Turbo Swap???!!! 3sgte

Ligt je MR2 tot het laatste schroefje uit elkaar omdat hij heftig getuned wordt ? Of wordt je tweezitter volledig gerestaureerd voor de eeuwigheid ? Hier kun je je project delen met de andere leden...

Moderator: Pieten

Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

dimitri schreef:yep dit is reno zijn wagen, hij is me heel gunstig geweest...
ik had eerst de 94turbo look en remmen gekocht van hem,
een maand later stond ik er terug voor de trd shortshifter :)
en ik had half gezegd dat ik het wrak ook wel zag zitten omdat mijn blok niet in orde was...


hij heeft me enkele maanden later overhaalt om een vrij bod te doen, hij had wel een minimumprijs opgesteld, en omdat hij mij zo gunstig was kon ik dit gewoon niet weigeren... echt een goeie gozer!!! hij heeft zelf nog een origineel intercoolerset geregeld omdat de wagen ''compleet'' zou zijn! ongelofelijk :) dank u reno :)

bij deze hoop ik hier toch iemand te vinden die de swap toch al heeft gedaan, ik heb al eindeloos zitten zoeken, maar meestal gaat het over pin outs en dergelijke
of ik heb geen sw20 maar wil er 1 kopen en dan later swap doen
of ik heb een sw20 en wil swappen maar welke motor...
of dan heb je eindelijk iets wat in de buurt komt en dan zijn de fotos niet meer zichtbaar of de linken werken niet meer...

als er iemand is die wel nuttige info heeft, die mag mij altijd iets laten weten...
gewoon iets als een stappenplan ofzo :)
ik ben nieuw op het forum dus een beetje hulp zou wel fijn zijn, in ruil daarvoor blijf ik fotos posten ivm de vooruitgang :)

morgenvroeg ga ik alvast de bumpers demonteren en de uitlaat ervanonder halen...

groeten
Achter bumpers lekker laten zitten....


Om je op weg te helpen.

http://www.fueltopia.co.uk/forum/topics ... ine-change

http://www.lovehorsepower.com/MR2_Docs/ ... emoval.htm

Kun je in ieder geval de motor er uit halen en de brandstofpomp, wanneer gewenst, vervangen.

For swap info kun je beste naar www.mr2oc.com of www.twobrutal.co.uk gaan.
Don't shoot the messenger!
Gebruikersavatar
MMaddict
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1867
Lid geworden op: 16 apr 2011, 11:48
Type MR2: AW11

Bericht door MMaddict »

dimitri schreef:yep dit is reno zijn wagen, hij is me heel gunstig geweest...
ik had eerst de 94turbo look en remmen gekocht van hem,
een maand later stond ik er terug voor de trd shortshifter :)
en ik had half gezegd dat ik het wrak ook wel zag zitten omdat mijn blok niet in orde was...


hij heeft me enkele maanden later overhaalt om een vrij bod te doen, hij had wel een minimumprijs opgesteld, en omdat hij mij zo gunstig was kon ik dit gewoon niet weigeren... echt een goeie gozer!!! hij heeft zelf nog een origineel intercoolerset geregeld omdat de wagen ''compleet'' zou zijn! ongelofelijk :) dank u reno :)

bij deze hoop ik hier toch iemand te vinden die de swap toch al heeft gedaan, ik heb al eindeloos zitten zoeken, maar meestal gaat het over pin outs en dergelijke
of ik heb geen sw20 maar wil er 1 kopen en dan later swap doen
of ik heb een sw20 en wil swappen maar welke motor...
of dan heb je eindelijk iets wat in de buurt komt en dan zijn de fotos niet meer zichtbaar of de linken werken niet meer...

als er iemand is die wel nuttige info heeft, die mag mij altijd iets laten weten...
gewoon iets als een stappenplan ofzo :)
ik ben nieuw op het forum dus een beetje hulp zou wel fijn zijn, in ruil daarvoor blijf ik fotos posten ivm de vooruitgang :)

morgenvroeg ga ik alvast de bumpers demonteren en de uitlaat ervanonder halen...

groeten
Achter bumper lekker laten zitten....


Om je opweg te helpen.

http://www.fueltopia.co.uk/forum/topics ... ine-change

http://www.lovehorsepower.com/MR2_Docs/ ... emoval.htm

Kun je in ieder geval de motor en de tank met brandstofpomp eruit halen.

For swap guides kun je het beste naar www.mr2oc.com of www.twobrutal.co.uk gaan.
Don't shoot the messenger!
dimitri
Knop gevonden hoor !
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 okt 2012, 21:28
Type MR2: AW11

Bericht door dimitri »

thanks man hier kan ik wel iets mee :)

bumper moest er zowiezo af voor de latere paintjob, en er komt een originele japanse 94+ bumper op (kleiner nummerbord)
ik had toch graag binnen dit en enkele weken, het blok erin willen hangen.
nu kan ik me een beetje voorbereiden op de transplantatie...

nog eens bedankt he!!!
Plaats reactie