheid gaat over bijvoorbeeld blauwtong, gekke koeienziekte en dat soort dingen..
Green Goblin schreef:Je kunt zo agent worden...
Was in eerste instantie ook mijn idee... de keuringen allemaal doorlopen en goedgekeurd... Maar toen ging er een lichtje branden dat ik dan minder vriendjes over zou houden... ;) en nog wat andere dingetjes met mn rooster enzo waardoor ik t niet gedaan heb...
Beer schreef:50% minder ambtenaren, reken uit je winst op de schatkist... Ach, als je er zit en dat tempo volhoudt ga je het mooi werk vinden, beetje uit het raam kijken, bijeenkomsten aflopen en kletsen met collega's... ;)
Ik vind een jaar lang genoeg, volgend jaar t liefst het bedrijfsleven in... Verdient misschien minder als stagaire maar toch wat meer mijn ding... Zelf is t voor mij na 2x vergaderen al duidelijk ;) en als ik uit t raam kijk zie ik een bouwplaats, ook niet zo boeiend dus...
Bremo

Bericht door Bremo »

Missy_Maaike schreef:Ik ben bezig met brandveiligheid, BHV en ARBO...Dus de veiligheid binnen de gebouwen van het ministerie.
Vandaar ook interne veiligheid.
Externe veiligheid gaat over bijvoorbeeld blauwtong, gekke koeienziekte en dat soort dingen..
Brandveiligheid.. das om te zorgen dat de brand niets overkomt? :lach:

Ok, flauw.. maar jij schrijft dan op wat de eisen zijn waaraan voldaan moet worden? Tenminste, ik neem aan dat je ze toevoegt aan de al bestaande regels. En is zoiets dan landelijk of (eerst) alleen voor je eigen vestiging van toepassing?
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Bremo schreef:Brandveiligheid.. das om te zorgen dat de brand niets overkomt? :lach:

Ok, flauw.. maar jij schrijft dan op wat de eisen zijn waaraan voldaan moet worden? Tenminste, ik neem aan dat je ze toevoegt aan de al bestaande regels. En is zoiets dan landelijk of (eerst) alleen voor je eigen vestiging van toepassing?

In principe is er per vestiging van het ministerie (en dat zijn er een heleboel) wel gewoon de regels... Dus ik maak daar geen nieuwe regels voor.. Ik ben nu bezig met een overkoepelend beleid zodat ARBO, BHV en brandveiligheid op 1 lijn zitten voor alle panden van het ministerie.

Dus ik maak van een hoop kleine pakjes papier een groot pak papier :P
Bremo

Bericht door Bremo »

Dat dat nog niet eerder gedaan is joh.. maar het is wel fijn om zoiets vereenvoudigd te hebben. Lijkt me alleen geen spannend karwei, ofwel?

Komt zoiets daarna op een intern net terecht, zodat iedereen erbij kan?
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Ja ben ook nog bezig om samen met een collega van de ict en een collega van communicatie een intranet site te maken voor alle stukken die met veiligheid te maken hebben... Maar we gaan een beetje off-topic..

pm maar als je meer wilt weten... ;)

enne... waarom denk je dat ik zo veel op t forum zit :P
Bremo

Bericht door Bremo »

Het komt niet dagelijks voor dat ik iemand spreek die zo'n job heeft, vandaar dat ik wel een beetje nieuwsgierig was ;)
Wiki_Maaike

Bericht door Wiki_Maaike »

Vind t ook niet vervelend om erover te vertellen hoor, maar misschien is dit gewoon niet de juiste plek hiervoor... ;)
Bremo

Bericht door Bremo »

Ach, zolang niemand klaagt..:D
spieker

Bericht door spieker »

kuch :::|
Bremo

Bericht door Bremo »

spieker schreef:kuch :::|

Hm, zeker last van de vervuiling van de automobielen waarop slurptax geheven wordt :D
Plaats reactie