Te koop TRD2000

Verkoop van de complete EIGEN MR2. Alleen MR2's! FOTO PLUS PRIJS VERPLICHT!!!!

Moderator: Pieten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Te koop TRD2000

Bericht door TRD2000 »

Wegens onvoorziene omstandigheden moet ik mijn TRD2000 verkopen, alle info kan je vinden in mijn project pagina. Hij moet snel verkocht worden vandaar de lage prijs van €7500. De TRD is volledig in orde, hij heeft wel een kleine schade vooraan, door de situatie waarin ik nu zit kan ik dit niet repareren en verkoop ik de mr2 in de staat waarin hij zich bevind.
Liefst enkel serieuze reacties, ik heb momenteel al genoeg aan mijn hoofd.
Afbeelding
Afbeelding
fotos van de schade
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

Wim, nee toch. Iets waar we hier mee kunnen helpen? 7.500 daarvoor zou ik zelf een paar maanden moeten sparen
Markk
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 214
Lid geworden op: 27 dec 2006, 19:53
Type MR2: AW11

Bericht door Markk »

Wim, zie de PM die ik je heb gestuurd.

Mvg Mark
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

Sorry dat ik niet altijd direct op mails ed heb kunnen antwoorden, het is nogal een overrompeling geweest de laatste dagen.
Ik heb bijna geen tijd meer over, de TRD moet verkocht worden, ik weet ook niet meer wie de volgende in de rij was met interesse dus de eerste die hier staat met vervoer en het geld in de hand mag hem meenemen.
0471019978

groeten
Wim
Afbeelding
Gebruikersavatar
CelicaTwinCAm
Zere vingers van het typen..
Berichten: 548
Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door CelicaTwinCAm »

Wim,

hoe zit het met aanbetaling oid? Zeg de helft direct in de hand, de ander helft over 2 maanden? Vriend van me is al een tijd op zoek maar heeft de gevraagde 7.500 op dit moment niet. Is na lang traject van ellende van oude rekeningen nav ongeluk (aangereden door zatlap) nu eindelijk z'n pot voor n dikke jap aan het vullen.
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Het is dat hier alles in auto's geïnvesteerd is (en hier ook wat te gelde gemaakt moet worden ivm een nog hoger bedrag dan de MR2 aan kosten/fakturen/AOV op niet al te lange termijn), anders zat er een mogelijkheid in om je te helpen (desnoods later weer terugkopen als de omstandigheden weer goed zijn).

Je hebt nog een maand toch? Hopelijk komt er een liefhebber die over de brug kan komen.;)
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
BST
Zere vingers van het typen..
Berichten: 3813
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:30
Type MR2: SW20/21/22

Bericht door BST »

CelicaTwinCAm schreef:Wim, nee toch. Iets waar we hier mee kunnen helpen?
En als we nou met een groepje ff dat geld bij elkaar leggen zodat Wim het geld heeft (volgens mij nu hard nodig) en dat hij hem later weer terug kan kopen als het weer beter gaat? Ik heb het volledige bedrag nu ook niet, maar hij mag in de tussentijd wel hier op mijn terrein staan..
Meus MR2 eram prothoplastus crocus unus per a niger tectum in rus ruris

Afbeelding

duderstadthulppiet / loederdaghulppiet
MarcoTwo
Berichten: 7457
Lid geworden op: 28 dec 2006, 13:13
Type MR2: SW20/21/22 + ZZW30
Contacteer:

Bericht door MarcoTwo »

Ik heb de indruk dat het wegvallen van de (stallings)plek eerder het probleem is.

Een plekje is (in Nederland dan) op zich wel snel gevonden. Is alleen niet kostenloos zoals bij familie en dat kan best aantikken en je mag er doorgaans niets doen.
Greetz, MaRco2!
Sinds juli 2001 lid. www.marotaxaties.nl
Afbeelding
"J"
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 34
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:30

Bericht door "J" »

is de auto verkocht? Ik heb interesse!
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

Het is niet zozeer een stallingsprobleem waarom hij weg moet, ik heb het geld dringend nodig omdat men mij een zware rechtzaak heeft aangedaan. Ik moet hier weg uit het huis en heb alles moeten verkopen om iets te kunnen vinden om te wonen zodat ik niet op straat sta. Ik heb maar een klein inkomen en moet nu een hoge huur gaan betalen, dat lukt me niet zonder dat ik alles moet verkopen. Ik ga nu naar een piepklein appartementje wonen en heb dus niet de plaats en financieen om deze hobby verder te zetten.
De 222D word voorlopig opgeslagen met hoop op betere tijden al ziet het er niet direct naar uit dat ik het geld ga hebben om er verder aan te werken, maar dat zie ik dan wel.

Overigens is de TRD verkocht en hij word vandaag opgehaald. De koper zal zich hier wel bekend maken denk ik.

Groeten
Wim
Afbeelding
Gebruikersavatar
TRD2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 1154
Lid geworden op: 07 sep 2007, 19:46
Type MR2: AW11

Bericht door TRD2000 »

Sorry aan de mensen die me gemaild hebben of een bericht gestuurd hebben en geen antwoord gehad hebben, ik heb momenteel zoveel aan mijn hoofd dat het er dikwijls is overgeschoten om te antwoorden, nogmaals sorry aan hen die nog steeds geen antwoord gehad hebben.

Groeten
Wim
Afbeelding
Gebruikersavatar
RC26
Knop gevonden hoor !
Berichten: 20
Lid geworden op: 30 mar 2016, 10:55

Bericht door RC26 »

Jij heb t ff andere dingen aan je hoofd, dus excuus voor traag reageren is lief maar lijkt me niet nodig ;-) Sterkte gewenst.
Afbeelding
Plaats reactie