Oktober Eifel-Ringdag 2015 II.

Wil je wat organiseren en vraag je je af of een ander het ook leuk vindt ? Hier kun je er naar informeren....

Moderator: Pieten

Plaats reactie
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Oktober Eifel-Ringdag 2015 II.

Bericht door MarcoTwo »

Over een paar sluit de Nürburgring voor de winterstop (half oktober begint alles rood te worden) qua TF.

Bij goed weer gaan we op zondag 4 oktober weer naar die regionen en is het weer matig (beslissing uiterlijk zaterdagmorgen 3 oktober), verzetten we het naar zondag de 11e.

Een aantal mensen hebben al aangegeven dat beide data prima is.

Maarrrrr............ we hebben de keuze qua startlokatie:

Wie 99% zeker is dat hij/zij kan komen, geef maar aan welke startlokatie de voorkeur heeft:

1) Venlo (vanaf daar via een stuk snelweg na een uurtje een afrit nemen en de rest binnendoor rijden)

2) Maastricht (de bekende route, mét bekende stopplaatsen en mét routebeschrijving, volledig binnendoor over mooie weggetjes).

Een dezer dagen moeten we een beslissing nemen en e.e.a. openbaar zetten qua info.

Roept u maar!
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Starwave
Knop gevonden hoor !
Berichten: 20
Lid geworden op: 11 mei 2015, 12:54

Bericht door Starwave »

Voor zover ik kan zien, ziet 4 oktober het beste uit voor de rit. Ik heb de weekenden al vrij gehouden voor ze, dus ik ben er zeker bij. ik heb geen idee van welk startpunt het leukste rijden is. Wel vond ik de vorige keer super gaaf. Ik weet niet of het stadje durbuy weer in de route ligt, maar daar zou ik wel weer graag langs willen rijden
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Durbuy is de voorlaatste (niet de vorige) keer geweest. Dat is nu niet handig (zonder XLR8).
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Na enig overleg: het topic is geopend.:)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie