Tcea

Problemen op het forum? Fouten op de clubsite? Of andere vragen? Stel ze hier...

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Tcea

Bericht door Melle »

Wat is het? Wie heeft het bedacht?

Is de Wild Bunch ooit gevraagd lid te worden? Of worden we vakkundig genegeerd? Niet dat het noodzakelijk is ofzo, maar gaat om het idee...
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Voor zover ik het kan bekijken, is het een of andere slimme vogel, die bedacht heeft dat er een overkoepelende organisatie moest komen voor Toyota-clubs, die heeft opgericht en zichzelf natuurlijk voorzitter gemaakt heeft. Oftewel, een organisatie om de organisatie. Ook niet vanuit Toyota of zo, gewoon vanuit hemzelf.

De Wild Bunch is nooit gevraagd om lid te worden, en ik heb er wel eens naar gekeken, en ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken waarom we geld uit zouden geven om lid te zijn van een "overkoepelende club van clubs", die ooit iemand opgericht heeft.

Maar ik geloof niet dat we genegeerd worden hoor...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Melle
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3644
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:31
Locatie: Buitenpost
Contacteer:

Bericht door Melle »

Ik zie het nut ook niet, daar niet van. Maar vroeg mij af wat het is, waarom het is opgericht en waarom de Bunch niet benaderd is.
Ik kwam de naam tegen op het affiche voor die Toyota dag, vandaar de vraag...
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 12095
Lid geworden op: 22 dec 2006, 06:55
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Green Goblin »

Zo zat ik inderdaad ook, toen ik het voor het eerst tegenkwam..,
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
krijger
Berichten: 3000
Lid geworden op: 01 mar 2007, 14:54
Contacteer:

Bericht door krijger »

Wat een geweldig idee.... :X
Gebruikersavatar
Arnie
Zere vingers van het typen..
Berichten: 932
Lid geworden op: 27 dec 2006, 18:50
Type MR2: AW11

Bericht door Arnie »

Lijkt wel een Marco dingetje.....
Afbeelding
Fun is not a Straight line, have fun.
Afbeelding
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Melle schreef:Wat is het? Wie heeft het bedacht?

Is de Wild Bunch ooit gevraagd lid te worden? Of worden we vakkundig genegeerd? Niet dat het noodzakelijk is ofzo, maar gaat om het idee...
[url]http://Www.tcea.info;[/url])

Bestaat al heel lang, was 25 jaar geleden een Celica verhaal en vooral Duitstalig, wat nu nog het geval is ondanks het feit dat de benelux (alleen ne nog maar eigenlijk) een meerderheid aan leden heeft.

Jarenlang af kunnen houden (tacn) .


De benelux afdeling is sinds enkele jaren bestaand. Begonnen met 4 nl clubs, een b en een lux club.

Nu nog eigenlijk alleen de 3 nl clubs. Tsc bestaat niet meer, ccb is opgegaan in de tacn en de lux club slaapt.


De tcea benelux is eigenlijk het vervolg op de toyotaclubs - louwmanvergadering van 20 jaar geleden, met als toenmalige hoogtepunt het internationale Toyota96Treffen bij het Autotron.

Denk aan eisen als : kvk inschrijving, contributie, clubmagazine, gekozen bestuur en een minimum aantal leden (15 ofzo) :adhd: .

Het werkt wel, maar is ook wel log. Snelle besluiten is no go.

Ik ben me sinds vorig jaar steeds verder aan het terugtrekken. Nu 18 jaar bestuurslid, incl. Jarenlang meerdere functies tegelijk (10+ jaar voorzitter tot een half jaar geleden) .

Nu weer zoals het begin in 1994 redactie en af en toe een meeting. Plus website /forum.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Plaats reactie