De MR2 van sybren MR2
Moderator: Pieten
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11
Dankjewel man8) .
nee nog geen tijd voor gehad haha, 500m mee gereden toen weer ff binnen gezet. nu regen dus staat mooi binnen:P .
Toppie, de hardheid daar was ik inderdaad nog niet aan toegekomen. Nou dan neem ik die afstelling ook maar over:D .
nee nog geen tijd voor gehad haha, 500m mee gereden toen weer ff binnen gezet. nu regen dus staat mooi binnen:P .
Toppie, de hardheid daar was ik inderdaad nog niet aan toegekomen. Nou dan neem ik die afstelling ook maar over:D .
Supra Superwhite MKIV 95 TT BPU+ & CBR 600RR
"True MR2 love will never die"
"True MR2 love will never die"
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11
Nou de afstelling heb ik overgenomen van frankie-turbo z,n time attack MR2.
dus gewoon gemonteerd met zijn afstelling en dat past prima.
dus geen idee:P maar hij staat lekker laag! zoals op de eerste foto kan hij bijna niet lager aan de voorkant:tekst-toppie:
vanaf het dak gemeten zo,n 8cm lager als voorheen OEM vering.
dus gewoon gemonteerd met zijn afstelling en dat past prima.
dus geen idee:P maar hij staat lekker laag! zoals op de eerste foto kan hij bijna niet lager aan de voorkant:tekst-toppie:
vanaf het dak gemeten zo,n 8cm lager als voorheen OEM vering.
Supra Superwhite MKIV 95 TT BPU+ & CBR 600RR
"True MR2 love will never die"
"True MR2 love will never die"
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11
ach prima toch. Bij jou staat hij ook supermooi hoor, tenminste geen wheelgap. en lekker stug:D. waar het om gaat:) .
Haha ja frank zei al van. Hij staat nu wel heel erg laag hoor. je moet m denk iets hoger zetten. Maar met voor de getrokken bandjes wilde we de gok wel wagen. Dat het best wel eens mooi zou kunnen uitkomen.
Het gat tussen band en wielkast was echt enorm. daarom zag het er afschuwelijk uit:-/ . nu is het mooi opgelost zo:D
een daily is het toch niet. dus voor drempelvrees zijn we niet bang haha:P .
Haha ja frank zei al van. Hij staat nu wel heel erg laag hoor. je moet m denk iets hoger zetten. Maar met voor de getrokken bandjes wilde we de gok wel wagen. Dat het best wel eens mooi zou kunnen uitkomen.
Het gat tussen band en wielkast was echt enorm. daarom zag het er afschuwelijk uit:-/ . nu is het mooi opgelost zo:D
een daily is het toch niet. dus voor drempelvrees zijn we niet bang haha:P .
Supra Superwhite MKIV 95 TT BPU+ & CBR 600RR
"True MR2 love will never die"
"True MR2 love will never die"
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11
- Michelinmannetje
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 547
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 15:22
- Type MR2: AW11
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11
Nadat al mijn foto,s niet meer zichtbaar zijn, maar besloten om het een en ander maar even opnieuw te uploaden en maar meteen goed ook met de hele historie:P .
het begon allemaal dat m,n vader z,n motorfiets inruilde op een MR2 in +- 2006.
En de rest spreekt voor zich..
Heel veel lol en plezier aan gehad. maar van het turquise waren we niet kapot. dus opzoek naar een mooie zwarte.
In Nijverdal een mooie zwarte 93er gekocht met 2ton op de teller.
Her en der netjes gemaakt. gepolijst, nieuwe velgen,94+ lampen, skytune uitlaat. en wat klein grut.
jaartje verder nog wat verder wezen rommelen.
Toen opzoek naar het ultieme een 98/99 MR2. En na zoektocht een hele mooie nette orgineel Nederlandse mr2 kunnen vinden.
Auto reed superstrak geen kraakje etc zoals bij onze vorige mr2,s. de velgen moesten wel snel worden vervangen want dit was geen porum.
naast elkaar 93er en 98er
Nog een parkeerplaatsje driften voordat hij de stalling ingaat:D .
