Vervangen lampjes dashboard

Alles over de SW20 turbo + V6. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20 turbo + V6.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
TychoMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 118
Lid geworden op: 28 jul 2007, 19:17

Vervangen lampjes dashboard

Bericht door TychoMR2 »

Hey,

Ik heb nog maar een gedeelte van het dashboard verlicht en zal dus een of meer lampjes moeten vervangen. Heeft iemand enig idee hoe en waar ik de reserve lampjes moet plaatsen? :huh:
Ik heb het dashboard al gedeeltelijk gedemonteerd maar kijk nu tegen de tellerbak aan. Kan ik die gewoon lostrekken of sloop ik dan iets?

Alvast bedankt!

Tycho
Gebruikersavatar
base86
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 400
Lid geworden op: 27 jan 2007, 10:59
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door base86 »

op www.mr2.nl staat een handleiding hoe je dat ding helemaal loshaalt.

Als je zeker weet dat alle schroefjes rondop weg zijn (en de kappen) dan kan je je tellerbak voorzichtig beetje naar voren trekken, dan moet je met je hand achter de tellerbak op gevoel 3 kabels los maken, 2 zijn er erg simpel.. de 3e gaat een stuk moeilijker. (mits je een mechanische tellerbak hebt) hoe het bij de electrische snelheidsmeter zit weet k niet
TychoMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 118
Lid geworden op: 28 jul 2007, 19:17

Bericht door TychoMR2 »

Oke, ik zal de handleiding eerst eens lezen. In iedergeval bedankt voor de snelle reactie!
franksmits

Bericht door franksmits »

Andria :d
Gebruikersavatar
Rogier
Berichten: 92
Lid geworden op: 30 dec 2006, 11:02
Type MR2: AW11

Bericht door Rogier »

Is zelf goed te doen. Heb ik ook eens gadaan. Hopenlijk voor jouw heb je niet van die dikke handen anders krijg je ze er niet goed achter. Suc6 ermee
Plaats reactie