vraagje over jdm ecu

Alles over de SW20 turbo + V6. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20 turbo + V6.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
maurizio046
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55

vraagje over jdm ecu

Bericht door maurizio046 »

hallo

ik heb een tijdje terug hier op het forum een ecu gekocht
voor mijn gen2 usdm turbo.
mijn ecu wat bij de auto zat is een usdm ecu met het nummer
89661-17331
en ik had me laten vertellen dat de ecu wat ik nu heb een jdm is
kan iemand dit bevestigen? code van ecu is 89661-17321(jdm?)
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Leer eens google gebruiken ipv telkens iemand voor je karretje proberen te spannen....

Dat is minder werk al een post starten en je verspilt niet telkens iedereens tijd......

http://lmgtfy.com/?q=89661-17321&l=1
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

MMaddict schreef:Leer eens google gebruiken ipv telkens iemand voor je karretje proberen te spannen....

Dat is minder werk al een post starten en je verspilt niet telkens iedereens tijd......

http://lmgtfy.com/?q=89661-17321&l=1
Niet iedereen is even handig met google en ten tweede is het forum het beste medium om wat op te doen, omdat dat vaak mensen zijn die je wel is ontmoet hebt of hier van het forum kent.
Dus iemand vertrouwen als hij of zij precies weet wat maurizio046 bedoeld,
Voorbeeldje 1998MR2 die alles van google haalden en alles wat google te melden hebt is waar natuurlijk.
info van het forum vind ik vaak betrouwbaar en daar is het forum toch ook voor?
Af en toe vind je een beetje bot als het gaat om een bericht posten op iemands vraag, en die gelijk een soort af te kappen.
ik weet nog wel een voorbeeld van een paar weken geleden waar ik niet in kon komen, op de manier hoe jij die post geplaatst had op een vraag die iemand stelde en nu doe je het weer een beetje op een lullige manier.
Ik probeer geen oorlog te voeren maar ik ben wel van mening dat je niet zomaar op deze manier steeds op een botte wijze iemand wat moet vertellen.

just my 2 cents
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

het is hem al 2x bevestigd dusja.. maar idd nogmaals het is gewoon een jdm ecu
Afbeelding
Gebruikersavatar
maurizio046
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55

Bericht door maurizio046 »

ik vroeg dit omdat er mensen op het forum en op google zitten
die niet weten wat ze zelf kopieren en plakken hier op het forum!
En daar bij zijn er hier mensen op het forum die er meer verstand van hebben dan andere mense die alles maar van google afhalen en hier neer zetten.
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

@ Shen, die keer met de hoofd letters had je helemaal gelijk, had ik ook mijn excuses voor aangeboden en hem nog steeds geholpen.

In het geval van Maurizio:

Hij stuurt aan verschillende mensen PMs rond met de vraag om voor hem spullen aan te schaffen e.d. zonder eerst zelf te kijken of de moeite te doen het zelf aan te schaffen.

Verder moet iedereen in meerdere topics (van anderen) terug lezen dat hij toevallig ook nog opzoek is naar een Intercooler of bumper en of ze hem ff kunnen helpen.....

Het is indeed een forum, maar vergeet niet dat we hier in onze vrije tijd zitten en elkaar proberen te helpen.....

Hij vraagt alles meerdere malen maar er gebeurt niets..... (tijdverspilling van mensen hen tijd)

No offence maar als je zelf geen enkele moeite doet dan heb ik het gevoel dat het eenrichtings verkeer is.... (of nooit laat merken)

Sure, ik ben misschien niet de meest diplomatische hier, maar ik zit hier niet om politiek te bedrijven.

Wel grappig dat ik op mijn communicatie wordt aangesproken terwijl er toch echt (meerdere) acties aan vooraf gingen.

Verder weet ik zeker dat er hier op het forum meerdere mensen zijn die dit kunnen beamen, Maar nu ben ik de kwade peer omdat ik het lef heb om er wat van te zeggen/
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Afbeelding
@ Shen, die keer met de hoofd letters had je helemaal gelijk, had ik ook mijn excuses voor aangeboden en hem nog steeds geholpen.

In het geval van Maurizio:

Hij stuurt aan verschillende mensen PMs rond met de vraag om voor hem spullen aan te schaffen e.d. zonder eerst zelf te kijken of de moeite te doen het zelf aan te schaffen.

Verder moet iedereen in meerdere topics (van anderen) terug lezen dat hij toevallig ook nog opzoek is naar een Intercooler of bumper en weet ik wat nog meer en of ze hem ff kunnen helpen.....