De 3sge deed prima zijn werk, maar stiekem werden we heel jaloers op alle Turbo rijders. dus een mooie deal gemaakt en het swappen kon beginnen.
Wat een Power! nu ziet de MR2 er niet alleen snel uit, maar is hij ook serieus snel.
Na een hele mooie tijd slaat vorig jaar het noodlot toe. Met 50km/h insturende in de 2 op het gas in de snap oversteer. en de MR2 viel niet meer te corrigeren. vol in de vangrail:'(
Op het eerste gezicht leek het mee te vallen, Maar de mr2 was goed krom.
Het zou een hoop geld gaan kosten om de mr2 weer goed te krijgen. Maar gesteund door alle mr2 liefhebbers kon ik het niet over m,n hart krijgen een NL 98er te slopen. Dus aan de gang maar.
nadat ik bijna al het plaatwerk had geregeld. moest er toch nog een donor auto aan te pas komen.
Weer netjes uitgelaserd en rechtgetrokken,. en het stuk overgelast van donor mr2.
alle opbouw foto,s heb ik nog wel maar om alles nu weer te uploaden is me te veel tijd en werk;D .
Alles weer mooi recht en strak:mexico-smile:
True MR2 love will never die:LolLolLolLol:
het begon allemaal dat m,n vader z,n motorfiets inruilde op een MR2 in +- 2006.
En de rest spreekt voor zich..
Heel veel lol en plezier aan gehad. maar van het turquise waren we niet kapot. dus opzoek naar een mooie zwarte.
In Nijverdal een mooie zwarte 93er gekocht met 2ton op de teller.
Her en der netjes gemaakt. gepolijst, nieuwe velgen,94+ lampen, skytune uitlaat. en wat klein grut.
jaartje verder nog wat verder wezen rommelen.
Toen opzoek naar het ultieme een 98/99 MR2. En na zoektocht een hele mooie nette orgineel Nederlandse mr2 kunnen vinden.
Auto reed superstrak geen kraakje etc zoals bij onze vorige mr2,s. de velgen moesten wel snel worden vervangen want dit was geen porum.
naast elkaar 93er en 98er
Nog een parkeerplaatsje driften voordat hij de stalling ingaat:D .
De 3sge deed prima zijn werk, maar stiekem werden we heel jaloers op alle Turbo rijders. dus een mooie deal gemaakt en het swappen kon beginnen.
Wat een Power! nu ziet de MR2 er niet alleen snel uit, maar is hij ook serieus snel.
Na een hele mooie tijd slaat vorig jaar het noodlot toe. Met 50km/h insturende in de 2 op het gas in de snap oversteer. en de MR2 viel niet meer te corrigeren. vol in de vangrail:'(
Op het eerste gezicht leek het mee te vallen, Maar de mr2 was goed krom.
Het zou een hoop geld gaan kosten om de mr2 weer goed te krijgen. Maar gesteund door alle mr2 liefhebbers kon ik het niet over m,n hart krijgen een NL 98er te slopen. Dus aan de gang maar.
nadat ik bijna al het plaatwerk had geregeld. moest er toch nog een donor auto aan te pas komen.
Weer netjes uitgelaserd en rechtgetrokken,. en het stuk overgelast van donor mr2.
alle opbouw foto,s heb ik nog wel maar om alles nu weer te uploaden is me te veel tijd en werk;D .
Alles weer mooi recht en strak:mexico-smile:
True MR2 love will never die:LolLolLolLol:
Supra Superwhite MKIV 95 TT BPU+ & CBR 600RR
"True MR2 love will never die"
"True MR2 love will never die"
- CelicaTwinCAm
- Zere vingers van het typen..
- Berichten: 548
- Lid geworden op: 12 mei 2013, 11:56
- Type MR2: SW20/21/22
- Sybren MR2
- Ik lul al aardig mee !
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12 dec 2010, 16:29
- Type MR2: AW11