3sgte Gen 2

Alles over de SW20 turbo + V6. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20 turbo + V6.

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

J_MR2 schreef:Kan aan een setje goede bougiekabels komen, na navraag bleek het te gaan om kabels van een '94 3sgte..

Hier zit verschil in meen ik? Of kan het met mijn gen2 ('92)

Kon zo 1, 2, 3 er niet snel iets duidelijks over vinden
Rev1 en rev2/3 kabels zijn verschillend. Rev 1 kabels hebben dikkere plugge en klemmen op de verdelerkap middels de rubbere dop, rev2/3 kabels hebben een dunnere plug en hebben een kliksysteem dop

Maar als je ook een rev2/3 verdelerkap en bobine hebt kun je het gewoon op een rev1 plaatsen, verder heeft het geen echte meerwaarde
Afbeelding
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

Hmm oke, dus even kijken wat voor kabels ik heb. Heb uiteindlijk een rev2 3sgte uit 1992..
Geloof dat ik mijn kabels erop klik, dus dan zal het geloof ik we'll passen..
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

uit 92 hangt het van de bouwmaand af.. in 92 zijn ze van rev 1 naar rev2 gegaan.. je kunt het ook zien aan het formaat remmen, als je de grote remmen hebt heb je 99% zeker ook de klikdoppen
Afbeelding
Gebruikersavatar
J_MR2
Zere vingers van het typen..
Berichten: 770
Lid geworden op: 25 jul 2007, 18:00
Type MR2: AW11

Bericht door J_MR2 »

Weet zo uit mijn hoofd dat ik 16V op mijn (turbo) achterklauwen heb staan. Rev1 geloof ik dus..
Moet beter mn huiswerk doen :p denk dat ik even met de verkoper ga mailen om meer info te krijgen, om zo te voorkomen dat het straks niet plug & play is..
I don't always whistle at girls, but when i do, it's with my turbo :mexico-smile:
Plaats reactie