aanzuigbuis sw20

Alles over de SW20. Onderhoud, aankoop weetjes en andere handigheidjes voor de SW20.

Moderator: Pieten

Plaats reactie
spieker

aanzuigbuis sw20

Bericht door spieker »

wie weet er wat voor aanzuigbuis ik kan bestellen voor een sw 20 uit 93
het heeft volgens mij hier wel ergens gestaan maar kan het niet meer vinden gr wouter
Gebruikersavatar
Surferdude
Berichten: 7723
Lid geworden op: 01 jan 1970, 01:00
Type MR2: AW11
Contacteer:

Bericht door Surferdude »

Gebruik er eentje die is gemaakt voor een CRX, te bestellen bij http://www.atectuning.nl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
[url=http://www.flickr.com/photos/arthur_mol ... /:w5rnltst][b:w5rnltst]flick[/b:w5rnltst][b:w5rnltst]r[/b:w5rnltst][/url:w5rnltst][/align:w5rnltst]
[img:w5rnltst]http://farm4.staticflickr.com/3069/1303 ... 67c5_n.jpg[/img:w5rnltst][/align:w5rnltst]
MR 2000
Zere vingers van het typen..
Berichten: 574
Lid geworden op: 28 dec 2006, 15:40
Type MR2: AW11

Bericht door MR 2000 »

Arthur,
Hoe hou jij uw motor ruimt zo net?
Motorblok is zo proper:::|
Bij mij ziet het er niet uit en deze is zoveel jonger.
Afbeelding
rene3sgte

Bericht door rene3sgte »

ik heb er nog wel een te koop voor je !! hij was niet ven een crx maar op maat gemaakt helemaal naar beneden tot aan de lucht inlaat!!
Gebruikersavatar
Christopher
Zere vingers van het typen..
Berichten: 828
Lid geworden op: 29 dec 2006, 10:16

Bericht door Christopher »

MR 2000 schreef:Arthur,
Hoe hou jij uw motor ruimt zo net?
Motorblok is zo proper:::|
Bij mij ziet het er niet uit en deze is zoveel jonger.
Dat vraag ik mij ook af! En wat zijn die slangetjes naar dat kleine filtertje toe? Carterontluchting + ??
spieker

Bericht door spieker »

hey rene heb je ff mailtje gestuurt ja arthur ben ook wel benieuwt wat dat viltertje is gr wouter;D
Gebruikersavatar
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49

Bericht door TomMR2 »

Christopher schreef:En wat zijn die slangetjes naar dat kleine filtertje toe? Carterontluchting + ??

zit op de slang van de carterontluchting om zo (olie)carterdampen niet in het inlaattraject te krijgen :D
Afbeelding
Roland

Bericht door Roland »

Hoe zouden motorolie dampen in het lucht inlaattraject kunnen komen?
En helpt het echt veel zo'n motorolie ontluchter (wat is de naam ook weer)
Gebruikersavatar
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49

Bericht door TomMR2 »

Roland schreef:Hoe zouden motorolie dampen in het lucht inlaattraject kunnen komen?
En helpt het echt veel zo'n motorolie ontluchter (wat is de naam ook weer)
de carterventilatie is niets anders dan een slangetje dat boven op de motor zit en deze slang loopt naar de inlaat toe en zit vaak voor de gasklep aangesloten waardoor de dampen mee de cilinder ingaan om te verbranden.

En of het helpt geen idee, gebruik hem nog niet, hij ligt al wel klaar om er een keer op te gaan
Afbeelding
Roland

Bericht door Roland »

Dat van die carterventilatie zit er al standaard op? En jij hebt nog zo'n oil catch klaar liggen om te installeren?
Gebruikersavatar
TomMR2
Ik lul al aardig mee !
Berichten: 314
Lid geworden op: 27 dec 2006, 22:49

Bericht door TomMR2 »

Roland schreef:Dat van die carterventilatie zit er al standaard op? En jij hebt nog zo'n oil catch klaar liggen om te installeren?

ja zit standaard op iedere auto.

heb ik leggen ja, alleen geen zin gehad om nat te regenen daarom ligt die nog in me kamer
Afbeelding
Plaats reactie