ja inderdat, maar dat kost zelfste als 2 3S-gte in perfecte staat ))
Wat kost dat dan, die nokkenassen enzo?
Moderator: Pieten
jeroentje schreef:Hihi van hoeveel mensen wil je horen dat er geen goedkope manier voor is :kus:
Als het echt allemaal zo makkelijk was reed iedereen wel in een MR2/Eclipse/300ZX etc, helaas rijden er meer in golf/opel/sunny's, das niet voor niks
Dat hangt er natuurlijk maar net vanaf hoe goedkoop je die 2e hands onderdelen kan krijgen.. Wordt dan meer een kwestie van geluk..Danny0677 schreef:Haha, ehm... Nou... Als je het praktische erbuiten laat zou iedereen vast een MR2/Eclipse/300ookniks rijden. Maar die Golf erbij is toch best handig dan als je gaat picknicken ofzo;D
Maar ff serieus: stel je laat een regrind op je nokken doen+andere klepveren, je installeert 300CC injectors (2e hands), vervangt je tvis door losse gasklephuizen van een motorfiets en koopt een 2e hands standalone. Zou je dan meer of minder dan 3K euri kwijt zijn?
MR2DIE4 schreef:inderdaad niet simpel, maar het kan, hebben zo hoop wagens rijden (non MR).
ik ben meer voor de NA aanpak, in belgie toch iets makkelijker ivm keuring enzo, en rijd minstens zo leuk (maar kost wel veel)
corollaWRC schreef:Ik deel de mening van MR2DIE4, ikrij ook liever met n/a. Kan je veel hoger in toeren gaan en blijven dan met een turbo:D Is wel wat trager maar in Be maakt da niet veel uit.
En je hebt nooit geen gezever met nadraaien enzo;D
base86 schreef:Een standaard turbo kan je ook gewoon oprijden tot 7250 rpm hoor Alleen heeft de ct26 geen "nut" meer boven de 5500 (uit mn hoofd) schroef je er een andere turbo op die ook nog effectief is hoog toerenbereik ben je van da probleem af en TurboTimer for scheelt ook weer gezever met naadraaien
Gr. Base