Het is indeed een forum, maar vergeet niet dat we hier in onze vrije tijd zitten en elkaar proberen te helpen.....

Hij vraagt alles meerdere malen maar er gebeurt niets..... (tijdverspilling van mensen hen tijd)

No offence maar als je zelf geen enkele moeite doet dan heb ik het gevoel dat het eenrichtings verkeer is.... (of nooit laat merken)

Sure, ik ben misschien niet de meest diplomatische hier, maar ik zit hier niet om politiek te bedrijven.

Wel grappig dat ik op mijn communicatie wordt aangesproken terwijl er toch echt (meerdere) acties aan vooraf gingen.

Verder weet ik zeker dat er hier op het forum meerdere mensen zijn die dit kunnen beamen, Maar nu ben ik de kwade peer omdat ik het lef heb om er wat van te zeggen.
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

zoals ik al zij ben ik niet van plan oorlog te voeren en dat van die pm's rond sturen wist ik niet dus bij deze is het niet zo gemeend zoals ik je aanschrijf.
Ik bedoel er verder niks kwaads mee, maar was meer van dat ik even liet merken dat het iets minder bot kan.
Het klopt inderdaad dat we in onze vrije tijd hier zitten, maar dat wil niks zeggen toch?
Ik snap je punt wel en ik heb die pm'tjes niet gezien of gehoord :P
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

Er zat dus meer achter mijn reactie ;) ben blij dat je het begrijpt.

Wat betreft de vrijetijd: we zitten hier niet om als klantenservice bezig gehouden te worden.

(bijv. Informeren naar een Intercooler in het ene topic, dan beweren dat je een aftermarket nodig hebt (greddy style) in een ander topic en dan bij iemand anders vragen wat ie voor zijn OEM intercooler moet hebben)

Tis net als shoppen met vrouwen.... die gaan 'shoppen' terwijl ze niets nodig hebben/ toch niets kunnen kopen en komen dan met niets thuis.
Gebruikersavatar
frankie-turbo
Berichten: 3534
Lid geworden op: 25 mar 2007, 17:45
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door frankie-turbo »

en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.. dat is 1 van de redenen waarom ik hier niet zo veel antwoord meer geef, en daarbij roderick timmo en nog wel meer mensen.. want ze luisteren wat dat betrefd toch niet (en zijn ze ook niet verplicht) maar later komen ze wel weer mensen lastig vallen als het stuk is
Afbeelding
Gebruikersavatar
maurizio046
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55

Bericht door maurizio046 »

reden dat ik nog opzoek ben na een oem intercooler is dat mijn oude
stuk is gegaan bij het verwijderen en omdat ik alle orginele delen van de auto wil bewaren
Rest van afternarket spul is al in gebouwd
En gekocht biij verschillende mense hier op het forum

zal in het vervolg minderposten en minder vragen!
Ik vraag die dingen juist hier omdat er mensen zijn die er meer verstand hebben
Gebruikersavatar
Paul vd Plas
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 mei 2011, 23:10

Bericht door Paul vd Plas »

Voor een kaminari achterbumper moet je even op marktplaats kijken, zoek even op: achterbumper mr2, woont in amstelveen.
Gebruikersavatar
maurizio046
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 202
Lid geworden op: 29 jul 2011, 21:55

Bericht door maurizio046 »

heb post aan gepast moet een voor lip hebben

Ik denk dat het gewoon bij somige mensen verkeerd terecht is gekomen
dat ze er zo fel op reageren.
Dit is/was niet mijn bedoeling
ben hier op het forum voor het plezier

slotje kan er op geen zin in problemen op het forum en laten we het gezellig houden

bij deze excuses
Gebruikersavatar
shenron
Berichten: 1789
Lid geworden op: 05 sep 2009, 12:54
Type MR2: AW11

Bericht door shenron »

frankie-turbo schreef:en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.. dat is 1 van de redenen waarom ik hier niet zo veel antwoord meer geef, en daarbij roderick timmo en nog wel meer mensen.. want ze luisteren wat dat betrefd toch niet (en zijn ze ook niet verplicht) maar later komen ze wel weer mensen lastig vallen als het stuk is
mooie kort samen gevat, ik kan hier inderdaad inkomen, het was ook zoals ik al zij dat het niet zo bot hoeft.
En als iemand niet luistert reageer er dan gewoon niet meer op, dan hoef je je daar ook niet druk om te maken.
Wat je zegt Frank is inderdaad waar en ben ik het ook zeker mee eens!!:dux-blij_thumb-up:
Afbeelding
Green Goblin schreef:Ik denk dat Shennie gelijk heeft !
Plaats reactie